kvinnor hur länge höll det på?
hej
kan inte sluta älta min tidigare flickvän och det vi hade och det hon gjorde mot mig efter nästan 10 år tillsammans.
Allt börja 2017 där vi hade de bra men inte superbra en renoveringsobjekt till hus och en dotter på 4 år. där det vart en del dispyter, om saker. det jag vill komma till är att nästintill varje helg så var hon ute på krogen med sina tjejkompisar eller AW med hennes arbete, kom hem sent som attans och vid 2 tillfällen sov hon hos en tjejkompis.
Vi var på en utlandsresa i juni 2017 och där hade vi sex 2 gånger under semester sen tjafsa vi sista dagen på resan och hade inte sex med varann förens i början på september. Hon va inte sugen alls och förklara det att hon fick kärlek av vårat gemensamma barn och det räckte tycke hon. Hon är väldigt försynt av sig och är inte ifall inte i min mening lättfotat. hon var ute på ifall varje helg och det sluta med att hon gjorde slut med mig i slutet på september, Jag var givetvis förkrossad över det, hon förklara att hennes känslor hade falnat för mig och att hon ville bo och vara ensam, hon förtydligade att det inte var en annan kille, och att det inte handla om sex eller nått sånt. vi var nånstans överens om det. men sen blev jag kom det fram att hon hade en relation eller åtminstone hade haft sexuellt umgänge med annan dubbelt så gammal som henne från hennes jobb så tätt som 13 dagar efter det att vi hade gjort slut officiellt.trots att hon neka neka neka för allt och alla att det fanns nån annan..Så gick det så snabbt att hitta eller vara med en ny! som hon dessutom boka dom ett hotellrum för att ha sex på. detta är en man som hon påstod sig träffa på en kickoff maj 2017, (hotellrummet bokades den 13 oktober) där hon kände en spänning med han inget mer, värt att nämna han arbetar på andra sidan stan och hon på söder om stan vilket gör att dom inte kan träffas nästintill varje dag.vart så arg över hela situationen så jag tog hennes telefon i ren frustration och där fick jag se sms konversationen och det har pågått mycket längre av vad jag kan tyda på texten och den typ av dialog dom hade med varann via sms, mycket intimt och hur och var hon vill att han ska knulla henne och att hon längtar tills han tränger in i henne och massa sån text. men det som fånga min uppmärksamhet är att han säger i sms att han är kär i henne. vilket får mig att fundera. man kan ju inte bli kär i nån som man inte träffar mycket och ofta?..sen har vi haft en bekant i vår umgängeskrets som hon vart intresserad av rent utseende mässigt men inget mer dom hade lite sms kontakt för 3-4 år sen men inget mer enligt henne. det tog inte lång tid innan hon va hos han också och rebounda eller träffa sin hemliga KK. vad tror ni?
så min fråga till alla er främst kvinnorna.
1,Hur länge har hon vänstrat med denna man?
2. Varför kunde hon inte va ärligt i hennes slut
3. Vad hade han som jag inte kunde erbjuda henne?
4. Hur länge har hon vänstra överhuvudtaget?
5. Hur ska jag hantera detta och henne?
fråga vad ni vill.