• Anonym (Sthlm)

Tjejer i Stockholm som vill träffa tjejer

Hej!

Jag har surfat runt lite här och ser att det är många tjejer liksom jag söker tjejer. Är det konstigt att förslå att vi får ihop i en tråd? Speciellt vi som bor i Stockholm kanske så att vi kan ses? Vi kan peppa varandra, kanske gå ut tillsammans eller bara snacka?

• Svar på tråden Tjejer i Stockholm som vill träffa tjejer
  • Anonym (K)

Var kan man gå vidare och prata??

• Anonym (hj)

Jag är lite yngre men vill gärna också vara med! Tycker vi borde skaffa en grupp på fb,insta eller liknande där man kan chatta osv.

• Anonym (Bokkvinnan, 43)

Spännande...känner för varje år som går en tilltagande attraktion till samma kön...längtar galet mycket efter att få debutera med en kvinna...prata, känna och utforska...

• Anonym (G)

En grupp där vi kan chatta hade väl varit ett bra steg, Facebook, insta eller kik funkar alla lika bra för mig :)

• GivePEASachanche
    Anonym (G) skrev 2018-05-06 09:22:36 följande:

En grupp där vi kan chatta hade väl varit ett bra steg, Facebook, insta eller kik funkar alla lika bra för mig :)

Kan du inte skriva till mig? Så vi hittar varandra på kik och kan starta en chatt?
  • Anonym (G)
    GivePEASachanche skrev 2018-05-06 09:35:18 följande:
    Kan du inte skriva till mig? Så vi hittar varandra på kik och kan starta en chatt?
    Vi skriver redan till varandra på kik :D
    jag vet inte hur man startar en grupp, men det borde inte vara så svårt
  • Anonym (K)

Hur hittar man den gruppen??

• GivePEASachanche

Nu är vi några som snackar på kik, om fler vill vara med så skriv till mig

Men tråden behöver inte dö ut för det! Fortsätt skriv! Berätta om er själva <3

• leedahl

Vilket bra initiativ! Jag är gärna med och pratar och kanske träffas:)

Svar på tråden Tjejer i Stockholm som vill träffa tjejer