Avdomnad penis, ingen känsel under sex?
Hej, jag undrar om det finns män eller personer med penis som under sex inte har nån känsel alls i penisen, speciellt vid penetrerade sex, vaginalt eller analsex?
Även om jag nog är ett specialfall på grund av anledningar, så tycker jag det är så fascinerande att det inte känns NÅNTING alls när jag penetrerar någon med min penis. Alltså jag känner varken sexuell känseln/njutning i grejen, men egentligen ingen annan känsel heller, penisen kunde nästan lika gärna inte vara där när jag penetrerar någon (första gången jag penetrerade en vagina så visste jag inte ens om det förrns jag kände efter med handen/kollade).
Att bli avsugen funkar inte heller, det enda som känns nånting är när en person kommer åt vissa delar av ollonet, men det är ingen speciellt skön känsla i vilket fall.
När jag är på egen hand så går det lite bättre, men att onanera är old news nu vid 30+ års ålder så det är inget jag ser nån mening i.
Jag får inte mycket respons när jag tagit upp det här på andra ställen, så jag vill väl helt enkelt se om jag är den enda i världen med detta problem XD.
Är mer nyfiken, kommer ändå bli av med saken snart förhoppningsvis så då slutar det ju att existera som problem.