• silitasmulan1

Vita och krämiga flytningar, gravid?

Jag är på BIM +6. Har försökt bli gravid i 2 1/2 år. Vågar inte riktigt ta gravtest än. Då min mens var sen 8 dagar förra månaden. Så då vill jag låta det gå lika många dagar nu. För jag blir så himla ledsen varje gång jag hoppats för mycket och så blir det negativt. Men nu har jag börjat må lite illa och får väldigt kraftiga, kletiga och vita flytningar. Som lotionkräm typ. Plussade på ägglossningstest denna månaden också. Fast jag plussade typ 5 dagar innan BIM (25 april BIM 1 maj). Så självklart myste vi då. Kan jag ha tecken som tyder på en graviditet? Tycker ni jag ska ta gravtest ändå?

Visar bild på ägglossningstestet.

• Svar på tråden Vita och krämiga flytningar, gravid?
  • Anonym (Femman)

Jag skulle räkna BIM minst 14 dagar efter det positiva ägglossningstestet eftersom de flestas lutealfas är cirka 14 dagar efter ägglossning.

Ang flytningar är det väldigt olika, jag har alltid fått vattniga vita flytningar vid graviditet och antingen inga eller tjockare flytningar innan mens.

• silitasmulan1

När hade ni tagit graviditets då? Imorgon är det BIM enligt det du skriver då. Ska jag vänta ytterligare några dagar, för att vara på säkra sidan? Ifall tant röd får för sig att dyka upp. ????

• Anonym (Femman)
    silitasmulan1 skrev 2018-05-07 18:04:10 följande:

När hade ni tagit graviditets då? Imorgon är det BIM enligt det du skriver då. Ska jag vänta ytterligare några dagar, för att vara på säkra sidan? Ifall tant röd får för sig att dyka upp. ????

Ska ju visa korrekt svar imorgon då men klart det skadar inte att vänta förbi BIM heller...
Svar på tråden Vita och krämiga flytningar, gravid?