• Anonym (räknasdetsomotrohet)

Kom på att tjejen jag dejtar har vart med en annan

Hej 

Jag sitter i en dum situation och behöver FL hjälp! 
    jag har dejtat en underbar tjej i hela tre månader och vi har haft det toppen som det brukar vara in mot ett förhållande.

Har jag rätt eller fel i följande.

vi två kommer från två varsina relation med ett varsit barn därpå, 
    där vi hade barnvecka samtidigt när detta hände ringer henne på tisdagen runt 17:00 och frågar om vi ska träffas i vanlig ordning brukar oftas åka till henne, men hon förklara att hon och sonen ska åka och käka tacos hos hennes mamma som bara bor några 100 meter från henne vilket i sig inte är något konstigt och att det är bättre att vi ses imorgon onsdag, jag accepterar det och vi hörs inte mer förens dagen efter. dagen därpå bestämmer vi att vi ska träffas och att jag ska komma till henne, Jag åker till henne vid 15:00 och hon lämna dörren olåst för mig att gå in, innan hon slutat jobbet. När jag kommer in i lägenheten så märker jag att altandörren är vidöppen vilket på jag stänger, MEN nu till det aktuella när hon väl kommer hem så säger jag "knäppis " altandörren glömde du den stod helt öppen, varpå hon svarar oopps det va inge bra - den stod öppen också när jag kom hem imorse också, jag frågar då direkt var har du sovit inatt då, hon svarar inte och byter snabbt samtals ämne vilket antyder enligt mig att hon inte hade sovit hemma eftersom, om hon nu endast käka tacos med sonen hos mamman några hundra meter bort så sover man inte över där mitt i veckan. så förmodligen så käka dom tacos varpå sonen säkligen stannade hos hos mormor över natten och hon åkte till nån för att få sig ett knull.. 

VAD SKA JAG GÖRA? 
    hon har vidhållit att hon inte vart med någon anan sedan vi träffades 
    vad ska jag göra? säga? agera? jag menar vi är ju inte officiellt tillsammans 
    så jag har egentligen inget att säga till om eller tycka till om förutom att hon ljuger för mig. vad hade ni gjort? 

• Svar på tråden Kom på att tjejen jag dejtar har vart med en annan
  • Fjäril kär

Vad du ska göra?

Fundera på om det här är något du vill bygga ett förhållande på?

• ManiLund

Det låter som en dålig början.

Kul att gå in i ett nytt förhållande med den typen av misstänksam stämning. Ingen aning om du är patologiskt svartsjuk / paranoid eller om hon faktiskt knullat runt, eller om det finns andra förklaringar till vad du upplevt, men hade du varit min son hade jag rått dig att släppa henne.

Om hon inte är den sista kvinnan på jorden som är villig att inleda ett förhållande med dig.

• Anonym (Lone)

Även om ni inte uttalat är ihop måste det ändå finnas en överenskommelse om hur ni ska se på ert dejtande.

Det finns ju inget som förbjuder att dejta flera samtidigt men då måste det ju ske med öppna kort.

• Anonym (Va)

Du tycker inte att det är rimligt att båda sov hos mormor för att det är mitt i veckan men helt rimligt att sonen sov där och mamman någon annanstans? Tycker mer det låter som om du VILL anklaga henne för att va otrogen att du faktiskt har nått att gå på.

• MiaMammut

Ingen bra början kanske men... ni verkar inte ha samma syn på vad ni har med varandra. Du får alltså ingen förklaring på vad hon menade när hon sa så "imorse"? Är hon en supertjej får du väl säga att du inte uppskattar denna "konstighet" och säga att om hon vill fortsätta med dig så får hon skärpa till sig. Eller så avbryter du det hela. Tillit är svårt o har den fått sig en törn är det svårt att reparera, ju längre man varit tillsammans ju svårare att komma över ett svek.

• Anonym (fattar)

Du fattar väl att det är ganska kört för er? Börjar du misstänka otrphet redan på tredje månaden så är det nog inget bra förhållande. Gå vidare!

• Anonym (af)

Tycker nog att har man hängt ihop i 3 månader så borde man ha lagt av att ha KK på sidan av 

Men om du gillar henne väldigt mycket så skulle jag lägga alla kort på bordet
    säga att vi har inte kommit överens om något MEN du känner inte dig bekväm i den uppkomna situationen och fråga henne hur vill hon ha er relation?
    Säg att om ni ska fortsätta så måste hon välja....

• Cunnilingus18

Tycker du ska lita på henne, har hon inte svarat på vart hon sov då, kanske hon lämnade sonen hos mormor och var ute med kompisar och stannade över? Gillar du henne tycker jag att du ska ge det en chans och skulle hon ändå erkänna att hon träffat någon annan så får ju du känna vad du vill och fråga henne vart hon står. Vill hon inte släppa den andra så är hon kanske inte rätt för dig iallafall inte som flickvän.

Svar på tråden Kom på att tjejen jag dejtar har vart med en annan