Kom på att tjejen jag dejtar har vart med en annan
Hej
Jag sitter i en dum situation och behöver FL hjälp!
jag har dejtat en underbar tjej i hela tre månader och vi har haft det toppen som det brukar vara in mot ett förhållande.
Har jag rätt eller fel i följande.
vi två kommer från två varsina relation med ett varsit barn därpå,
där vi hade barnvecka samtidigt när detta hände ringer henne på tisdagen runt 17:00 och frågar om vi ska träffas i vanlig ordning brukar oftas åka till henne, men hon förklara att hon och sonen ska åka och käka tacos hos hennes mamma som bara bor några 100 meter från henne vilket i sig inte är något konstigt och att det är bättre att vi ses imorgon onsdag, jag accepterar det och vi hörs inte mer förens dagen efter. dagen därpå bestämmer vi att vi ska träffas och att jag ska komma till henne, Jag åker till henne vid 15:00 och hon lämna dörren olåst för mig att gå in, innan hon slutat jobbet. När jag kommer in i lägenheten så märker jag att altandörren är vidöppen vilket på jag stänger, MEN nu till det aktuella när hon väl kommer hem så säger jag "knäppis " altandörren glömde du den stod helt öppen, varpå hon svarar oopps det va inge bra - den stod öppen också när jag kom hem imorse också, jag frågar då direkt var har du sovit inatt då, hon svarar inte och byter snabbt samtals ämne vilket antyder enligt mig att hon inte hade sovit hemma eftersom, om hon nu endast käka tacos med sonen hos mamman några hundra meter bort så sover man inte över där mitt i veckan. så förmodligen så käka dom tacos varpå sonen säkligen stannade hos hos mormor över natten och hon åkte till nån för att få sig ett knull..
VAD SKA JAG GÖRA?
hon har vidhållit att hon inte vart med någon anan sedan vi träffades
vad ska jag göra? säga? agera? jag menar vi är ju inte officiellt tillsammans
så jag har egentligen inget att säga till om eller tycka till om förutom att hon ljuger för mig. vad hade ni gjort?