• Anonym (Elena)

Otrohet-va fan har jag gjort

Va fan har jag gjort!!!!!!!!!

Jag intalade mig själv att jag kunde ha sex med honom utan att få några känslor.

Han är gift och har ett barn och jag känner mig som den värsta människan någonsin som har haft sex med en gift man. Jag är singel.

Den här mannen har alltid velat ha mig men jag har aldrig varit singel. Denna man har varit i mitt liv i många år men jag känner inte hans fru eller träffat henne.

Han kommer med massa smicker, får mig till att må bra i stunden men nu känner jag att jag inte kan tänka på något annat än honom och det är illa.

Han har gått på mig hårt och jag har varit ganska sårbar av olika anledningar och sen bara hände det.

Men han gör mig så förvirrad, hsn säger att jag är värd risken vad nu det betyder.

Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli den andra kvinnan ändå sitter jag här och kan inte tänka på något annat.

Jag har satt mig i en dålig sits och jag kommer aldrig be honom lämna frun. De har typ redan deras framtid planerad....

Men jag vet inte vad jag ska göra för han har ställt upp för mig på många sätt och en person jag bollar med och ger råd.Utan honom kommer det att bli så tomt samtidigt som jag inte vill tänka på att han utnyttjar mig och att jag är naiv.

Jag fattar inte att han fick dit mig, jag sa att det kommer aldrig att hända.

Vad ska jag göra?

Jag känner mig jävligt nere och jag vet att jag är hemsk så ni behöver inte attackera mig....

• Svar på tråden Otrohet-va fan har jag gjort
  • Canadasvensk
    Anonym (wtf!!) skrev 2018-05-14 18:30:34 följande:
    Njae även om man inte har med någons äktenskap att göra så har man väl ett ansvar för vad man medvetet väljer att delta i? Om man vet att den andre beter sig som ett svin mot sin partner varför väljer man att delta? Och hur kan man sen påstå att man inte har ett ansvar för sitt deltagande ? Du skriver ju själv att du tycker snubben din fd fru var otrogen med var en skitstövel, varför tycker du det om han är helt oskyldig och bara tog sin chans?

Resten håller jag med om. Vart bara lite förvånad över att du verkar tycka otrohet är fel men delta i en rätt.

Jo visst håller jag med i det du säger och jag tycker inte alls det TS gjort (eller skitstövlen i mitt fall) var "rätt". Men om jag går på mitt egna fall så la jag ungefär 98% av felet på min (ex) fru och 2% på snubben.

Snubben kände inte mig och hade inget att förlora. Därför nöjer jag mig med att kalla honom för skitstövel och gå vidare.

Min ex fru hade dock mycket mer att förlora och det var personligt mot mig. Men så fick hon också betala ett mycket högre pris en snubben. Men även om snubben hade fått betala ett högre pris så hade jag inte brytt mig...

• Anonym (Haj)

Klandra inte dig själv när det är han som varit otrogen..

Var stark. Vill du inte blanda dig i deras relation så sluta hhöra av dig, svara, rådfråga mm. Låt honom vara!!!!!

Om du ser en chans att det kan bli ni så fortsätt såra dig själv om och om så kanske han till sist nappar ich avslutar relationen med frun. Räkna dock inte med att han kommer att vara Dig trogen sen..

Svår sits, men gråt i några veckor, månader, men GLÖM honom

• Anonym (sex)
    Canadasvensk skrev 2018-05-14 17:56:55 följande:

Nja, naturligvis tycker jag otrohet är fel. Men om du har läst lite om mina andra inlägg så har jag aldrig klagat på snubben som mitt ex var otrogen med.  Nog för att jag tycker han är en skitstövel men han har/hade inget med mitt äktenskap att göra. Han såg en chans och tog den helt enkelt. 

Sen om du läser lite mellan raderna så försökte jag förklara för TS att hennes ragg kan hon se sig i stjärnorna efter. Att fortsätta vara kompisar är rätt kört och vill hon knulla igen så kommer hon som mest bli han älskarinna, vilket kommer att sluta med att hon blir olycklig.

Att det är synd frun behöver jag väl knappas nämna men att be TS berätta det för henne tycker jag är helt meningslöst för det kommer aldrig att hända...

Hade du också tagit chansen?
  • Canadasvensk
    Anonym (sex) skrev 2018-05-14 22:24:44 följande:
    Hade du också tagit chansen?
    Alltså det är ju en väldigt hypotetisk fråga. När jag var typ 23 år och single? Absolut!

Nu är jag 40, men hade jag varit singel idag så hade jag gett fan i upptagna tjejjer. Jag är helt enkelt för svarsjuk för att dela med mig av min partner... SkålFlört

(Dock är jag idag gift så jag skulle aldrig vara otrogen mot min fru!)

• Anonym (Fundersam)

Moral och etik! Rätt och fel! Berättar du för hans fru så förstör du en oskyldig?kvinna. Rent hypotetiskt så är hon kanske otrogen med. Om vi håller oss till fakta. Då låg med en upptagen man. Han vill inte lämna sin fru. Vad vill du? Vill du ha sex så vet du vad som gäller. Vill du ha mer då vet du att han inte lämnar frugan få får du kasta in handduken. Hur känner du själv. Om det inte känns rätt avsluta allt. Håll dig borta från honom. Då har du fått en läxa och har lärt dig vad du ska undvika. Förlåt dig själv och gå vidare i livet. Mer än så kan du inte göra.

• Anonym (sex)
    Canadasvensk skrev 2018-05-14 23:18:59 följande:

Alltså det är ju en väldigt hypotetisk fråga. När jag var typ 23 år och single? Absolut!

Nu är jag 40, men hade jag varit singel idag så hade jag gett fan i upptagna tjejjer. Jag är helt enkelt för svarsjuk för att dela med mig av min partner...

(Dock är jag idag gift så jag skulle aldrig vara otrogen mot min fru!)

Nej du ska inte dela med dig av din partner, jag menade att om du skulle ta samma chans med en kvinna som råkar vara gift? Om du var sexsugen
  • Canadasvensk
    Anonym (sex) skrev 2018-05-14 23:43:26 följande:
    Nej du ska inte dela med dig av din partner, jag menade att om du skulle ta samma chans med en kvinna som råkar vara gift? Om du var sexsugen
    Som sagt, om jag vore 23 och singel...  Skål

Men nu har jag ju hunnit mogna lite sen dess...  Flört
  • Anonym (sex)
    Canadasvensk skrev 2018-05-15 00:11:41 följande:

Som sagt, om jag vore 23 och singel... 

Men nu har jag ju hunnit mogna lite sen dess... 

Så att ligga med annans fru tycker du är omoget?
  • Anonym (wtf!!)
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-05-14 23:38:31 följande:

Moral och etik! Rätt och fel! Berättar du för hans fru så förstör du en oskyldig?kvinna. Rent hypotetiskt så är hon kanske otrogen med. Om vi håller oss till fakta. Då låg med en upptagen man. Han vill inte lämna sin fru. Vad vill du? Vill du ha sex så vet du vad som gäller. Vill du ha mer då vet du att han inte lämnar frugan få får du kasta in handduken. Hur känner du själv. Om det inte känns rätt avsluta allt. Håll dig borta från honom. Då har du fått en läxa och har lärt dig vad du ska undvika. Förlåt dig själv och gå vidare i livet. Mer än så kan du inte göra.

Den enda som "förstör en oskyldig människa" är hennes man. Att berätta sanningen för någon är inte detsamma som att "förstöra"

Han kan göra mycket mer än så, hon kan även ge hans fru chansen att själv välja vilken slags man hon vill leva med och vilket slags förhållande hon vill leva i
  • Anonym (Numera viss)

Lyssna jävligt noga nu från en som vet. Bryt kontakten direkt.

Tror du ärligt på en framtid för er? Känner han likadant kommer han att lämna. Imorgon, nästa månad eller i höst.

Men lyssna nu. Bryt kontakten. Lyssna på en som plockat bitar av sig själv från marken i över ett år.

Jag varnar dig!

• Canadasvensk
    Anonym (sex) skrev 2018-05-15 00:23:56 följande:
    Så att ligga med annans fru tycker du är omoget?
    Nu handlar ju inte den här tråden om mig, men ja, i princip...

När jag var 23 så knullade man det man kom över. Idag om jag vore singel skulle jag aldrig ligga med någon annans fru/sambo/flickvän. Jag har helt enkelt vuxet ifrån min desperation och vill inte ha det dramat i mitt liv.

Sen om man kallar det erfarenhet, vishet med åldern eller mognad spelar mindre roll...  Flört
  • Anonym (wtf!!)
    Canadasvensk skrev 2018-05-17 20:17:40 följande:
    Nu handlar ju inte den här tråden om mig, men ja, i princip...

När jag var 23 så knullade man det man kom över. Idag om jag vore singel skulle jag aldrig ligga med någon annans fru/sambo/flickvän. Jag har helt enkelt vuxet ifrån min desperation och vill inte ha det dramat i mitt liv.

Sen om man kallar det erfarenhet, vishet med åldern eller mognad spelar mindre roll...  Flört
    Du kanske helt enkelt har mognat och insett att otrohet har ett ganska högt pris för de drabbade. Vet man det så vill man kanske inte delta i att ustätta andra för det, iaf inte om man är någorlunda frisk i skallen vilket du verkar vara Flört

Jag tycker diskussionen om deltagande och medskyldighet är en nobrainer egentligen. Det är väl ganska självförklarande att om man vet att tjejen / killen man knullar gör något jävligt fult mot sin partner som man själv aldrig skulle vilja bli utsatt för så tror jag nog man fattar ganska väl att man deltar i något som inte är sådär jättetrevlig. Sen om man vill erkänna det fär sig själv eller inte och om man hellre ursäktar sitt deltagande genom att peka finger på någon som gör något ännu fulare än ens eget deltagande är en annan fråga.

Min erfarenhet är att folk har jävligt lätt för att alltid hitta bortförklaringar för saker de inte är så stolta över oavsett om det handlar om att knulla polarens tjej eller att man käkade några bullar för mycket under bantningen. 
  • Anonym (Inte värt det)

Såhär:

Jag har varit i en liknande sits. Vi träffades förr och han träffade ny flamma, men kunde inte släppa mig och jag kunde inte släppa honom.

Vi fortsatte hålla kontakten och slutligen efter flera års suktande efter varandra hamnade vi i säng. Inte bara en gång utan flera gånger. Alla mina förhoppningar om en fortsättning raserades ungefär i samma veva som han klarnade till och insåg vad han gjort. Otrogen. Förhållandet kan förstöras. Vi kunde ju inte ?fortsätta ha en affär? och jag betydde tydligen ingenting.. Så efter år av förspel dumpade han mig.

Jag fick tokspel.

Det är inte värt det. Du kommer gå sönder och gå sönder igen när du inser att du är en åtrå och en tillfällig förströelse, men lånar honom några nätter/dagar av någon annan kvinna. Du kommer inse att han sover med, håller om, älskar med och lever med en annan person som han valt och väljer.

Du kommer heller aldrig kunna lita på honom, för gör han såhär mot sin partner så kommer han göra så mot dig också.

• Anonym (sex)

om det e

Anonym (wtf!!) skrev 2018-05-17 22:15:07 följande:

Du kanske helt enkelt har mognat och insett att otrohet har ett ganska högt pris för de drabbade. Vet man det så vill man kanske inte delta i att ustätta andra för det, iaf inte om man är någorlunda frisk i skallen vilket du verkar vara 

Jag tycker diskussionen om deltagande och medskyldighet är en nobrainer egentligen. Det är väl ganska självförklarande att om man vet att tjejen / killen man knullar gör något jävligt fult mot sin partner som man själv aldrig skulle vilja bli utsatt för så tror jag nog man fattar ganska väl att man deltar i något som inte är sådär jättetrevlig. Sen om man vill erkänna det fär sig själv eller inte och om man hellre ursäktar sitt deltagande genom att peka finger på någon som gör något ännu fulare än ens eget deltagande är en annan fråga.

Min erfarenhet är att folk har jävligt lätt för att alltid hitta bortförklaringar för saker de inte är så stolta över oavsett om det handlar om att knulla polarens tjej eller att man käkade några bllar för mycket under bantningen. 

Jag prioriterar mina egna behov framför en främmande människas. Diskussionen om deltagande slipper du och inga bortförklaringar heller.
  • Anonym (wtf!!)
    Anonym (sex) skrev 2018-05-17 22:37:12 följande:

om det e

Jag prioriterar mina egna behov framför en främmande människas. Diskussionen om deltagande slipper du och inga bortförklaringar heller.
    Äntligen lite uppfriskande ärlighet, Bra där! 
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Numera viss) skrev 2018-05-17 16:47:59 följande:

Lyssna jävligt noga nu från en som vet. Bryt kontakten direkt.

Tror du ärligt på en framtid för er? Känner han likadant kommer han att lämna. Imorgon, nästa månad eller i höst.

Men lyssna nu. Bryt kontakten. Lyssna på en som plockat bitar av sig själv från marken i över ett år.

Jag varnar dig!

Jag förstår, sa idag att jag inte kunde fortsätta med det vi gör. Kan inte tänka på något annat än honom.

Känner mig så jävla ledsen och arg på mig själv att jag satt mig i denna situationen.

Vill bara vara med honom på alla sätt det går och jag känner mig så jävla dum.

Samtidigt som jag tänker på hans familj och känner mig som en hemsk och äcklig kvinna.

Intalade mig själv att det bara var sex och att jag fixar detta utan känslor..
Svar på tråden Otrohet-va fan har jag gjort