Är min man otrogen eller är jag knäpp?
Behöver lite råd och åsikter om jag är knäpp eller om det finns en risk att min man är otrogen...
vi har haft sex nästan dagligen i ett år och jag kan han utan och innan. När han kommer så kommer han väldigt mycket (läs:ALLTID.varje gång vi haft sex). T.ex. när jag suger av honom och han kommer i min mun har jag ibland svårt att svälja för att det är så mycket. MEN däremot om vi har sex många gånger per dag så minskar det varje gång (antar att det är normalt). Men nu till saken, imorse när jag vaknade sög jag av honom och när han kom (han halvsov) så kände jag att jag svalde bara typ en droppe, eller väldigt lite. Så som det brukar vara om vi haft sex 2-3 ggr på en dag. Han hade jobbat natt igår och kom hem på morgonen (vet inte när, jag sov, kan ha varit kl 5 eller kl 10, ingen aning)). Vi har inte haft sex sen dagen innan dethär, det brukar då vara mycket sperma. Har han varit med någon annan? & nej han har inte runkat, det är uteslutet. Vill inte fråga honom för han blir så aggressiv om jag visar att jag inte litar på honom... Hjälp...