• Anonym (Hjälp)

Är min man otrogen eller är jag knäpp?

Behöver lite råd och åsikter om jag är knäpp eller om det finns en risk att min man är otrogen...

vi har haft sex nästan dagligen i ett år och jag kan han utan och innan. När han kommer så kommer han väldigt mycket (läs:ALLTID.varje gång vi haft sex). T.ex. när jag suger av honom och han kommer i min mun har jag ibland svårt att svälja för att det är så mycket. MEN däremot om vi har sex många gånger per dag så minskar det varje gång (antar att det är normalt). Men nu till saken, imorse när jag vaknade sög jag av honom och när han kom (han halvsov) så kände jag att jag svalde bara typ en droppe, eller väldigt lite. Så som det brukar vara om vi haft sex 2-3 ggr på en dag. Han hade jobbat natt igår och kom hem på morgonen (vet inte när, jag sov, kan ha varit kl 5 eller kl 10, ingen aning)). Vi har inte haft sex sen dagen innan dethär, det brukar då vara mycket sperma. Har han varit med någon annan? & nej han har inte runkat, det är uteslutet. Vill inte fråga honom för han blir så aggressiv om jag visar att jag inte litar på honom... Hjälp...

• Svar på tråden Är min man otrogen eller är jag knäpp?
  • viseversa
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 19:51:57 följande:
    Har provat. Då tar han min telefon tills jag låser upp den för honom.
    Omg vilken sjuk människa. Ta hans telefoner då.
  • Anonym (Hjälp)

Finns även lite andra konstiga saker som hänt som gör mig fundersam... tex för nån vecka sen när jag skulle tvätta hans jobbkläder så hade han en ljusblå barnstrumpa i fickan.. kan tillägga att vi har barn hemma och inte för att va den som e den men vi har inga blåa barnstrumpor hemma, & ja, jag vet det eftersom jag har köpt alla kläder och tvättar alla deras kläder. Det var även en strumpa i jätteliten storlek som våra har växt ur redan.

Kan ju va så att han hittat den på gården och trott att den va vår och skulle ge den till mig o glömt...eller? Varför skulle han ha en blå spädbarnsstrumpa i sina jobbyxor?

• Anonym (Gittan)
    viseversa skrev 2018-05-12 20:07:27 följande:
    Nehe och alla funkar som dig och din partner eller vad menar du? Hur ni gör betyder inte ett skit. Kan tala om för dig att min sambos mobil ligger framme hela tiden och han bryr sig inte ett skvatt om jag lånar den. Detsamma åt andra hållet. Hade han däremot börjat smyga med den och ta med den överallt och jag inte fick peta på den hade jag blivit jävligt misstänksam.
    Menade mer att det inte på något vis skulle betyda att man är otrogen för att man vill ha sin mobil i fred.

Kan hålla med om det sista dock. Har man haft den öppet och helt plötsligt gör den hemlig så är det dags att ana oråd.
  • viseversa
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 20:10:08 följande:
    Finns även lite andra konstiga saker som hänt som gör mig fundersam... tex för nån vecka sen när jag skulle tvätta hans jobbkläder så hade han en ljusblå barnstrumpa i fickan.. kan tillägga att vi har barn hemma och inte för att va den som e den men vi har inga blåa barnstrumpor hemma, & ja, jag vet det eftersom jag har köpt alla kläder och tvättar alla deras kläder. Det var även en strumpa i jätteliten storlek som våra har växt ur redan.
    Kan ju va så att han hittat den på gården och trott att den va vår och skulle ge den till mig o glömt...eller? Varför skulle han ha en blå spädbarnsstrumpa i sina jobbyxor?
    För att han har ett hemligt barn med någon annan. Varför lämnar du honom inte? Han verkar inte vara en trevlig kille oavsett.
  • Anonym (Hjälp)
    viseversa skrev 2018-05-12 20:26:05 följande:
    För att han har ett hemligt barn med någon annan. Varför lämnar du honom inte? Han verkar inte vara en trevlig kille oavsett.
    Är det faktiskt möjligt att man kan ha ett barn med någon annan i hemlighet? Hur kan jag inte veta om det? Då är det ju liksom 9 månader + som han har levt ett hemligt liv? + varit en familjefar som försörjt oss? 
  • viseversa
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 20:32:23 följande:
    Är det faktiskt möjligt att man kan ha ett barn med någon annan i hemlighet? Hur kan jag inte veta om det? Då är det ju liksom 9 månader + som han har levt ett hemligt liv? + varit en familjefar som försörjt oss? 
    ja det är möjligt. Han kanske inte jobbar så mycket som han säger utan han kanske är hos "dom"? 
  • Anonym (Hjälp)
    viseversa skrev 2018-05-12 20:37:34 följande:
    ja det är möjligt. Han kanske inte jobbar så mycket som han säger utan han kanske är hos "dom"? 
    Känns ju väldigt grovt att anklaga ens man för det utan vidare bevis... :( eller så ärd det bara jag som nekar detta omedvetet
  • Anonym (gps)
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 20:59:28 följande:

Känns ju väldigt grovt att anklaga ens man för det utan vidare bevis... :( eller så ärd det bara jag som nekar detta omedvetet

Göm en ljudlös mobil som är spårbar i hans bil. Studera över en längre tid var han tar vägen.

Eller anlita en privatdetektiv.

Visa inte att du misstänker något.
  • Anonym (Nej usch)
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 19:51:57 följande:

Har provat. Då tar han min telefon tills jag låser upp den för honom.

Alltså sorry för att jag är så rak men dumpa honom, du lever i en relation med en kontrollerande barnunge som inte låter dig ha ett privatliv ( ja det får man även i en relation ) och du säger att han kan bli agressiv. Sätt dig ner och fundera om du verkligen är värd att leva på detdär sättet. Jag kan svara direkt och säga du är värd bättre. Fyfan för såna män. Sorry men det är min åsikt och vet man kan bli lite ? blind ? eller ? tvekande ? att lämna när man älskar nån för att man är rädd för hur det ska bli. Men ja.. du är värd bättre. TRO MIG.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (gps) skrev 2018-05-12 22:11:08 följande:

Göm en ljudlös mobil som är spårbar i hans bil. Studera över en längre tid var han tar vägen.

Eller anlita en privatdetektiv.

Visa inte att du misstänker något.

Anlita en privatdetektiv? Ok, 1. Ingen aning hur man gör det. 2. Jag har inte ens tid att duscha ibland med barnen och skolan, hur ska jag ha tid/råd att skaffa en privatdetektiv?
  • Anonym (gps)
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-05-12 23:27:06 följande:

Anlita en privatdetektiv? Ok, 1. Ingen aning hur man gör det. 2. Jag har inte ens tid att duscha ibland med barnen och skolan, hur ska jag ha tid/råd att skaffa en privatdetektiv?

Jag skrev "eller". Funkar inte det ena alternativet så försök med det andra. Fast du kanske inte har tid med det heller? Då har jag inga fler idéer.

Eller så är det inte så viktigt att ertappa hans möjliga otrohet, hans beteende är tillräckligt osexigt för att avsluta relationen ändå kan ju tyckas.
  • Anonym (man)
    Men du förstod väl ändå vinken va? Ta reda på om han knullar någon annan. Exakt hur du ska göra är upp till dig, du känner honom bättre än oss. 
  • Anonym (Skild och gift)
    Så här gör du. Om du har 2 telefoner (eller 1 telefon och en ipad). Så ladda ner en gratis app som heter "hitta min telefon".

Sen lägger du den telefonen (på ljudlöst) i hans bil och kollar var han kör. Sen frågar du dagen efter. Hur var det på jobbet? När kom du hem osv?

Sen kollar du din andra telefon (eller ipad) om det han sagt stämmer. Har du inte tid med det så förstår jag inte hur du hinner med BJs på morgonkvisten... Flört

Fråga INTE om han är otrogen. Helt meningslöst och det gör bara att han blir bättre på att gömma saker för dig.
Svar på tråden Är min man otrogen eller är jag knäpp?