Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-17 20:52:34 följande:
Om vi ska förutsätta att din orimliga uppskattning av diverse defekter är sann så är det ju inte något hinder i sig att få vänner. Eftersom Elefantmannen hade vänner så kan det ju inte vara något som är helt beroende av ens fysiska attribut. Den relevanta faktorn är ju intellektet och du värkar ju kunna kommunicera obehindrat. Med detta sagt så framstår din påstådda brist av vänner snarare på att du inte vill ha några vänner. Att du slår ifrån dig människors försöka att kommunicera med dig genom att ge dom helt orimliga svar. Jag hoppas att du kan tänka om =)
det är inte orimligt, du är inte i min kropp är du? så säg inte då att jag inbillar mig.
jo det är ett hinder, jag är så pass ful att folk skäms över att vara med mig, folk äcklas av att titta på mig, det ÄR ett problem att vara frukstansvärt ful eftersom folk blir bedömda på 2 sätt: personlighet och utseende. att det bara är personligheten man blir bedömd på är skitsnack. när man är så ful som jag är så påverkar det något enormt. utsidan ger insidan en chans. jag är objektiv ful, dvs ful i allas ögon, det är inte möjligt att tycka att jag inte är ful.
elefantmannen är en kändis, 1 på miljonen chans att någon i hans sits får vänner....no offensive till han men så är det.
och förresten så är mina chanser till att bli gillad av en kvinna 0 % det också.
jag är tråkig och konstig. ingen vill vara vän eller ha ett förhållande med någon som är tråkig och konstig.
inte vill ha några vänner? jag säger ju att jag vill ha det, jag försöker också skaffa vänner men ingen vill vara min vän.
lol bedömer mig som gnällig pga denna tråden? vad får dig att tro att jag alltid pratar så här? jag pratar bara så här i sådana här trådar anonymt....alla gnäller nångång, är du en gnällig person pga att du gnäller när du bränner maten ?
hur ska jag tänka om ? ge mig en snygg kropp, snygg ansikte och normal hjärna så lovar jag att tänka om, fram med trollstaven lol !