• Ekstrom15

Svimma eller andligt? Vitt synfält?

Jag är iallfall me om en olycka, orsakad av mig själv. Där jag åker longboard ker för en backe jag lovat mig själv att aldrig åka i. Men gjorde de för hade brottom, iallfall. Jag flyger lite å försvinner perioden mellan att jag släppt brödan oxh att jag ligger på mrken, fast då blekande allt i svart.. Skrapar upp en fläck i pannan så rinner blod i ansitt, även översidan av armen emellan armbåge och hand samt sådan och sidan av höften, allt på höger sida. Aillfall

Fick sjuss ner t bussen för trodde jag skulle klara det in till stan själv, iallfall. På bussen får jag hjälp och när de e nära sjukhuste (choförren körde mig dit) bleknar mitt vanliga synfält bort och ersätts av vitt ljus, mitt huvud blit tyngre. Kroppen blir slö och huvudet flänger ner åt vändter. Prickar av starkt enfärgat vitt varmt men kallt ljus bubblar fram som pricksr ii mitt synfällt och den vanliga värden täcks av prickarna som sätts samman. I samband med dehär, blir de som att huvudet omsluts av en bubbla och allt ljud blir grummligt som om jag har proppar i öronen. Och jag vet inte vad som händer och kännslan av att försvinna kommer., men jag kom sakta men säkert kommer tillbaka till de som va vanligt men kännde mig kontog efter åt, någon konstig och annorlunda ännsla. Som något hände, vet inte vad jag ska säga. Andligt eller höll ja på och svimma? Eller var det något annat? Aldrig hänt förut. Dessutom hade jag min brutal mensväsk (fick mensen senare på sjukhust precis när vi kom dit och jag gick på toa) som gör stt jag vissa gånger inte orkar sitta upp och blir anfådd av att stå.

Är i vilket fall nyfien på vad de gäller dller handlar om så om de är någon som vet, blödde ju fett mycke från armen och de rann från såret i pannan och sånna grejer.

• Svar på tråden Svimma eller andligt? Vitt synfält?
  • Anonym (Whaaaats)

Allifall? Vad är det?

• Ekstrom15

Fallit tror jag, jag skriver för fort och har för mycket i huvet så det blir så att jag inte rättar, ber om ursäkrt

Svar på tråden Svimma eller andligt? Vitt synfält?