• Legenden1337

EnergiDryck??

Hej, Någon som vet vart eller hur man får tag i energidryck smaken bara? Alltså bara smaken av energidryck, då koffeinet och taurinet är bara dåligt!, Jag dricker energidryck bara för smaken, allt annat är bara skitsnack, då är det onödigt att stoppa i sig massa skadliga och dåliga ämnen,

• Svar på tråden EnergiDryck??
  • Nimzay

Förut hade iaf Coop en läsk som hette Partysoda eller något liknande men jag vet inte om den finns kvar...har för mig den smakade lite som energidryck fast kanske lite sötare

• Legenden1337

Ah, Har försökt att hitta den, men enligt coop är den borttagen för länge sedan, Någon som vet något annat som har en smak nära energidryck? Gråter

• Nimzay
    Legenden1337 skrev 2018-05-18 19:26:18 följande:

Ah, Har försökt att hitta den, men enligt coop är den borttagen för länge sedan, Någon som vet något annat som har en smak nära energidryck? Gråter

Mej wääääääh har de tagit bort den, ja ja det var nog ganska längesedan jag drack den eller nästan väldigt längesedan när jag tänker efter, men jag hade ju velat smaka den nån gång igeeen, nu blev jag ledsen :'(
  • Nimzay

Ett förslag, fast det är ingen dricka, är att tugga tuggummi om man vill ha nåt i liknande smak som energidryck för iaf jag tycker att energidryck smakar lite som tuggummi ???

Svar på tråden EnergiDryck??