Är helrakad kuk och fitta normen på nudistbad?
Någon med erfarenhet som kan berätta?
Någon med erfarenhet som kan berätta?
Gjorde ett litet studiebesök till vår lokala nudiststrand idag och blev ändå rätt positivt överraskad. Har inte varit där på ett par år av olika anledningar. De gamla gubbarna som står på rad längst upp på strandens krön är kvar, men det fanns även några barnfamiljer och ensam kvinnor på stranden. Den dominerande gruppen var par i 40-60 års åldern och det var väl runt 25 pers på stranden. De flesta låg på mage men av det jag såg var omkring var fjärde badare helt orakad..
Det är härligt att kunna gå utan en tråd på kroppen och kunna doppa sig utan att behöva ta hand om blöta badbyxor efteråt. Själv hade jag velat se fler nakenbad, gärna en nakendel på alla badplatser!
För att få fler badmöjligheter och bad över hela Sverige behövs fler nakenbadare. Därför behöver vi att yngre personer, kvinnor och familjer kommer ut till dessa stränder och badplatser. Och för att lyckas med det måste vi få bort de som är där av fel anledning, t ex de som spanar in andra människors könshår.
Är det runkgubbar i keps?
Har hört att det finns patrullerande runkgubbar.
Nu går jag inte direkt och spanar på sånt, men de flesta kvinnor där är iallafall rakade
Min erfarenhet är att det i minst lika låg grad, om inte lägre (på nudistbad än i samhället i övrigt) finns normer som styr folk att se lika ut, inklusive kroppsbehåringen. Än mer åt det hållet blir det längre upp i åldrarna och det brukar vara väldigt blandat åldersmässigt.
Har runkfarbröderna i keps och solglasögon debuterat för säsongen?
Av allt jag läst på FL om nakenbad då finns det inga normer. Det är swingers, "min fru med andra" och gruppsexfantaster som är där. Med penisring, kukbur och buttplug "som glittrar i solskenet".
Tror inte det spelar någon roll. Hårig eöler hårlös, bara du är pervers och dekadent.
TS, kan du inte uttrycka dig utan ett vulgärt språk?
Av allt jag läst på FL om nakenbad då finns det inga normer. Det är swingers, "min fru med andra" och gruppsexfantaster som är där. Med penisring, kukbur och buttplug "som glittrar i solskenet".
Tror inte det spelar någon roll. Hårig eöler hårlös, bara du är pervers och dekadent.
TS, kan du inte uttrycka dig utan ett vulgärt språk?
Ja, att man väljer rubriken sex & sånt när man skriver om nudistbad säger ju allt om vad det egentligen handlar om
Alla som varit på nudistbad vet att det inte finns normer där alls utöver att man beter sig som folk.
Min erfarenhet är att det är ganska vanligt med helrakat, ja. Men att vissa ställen har mer blandat klientel och där ser folk ut lite hur som helst.