• Love-V1

En fråga till alla män:vilket kroppsideal föredrar ni hos kvinnor ?

Frågar av ren nyfikenhet. Min man säger att han föredrar lite mer kurvor men när vi är ute så kollar han alltid på pinnsmala tjejer. Har inget problem

Med att han kollar jag kollar också på både killar/tjejer;) men han verkar inte vilja att ja ska bli sådär pinnsmal hmm undra varför :) ?! Vill någon dela tankar? Vad föredrar ni helst ?

• Svar på tråden En fråga till alla män:vilket kroppsideal föredrar ni hos kvinnor ?
  • Anonym (MrX)

Jag gillar kurviga kvinnor men de ska inte vara feta. Stora bröst är ett stort plus, men även små bröst är helt ok, och framför allt normalt, om även kroppen är fin. Fin rumpa är också underbart.

Men jag har också tänt på kvinnor som inte passar in i ovanstående; speciellt om de är snälla och ödmjuka. Så jag är väl förtjust i kvinnor rent allmänt helt enkelt...

Kan tillägga att kvinnor som ser bra ut, har fin kropp, fin rumpa och stora bröst faller bort när de inte är ödmjuka och tror att världen kretsar kring dem. Så avtändande...

• Love-V1

Kan de vara så att man vill ha en viss typ i sängen och en annan ?bredvid? sig ?

• Anonym (MrX)
    Love-V1 skrev 2018-05-20 15:57:59 följande:

Kan de vara så att man vill ha en viss typ i sängen och en annan ?bredvid? sig ?

Det går nog både och, men kurviga tjejer med stora bröst är min favorit i sängen. Men det går även hur bra som helst med andra varianter. I soffan handlar det mer om att man ska ha något att prata med.
  • Anonym (123)

Nu är ju "kurvig" en form och inte en storlek. Vad räknar du som pinnsmal ts?

• Anonym (H)

När jag kollar på män så kan jag bli attraherad av allt från smala och otränade till biffiga och tränade män, trots att jag föredrar normalbyggda.. Har de fint hår, ett fint ansikte och snygg klädstil så kan jag nog tillochmed attraheras av en lite överviktig man.

Är väl likadant för honom gällande tjejer kanske? Finns alltid nåt man föredrar, men man är ju inte låst vid de ramarna liksom..

• Anonym (MrX)
    Anonym (123) skrev 2018-05-20 17:51:20 följande:

Nu är ju "kurvig" en form och inte en storlek. Vad räknar du som pinnsmal ts?

Kvinnliga former i olika grad. Ett exempel på kurvigare när den är som bäst är Anna-Nicole Smith-kroppen (ett exempel). Nu är hon död förvisso... Men det behöver inte vara så. Kan vara attraktivt ändå på många olika sätt.

Något jag däremot inte gillar är smala raka höfter på en tjej, då tjejen ser ut som en kille bakifrån. Men det är väl också för att det associeras med killar. Det är väldigt få tjejer som ser ut så, som tur är. Du tjej som tror att du ser ut så gör det troligtvis inte.
  • Anonym (tjej93)

Nu är jag inte en man, men tycker att kvinnor kan vara riktigt fina (:
    De tjejer jag skulle spana in lite extra är dem med fint ansikte, t.ex. ögon och läppar eller utstrålningen, plus en fin rumpa. (behöver inte vara allt tillsammans).
    Brösten kvittar, kanske för att jag själv har små bröst?

• Anonym (tjej93)
    Anonym (tjej93) skrev 2018-05-20 18:14:14 följande:

Nu är jag inte en man, men tycker att kvinnor kan vara riktigt fina (:
    De tjejer jag skulle spana in lite extra är dem med fint ansikte, t.ex. ögon och läppar eller utstrålningen, plus en fin rumpa. (behöver inte vara allt tillsammans).
    Brösten kvittar, kanske för att jag själv har små bröst?

Ser nu att jag inte ens svarade på frågan, menmen :P
  • Anonym (Man)

Stor rumpa och breda höfter samt ganska normalviktig i övrigt är attraktivt.

• Tecum

Pinnsmala tjejer är inte attraktiva, det ger anorexivibbar och det är inte snyggt heller. Jag föredrar normalbyggda kvinnor där man ser höfter och bröst.

• Love-V1
    Tecum skrev 2018-05-20 18:28:43 följande:

Pinnsmala tjejer är inte attraktiva, det ger anorexivibbar och det är inte snyggt heller. Jag föredrar normalbyggda kvinnor där man ser höfter och bröst.

Pinnsmala tjejer med silikon då ? Samt en naturlig fin röv ?
  • Anonym (123)
    Love-V1 skrev 2018-05-20 18:31:16 följande:
    Silikon är i regel alltid ett minus för mig.
  • Anonym (ballerinakroppar)

Långa tjejer med smala långa, tonade ben, smala höfter med normal mot mindre byst eller tjejer med långa ben. Lite som dansarkroppar.

• Tecum
    Love-V1 skrev 2018-05-20 18:31:16 följande:
    Silikon är ett minus för mig också och röven är ett mindre viktigt attribut.
  • Anonym (Mannen)

Älskar kvinnor med mycket kurvor och en rumpa som inte är för fast. Hellre en som gungar med stuns när hon går. Att klämma på en sån rumpa är fantastiskt.

Svar på tråden En fråga till alla män:vilket kroppsideal föredrar ni hos kvinnor ?