HJÄLP! Hur vet jag att en tjej gillar mig!
Hej, som rubriken lyder jag vill få en tjej att gilla mig. Men jag har ETT problem. Jag själv är en tjej. Dock ser jag ut som en kille, jag har kort hår och använder killkläder. Många tycker jag är snygg så utseende är det inget fel på. liknar inte heller en tjej så speciellt mycket, alla som går förbi mig har inte en blekaste aning om att jag är en tjej överhuvudtaget. Skulle inte heller direkt säga att jag är en transa.
Jag är född 01, alltså 17 år snart 18. Jag har spanat in en tjej på Instagram. Det började med att hon börja följa mig på Instagram och jag tänkte ?shit, vilken snygging!?? Jag bestämde mig att följa tillbaka. Jag ville så gärna lära känna henne för jag kände att hon liksom kunde bli min. Efter det har jag nu hennes snap och vi snapar dagligen, skriver då och då med varandra.
Mitt problem är att jag har inte en enda aning om hon ens tänder på tjejer? Jag ser ju inte ut som en tjej MEN, vill hon ha ?penis? så blir hon säkert äcklad av att jag är en tjej? Jag vet ej hur hon tänker. Min fråga är hur jag ska få henne att gilla mig, veta att könet inte spelar någon roll. Jag vill så gärna börja dejta henne och träffa henne någon gång.
Så rättare sagt så har jag 2 frågor:
1. Hur får jag henne att gilla mig?
2. Hur vet JAG om HON gillar/tänder på tjejer (könet alltså) eller mitt utseende?