• Tihi

    Hjälp jag andades har jag fått listeria?

    Asså det är så här va att jag nyss tog ett andetag och jag fick typ panik efter för luften kanske har listeria och nu har jag fått listeria? Kommer jag att typ dö nu?

  • Svar på tråden Hjälp jag andades har jag fått listeria?
  • Solveig og Kosinus
    Tihi skrev 2018-05-27 15:03:53 följande:

    Vadå? Fick jag toxoplasma av listerian? Måste jag läggas in på sjukhus nu?!


    Nej för bövelen, på sjukhus är det ju MRSA-bakterier i omlopp! Inte dit! Rekimmenderar att du ska hålla andan och hoppas på det bästa bara. Tyvärr är det sannolikt att det är kört!
  • Tihi

    Jag ligger fortfarande isolerad på sjukhus i något tältliknande rum vad som ser ut som astronauter kommer in ibland och ger mig ledsna blickar och frågar om jag vill att prästen ska komma för sista smörjelsen. Fick förstås MRSA i ambulansen. Gula febern också misstänker överläkaren. Tror det var ambulanssjuksköterskan som smittade mig med Zika när hon tog på min jacka med sin plasthandske. Döden är nog nära nu.

  • Solveig og Kosinus

    Åh nej, du är på sjukhus redan. Ja det var ju illa! Har de kollat dig för ebola ännu? HIV får du ju tyvärr, eftersom de måste ta blodprov men lite får man ju ta.

  • Tihi
    Solveig og Kosinus skrev 2018-05-29 20:15:48 följande:
    Åh nej, du är på sjukhus redan. Ja det var ju illa! Har de kollat dig för ebola ännu? HIV får du ju tyvärr, eftersom de måste ta blodprov men lite får man ju ta.
    HIV har jag redan haft men jag är botad och numera immun så det är lugnt.
  • Themis

    Gå aldrig ut utan hockeyhjälm och dykartuber, det är så man måste göra om man inte vill ha barn som ser ut som Kent Ekeroth och föds med järnrör i sin lilla hand.
    Ät inget järn alltså! 

    Och barmorskor bara luras, allt är en konspiration! Har du en släng av cancer när du vaknar på morgonen så ät ingefära och joddla medan du har kristaller i naveln och vitlök i öronen, det botar allt innan kvällen.


    Never mind leg day. Don't skip brain day. /tips från coachen
  • Tihi
    Themis skrev 2018-05-29 21:32:25 följande:
    Gå aldrig ut utan hockeyhjälm och dykartuber, det är så man måste göra om man inte vill ha barn som ser ut som Kent Ekeroth och föds med järnrör i sin lilla hand.
    Ät inget järn alltså! 

    Och barmorskor bara luras, allt är en konspiration! Har du en släng av cancer när du vaknar på morgonen så ät ingefära och joddla medan du har kristaller i naveln och vitlök i öronen, det botar allt innan kvällen.
    Jag har bara en cykelhjälm?
    Solveig og Kosinus skrev 2018-05-29 21:37:10 följande:
    Fråga din mamma om du navlades av för tidigt när du föddes. Det kan vara roten till dina problem. Hoppas du inte blivit vaccinerad iaf!
    Jag fick dubbelt av alla vaccin för att min mamma jobbar på lab och vet att dom blandar ut hälften av vaccinet för att spara pengar men hon såg till att jag fick hela doserna.

  • Aniiee

    Lever du än TS? Det måste vara utblandad listera, annars hade du nog kolat vi det här laget.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Tihi
    Aniiee skrev 2018-05-29 22:29:27 följande:
    Lever du än TS? Det måste vara utblandad listera, annars hade du nog kolat vi det här laget.
    Tror det fanns lingondryck i den också men är inte säker.
    Solveig og Kosinus skrev 2018-05-29 22:43:53 följande:
    Fast om du blev vaccinerad är du väl autistisk då?
    Jag är inte autistisk bara för att jag har add, aspergers och adhd. Skrikandes

  • taquine
    Tihi skrev 2018-05-29 23:13:30 följande:
    Tror det fanns lingondryck i den också men är inte säker.
    Solveig og Kosinus skrev 2018-05-29 22:43:53 följande:
    Fast om du blev vaccinerad är du väl autistisk då?
    Jag är inte autistisk bara för att jag har add, aspergers och adhd. Skrikandes

    Även en släng av toxoplasmos om du varit i närheten av jord eller sand....
    Goodness me
  • Duckan

    Asså, jag skulle nog låta en Handmaid föda fram barnet istället, de där låter inte sunt alls. Sluta. Genast. Andas.

  • Solveig og Kosinus

    Alltså man blir ju autistisk av vaccin, det är bevisat. Men ingen fara, det går ju att leva ett fullgott liv ändå. De sjukdomarna däremot är ju ett orosmoment. Har du blivit erbjuden silvervatten och kristallterapi?

Svar på tråden Hjälp jag andades har jag fått listeria?