• sabia

vill veta om det har hänt er oxå??????????????????

jag började med att ta homorner i oktober. gjorde min första ivf med färsk ägg i 2/12/2005. men har inte lyckats att bli gravid. en till med fryst ägg i 2/2/2006, men inte heller denna gång vill ta sig. min fråga är har ni oxå noll koll på era mens? då menar jag att min mens har blivit så oregelbuden att jag själv inte vet längre vad är det som händer med min kropp. tacksam om någon vill svara mig. kram på alla. från Sabia

• Svar på tråden vill veta om det har hänt er oxå??????????????????
  • TheBlueRose

TS,,ingen fara..Det är bara en svit efter din IVF behandling...

Det tar mellan 4-6mån innan kroppen ställer in sig till det normala igen (alltså så som den var innan man började med IVF,,å alla dessa hormoner)....

• Idis 76

Ja min mens har blivit lite skum men den felar bara på ca 3 dagar. Den är inte heller lika lång när den kommer igång, efter vårt FET så var den bara i 1,5 dag och jag brukar ha blödning i 5 dagar. Kanska kommer tillbax till sitt gamla jag när man slutar med behandlingarna och kroppen får komma ikapp!!!

Kramizar♥♥♥

• Idis 76

TheBlueRose:

Skoj att vi svarade precis samtidigt :o)
    Skönt att ha dina svar och dig att vända sig till om det är något, Tack!!!!

• TheBlueRose

idis,,,det är så lite så ...

• Lisen66

min mens håller sig inom ramen ändå även efter ivf.. jag är inne på mitt 3dje försök o mensen kom efter 28 dagar.. men det är inte så för alla.. en del får krafitga förseningar.. lycka till o oroa dig inte.. !

• sabia

tack alla ni som svarar på min inlägg. för min är mig mens något fel. ibland kan det ta 24 dagar å sedan 31 dagar enmellan så jag fattar ingenting. jag blir så orolig, men jag brukar aldrig tror att jag är gravid konstigt nog. när det dröjer några dagar enmellan.

Svar på tråden vill veta om det har hänt er oxå??????????????????