• Barnsligamor

Snälla hjälp mig o tyda könet !

Hej ! Har en bild från vecka 12+2 och en från vecka 17+2 från idag då ! Och barnmorskan var osäker under hela ultraljudet och plötsligt sa ett kön efter sin osäkerhet precis innan det var klart . Har föreställt o drömt om motsatta könet gentemot det hon sa flertal gånger o vill bara ha flera svar om att detta ej stämmer ni som kan detta ! Svårt o släppa tanken bara ! Tack för hjälpen snälla ni kram ( Glad oavsett kön vill ju bara veta)

• Svar på tråden Snälla hjälp mig o tyda könet !
  • EpicNurse

Går inte att se på dessa bilder!

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • EpicNurse
    Barnsligamor skrev 2018-05-30 22:41:55 följande:

H

Vad skulle du säga om denna bild då ?

Om den är från 17+ så är det en snopp!
  • Barnsligamor

Wow ! Då blir det tydligen pojke nr två nu då ! Drömt om tjej flertal gånger sen jag vart gravid så har varit inställd på det litegrann , blev lite chock o ville bara få det sagt igen inte riktigt smällt detta var på RUL idag nämligen :D

• EpicNurse
    Barnsligamor skrev 2018-05-30 22:53:05 följande:

Wow ! Då blir det tydligen pojke nr två nu då ! Drömt om tjej flertal gånger sen jag vart gravid så har varit inställd på det litegrann , blev lite chock o ville bara få det sagt igen inte riktigt smällt detta var på RUL idag nämligen :D

Haha grattis! Jo det ser definitivt ut som en liten pille. Med tjejer brukar det vara tveksammare eftersom man ser att det är en tjej genom att int egots någon snopp (typ) men har barnmorskan väl sett snoppen så är det ett ganska säkert besked :)
Svar på tråden Snälla hjälp mig o tyda könet !