• Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

    Jag var oskuld igår kväll!

    Hej, Jag har en pojkvän som jag älskar och sånt. Men igår var jag oskuld med en kille. Det var min gamla kompis och igår blev vi så kåta att vi hade sex tilsammans. Jag ringde före sexet till min riktiga pojkvän och jag ljög att jag gick till ett museum efter jobbet. Vi hade sex och det var riktigt skönt. Han var en bättre knullare än min pojkvän. Men tror ni att han märker att jag var oskuld igår?? Kanske killen kommer hem till mig och vill ha sex igen?

    Inga troll-svar tack!

  • Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-05-31 14:03:54 följande:

    Trollare får trollsvar.

    Själv har jag haft sex med 4632 tjejer, 52 killar och har fortfarande inte förlorat otrogenheten


    Har du bara haft rumpasex?
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 14:35:15 följande:
    Har du bara haft rumpasex?
    Bara med tjejerna, man kan ju inte ha rumpasex medkillar!! Med killarna har jag haft snippasex.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-05-31 14:52:18 följande:

    Bara med tjejerna, man kan ju inte ha rumpasex medkillar!! Med killarna har jag haft snippasex.


    Killar har inte snippor, men kanske du var lite gay
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 15:51:17 följande:
    Killar har inte snippor, men kanske du var lite gay
    Jo, jag var oskuld med en killkompis snippa igår! Sen tog jag min rumpaotrogenhet med en tjej mellan blygisarna.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-05-31 15:59:41 följande:

    Jo, jag var oskuld med en killkompis snippa igår! Sen tog jag min rumpaotrogenhet med en tjej mellan blygisarna.


    Men du sa ju att du hade haft rumpasex med 4632 tjejer. Men ändå tog du din rumpaotrogenhet igår. Hade du sex med tusentals kvinnor under samma kväll?
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 16:33:33 följande:

    Men du sa ju att du hade haft rumpasex med 4632 tjejer. Men ändå tog du din rumpaotrogenhet igår. Hade du sex med tusentals kvinnor under samma kväll?


    Du är ju rolig i alla fall :)
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (va) skrev 2018-05-31 17:39:12 följande:

    Du är ju rolig i alla fall :)


    Stör inte vår diskussion, tack.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 18:09:57 följande:

    Stör inte vår diskussion, tack.


    Diskussionsforum. Vill du ha ett enskilt samtal med h*n så får ni skicka privata meddelanden.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:40:13 följande:

    Hej, Jag har en pojkvän som jag älskar och sånt. Men igår var jag oskuld med en kille. Det var min gamla kompis och igår blev vi så kåta att vi hade sex tilsammans. Jag ringde före sexet till min riktiga pojkvän och jag ljög att jag gick till ett museum efter jobbet. Vi hade sex och det var riktigt skönt. Han var en bättre knullare än min pojkvän. Men tror ni att han märker att jag var oskuld igår?? Kanske killen kommer hem till mig och vill ha sex igen?

    Inga troll-svar tack!


    . Var det skönt ? Var knullade ni någonstans?
  • Anonym (Kisen)

    Mysko ord. Vara oskuld? Är du tretton eller?

    Om du menar vara otrogen så märks det ju inte om du kan hålla masken. Kan du inte det så märks det...

    Hur tänker du själv? Vad ska du göra? Vem vill du vara med - pojkvännen du är kär i eller kompisen som knullar bättre? Båda eller ingen? Ska du dra ihop dem och ha en trekant?

  • Vixen90

    Men herregud. Detta var ju så uppenbart att det var tråkigt. Att ni bemödar er med att förklara? Ts VET att hon har fel. Varför spelar ni med? Det är ju en bluff. Och en fantasilös sådan. Är ni så dåliga på att se igenom?


    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • Anonym (Anmälan)

    Bad FL att lägga denna tråden i sandlådan men se det tyckte INTE redaktionen.

    Så men andra ord, det är högt i taket hos redaktionen så vidare man inte pratar om invandringen...

  • Anonym (va)
    Anonym (Anmälan) skrev 2018-06-01 22:21:07 följande:

    Bad FL att lägga denna tråden i sandlådan men se det tyckte INTE redaktionen.

    Så men andra ord, det är högt i taket hos redaktionen så vidare man inte pratar om invandringen...


    Den ligger i sandlådan.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (va) skrev 2018-06-02 08:39:47 följande:

    Den ligger i sandlådan.


    Du ligger i sandlådan med dina barn
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-06-02 09:32:20 följande:

    Du ligger i sandlådan med dina barn


    Vi brukar sitta.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-06-02 12:39:05 följande:

    Get a life


    Get a wife
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-06-02 12:41:06 följande:
    Get a wife
    Get a knife
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

    Ockhey alla! Jag tänker skriva lite mer nu. Det har gått två månader och jag har faktiskt varit oskuld igen med killen. Vi har ofta sex och min pojkvän märker inget. Självklart har jag också sex med min riktiga pojkvän. Jag älskar båda två, men när jag är oskuld använder vi kondom.

Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!