• nominomi

Svagt streck + blödning?

Hej!

Asså jag vet inte vad jag ska tro längre. Är 26 år, slutade med ppiller och andra hormonella preventivmedlel (efter 13 år) i slutet av februari. Har sedan dess varit öppen för att bli gravid och haft en cykel på 26-28 dagar. För första gången igår så fick jag svaga svaga streck på testerna. Det var 29 dagar sedan senaste mensen. Gjorde 2 CB test igår, och båda visade svaga svaga svaga streck. På kvällen fick jag en liten rosa röd prick blod på papperet. Imorse däremot så fick jag en massa blod (30 dagar sedan senaste mensen) och det verkar vara som en mens. Gjorde nytt grav test idag också som även där verkar vara ett svagt svagt streck. Bifogar bilder nå gårdagens CB test och denna morgonens.

Jag har gjort tester nu sedan i mars och tidigare aldrig fått något streck. Är det vanligt med spöksteck eller har jag fått missfall eller varför får man denna blödning men endå streck?

• Svar på tråden Svagt streck + blödning?
  • nominomi

Ser nu att det i det rosa testet så syns inte strecket när jag laddade upp bilden där. Hursomhelst så är det ett svagt svagt streck där i.

• sairda

Hmm ska det inte va ett plus på clear blue testen ? Vill mig minnas att mina positiva clear blue hade alla + i hela T rutan. Sen har jag också erfarenhet av andra test att man kan se en jätteljus linje i T sidan pga att färgen färga av sig till andra sidan fast de va negativt. Test är kluriga .. ta ett igen om några dagar skulle jag säga :)

• Aamon

Fått som du en gång. Hade då utomkvedshavandeskap. Vet dock kompisar som haft samma och det sedan gått bra. Skulle ju dock kunna vara tidigt missfall med... tyvärr.

Svar på tråden Svagt streck + blödning?