• Frökenglad

Någon mer med BIM runt 10/6 som vill följas åt?

Hej!!

Har bim runt 10/6 och hoppas på plus :D dock så tror jag ärligt att jag inte är det innerst inne. Men än är det för tidigt att ens veta det så ;)

Fick världens stickningar i livmodern i tisdags 29/5. Borde riktigt ont i flera timmar. Annars har jag känt det runt den dagen (före och efter), som tusen nålar men inte lika ont och i bara någon sekund.

Mina känningar:

- svag molande värk som kommer och går. Känns inte riktigt som mensvärk.

- lätt för illamående vilket inte är vanligt för mig.

- extremt trött.

- känns som ilningar/träningsvärk i livmodern lite då och då.

Mitt undermedvetna säger att jag inte är gravid, men på någotvis kan jag inte sluta hoppas lite ändå. Försöker att verkligen inte tänka på det.

• Svar på tråden Någon mer med BIM runt 10/6 som vill följas åt?
  • Corneliass
    Frökenglad skrev 2018-06-06 21:04:25 följande:
    Du är inte ensam om att känna så! Jag hoppas med dig :)
    Vi håller tummarna för oss alla som kämpar med att försöka bli gravida! <3
  • anny1
    Ereya skrev 2018-06-06 13:43:01 följande:
    Corneliass skrev 2018-06-06 13:34:34 följande:

Jag har BIM den 12, ska om några dagar ge mig på ett graviditetstest. Känner mig gravid men det är förmodligen bara förhoppningar. 

Samma BIM här. När ni testar, då testar jag. Hahahaha! Vad har ni tolfte juni-brudar för symptom? Jag har ömma, svullna bröst och känsliga nipplar men annars är det rätt vanligt premenstruellt mående. Varit gravid tidigare med helt skilda symptom så svårt att veta.
    Har inte så jättemycket symptom. Haft lite stickningar i ena bröstet och svag molvärk i förrgår och igår. Inget direkt idag men hoppas ändå att testet jag tar imorgon har fått starkare streck än det senaste jag gjorde (igår).
    Känns lite som att det kan ha varit spökstreck bara  
    Tänkte testa imorgon bitti igen. 
  • Yasi
    Corneliass skrev 2018-06-06 13:34:34 följande:

Jag har BIM den 12, ska om några dagar ge mig på ett graviditetstest. Känner mig gravid men det är förmodligen bara förhoppningar. 

Jag har också beräknad den 12/6 (änligt natural cycles) . Har också ömma bröst och mer flytningar än det normala. Hade ägglossning den 29/5. Känner mig gravid med ska testa om några dagar. Får se.
  • Ereya
    anny1 skrev 2018-06-06 21:33:33 följande:

Har inte så jättemycket symptom. Haft lite stickningar i ena bröstet och svag molvärk i förrgår och igår. Inget direkt idag men hoppas ändå att testet jag tar imorgon har fått starkare streck än det senaste jag gjorde (igår).

Känns lite som att det kan ha varit spökstreck bara  

Tänkte testa imorgon bitti igen. 

Molvärk brukar vara ett säkert tecken. Jag ska också prova imorgon med ett RFSU Testa Ofta, lär ju inte visa nåt men vill spara mitt testa tidigt till när det verkligen gäller. :) Har väldigt ont i brösten, brukar inte ha det.
  • Ereya
    Frökenglad skrev 2018-06-06 21:00:27 följande:

Har bim 10/6.. TROR jag.. men runt där någonstans :)

Har haft svag svag molvärk till och från.. men sen igår har jag känt ganska kraftig.. tror mensen förbereder sig :( men samtidigt säger mitt undermedvetna att det var så det kändes i magen med sonen senare i grav när livmodern växte... hmm vågar absolut inte hoppas :( lycka till för dig med! :)

Hoppet är det sista som överger en. Jag håller verkligen tummarna för dig!!
  • anny1

Strecket var betydligt starkare idag Äntligen hände det! (får bara hoppas det håller sig kvar) BF blir i mitten av februari om allt går vägen. Fler som plussat eller tänkt testa snart? 

• anny1
    Ereya skrev 2018-06-06 22:09:27 följande:
    Molvärk brukar vara ett säkert tecken. Jag ska också prova imorgon med ett RFSU Testa Ofta, lär ju inte visa nåt men vill spara mitt testa tidigt till när det verkligen gäller. :) Har väldigt ont i brösten, brukar inte ha det.

Gjorde du ett test imorse? Ömma bröst är ju ett symptom vid tidig graviditet  

Meddela hur testet gått när du gör det.

• Frökenglad
    anny1 skrev 2018-06-07 22:34:55 följande:

Strecket var betydligt starkare idag Äntligen hände det! (får bara hoppas det håller sig kvar) BF blir i mitten av februari om allt går vägen. Fler som plussat eller tänkt testa snart? 

Stort grattis!!! :D så kul! Har inte vågat testa än.. kanske imorgon på bim-2.. är ju så osäker på när jag har bim egentligen men utgår från 10/6 :)
  • Ereya
    anny1 skrev 2018-06-07 22:36:40 följande:

Gjorde du ett test imorse? Ömma bröst är ju ett symptom vid tidig graviditet  

Meddela hur testet gått när du gör det.

Jag ska vänta tills BIM, förra månaden plussade jag inte förrän BIM+2 och då väldigt svagt. Annat var det för sex år sen, efter fem sekunder blev det ett väldigt starkt plus på ÄL+14, Bim-1 haha... Så jag håller ut ett tag till. Bim 12/6.
  • Carro1992

Hoppar in i den här tråden. Slutade med p-piller för över 1,5 år sen och började med natrual cycles. Har även oregelbunden mens så har fått hjälp med ägglossning utav letrozol tabletter. Känner mig väldigt förvirrad denna månad precis som förra månaden. Denna cykel fick positivt ägglossningstest med clearblue CD17 men enligt natrual cycles inte förens CD22. Är nu inne på CD38 och bim+3 om man räknar efte när natrual cycles satte ut min ägglossning. Jag känner att jag säkert kommer få mens precis som alla andra månader samtidigt som jag verkligen hoppas. Kommer nog testa tidigast om 2-3 dagar.

• elenoresara
    anny1 skrev 2018-06-07 22:34:55 följande:

Grattis!! :) ska testa imorgon eller söndag så hoppas på plus :)
  • Ereya

BIM imorgon, är på ÄL+14 och testade blankt med Rfsus Testa Ofta. Så då inväntar vi väl tant röd som kommer imorgon då :)

• Anonym (Syskon19)

Den här testet tig jag igårkväll. Apoteket hjärtats egna. Då hade jag tre dagar kvar till BIM. Testlagret visade streck den dagen men osäker på det här.. imorse BIM -2 visade inte apotekets nånting heller knappt.

Svar på tråden Någon mer med BIM runt 10/6 som vill följas åt?