• Anonym (Kåtpåäldre)

Tänder på äldre män!

Hej! Är jag konstig? Jag tänder bara på äldre män 40-65 år (själv är jag 28). Jag fantiserar dagligen om äldre män, går våt på jobbet och ibland onanerar jag på rasten för att jag blir så upphetsad av mina fantasier av att få ha en äldre man som tar för sig av min kropp, smeker mig, drar mig i håret och knullar mig hårt. Känner mig näatan desperat. Sjukt?

• Svar på tråden Tänder på äldre män!
  • Anonym (glad av sex)
    ManiLund skrev 2018-06-04 13:22:27 följande:

Tycker det låter osunt att du inte träffar och knullar med äldre män.

Du blir lyckligare av mer sex.
  • Anonym (Iris)

Jag är 18 och min kille är 46. Sjukt hett med en MAN! Jämnåriga killar är det värsta jag vet! Har till och med svårt att umgås med jämnåriga killar. Killar från 30 och uppåt är ok. Som tur är går jag ett program men nästan bara tjejer. Enda killen i klassen är (super)gay...... 
    Förstår inget när mina tjejkompisar kollar på killar. Jag ser bara en jävla skitunge.....Cool

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ejsannolikt.)

Nej, det låter inte sannolikt.

• Anonym (Trams)
    Anonym (man 54) skrev 2022-03-05 14:32:52 följande:

har aldrig själv upplevt att en yngre kvinna tänt på mig el ens velat träffa mig. så kan annars inte uttala mig om för o nackdelar.

För att de allra flesta kvinnor inte tänder på äldre män, av helt naturliga skäl. Denna tråd är inte seriös förövrigt. Allra minst OP. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (50+)

Själv tänder jag också på äldre, det har jag alltid gjort. Men ju äldre jag blir desto mer tänder jag på tjejer i min egen ålder. Men äldre trumfar fortfarande yngre.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Tänder på äldre män!