Smala tjejer som tänder på tjocka killar
Finns det?
Finns det?
Ingenting att underbygga dina påståenden på alltså? Du baserar allt på luft och en vilja att det ska va ok att vata tjock för att det är enklast för dig?
Allt kring normalvikt är perfekt för mig, behöver inte vara smalt. Min syn på att hela samhället tjänat på att folk börjar ta tag i sin vikt är inte särskilt subjektiv, tvärt om. På det personliga planet så bryr jag mig såklart om mina närstående och vill att de ska ha en frisk kropp de trivs i och som inte ställer till problem.
Jag tycker att folk ska få se ut som de vill, ja (har själv inte fetma). Beklagar dock att du inte håller med om det. :)
Åh! En tråd för mig!
Jag är smal, slank kropp, stora tuttar, lagom stor rumpa, timglaskroppen, det där eftertraktade thigh gap, och det mesta som anses vara väldigt åtråvärt i mångas ögon. Jag är en sån där tjej som med bara mitt utseende kan få folk att köra av vägen. Jag väger strax under 60 kg till mina 170 cm. Jag tänder överhuvudtaget inte sexuellt på smala killar. Det ska vara fett! Gärna dubbla min vikt, så 120 kg och uppåt. Min sambo väger runt 130, och han har gått upp 40 kg sen vi blev tillsammans för tre år sen. Jag har aldrig haft ett så bra sexliv någonsin förut som jag har med honom, för jag har aldrig varit så sexuellt attraherad av någon förr som jag är av honom, mycket tack vare hans kropp och hans vikt. Jag lägger för övrigt till att förutom fetma så avgudar jag kroppshår, inklusive könshår. Orakat ska det vara!
Så visst fan finns det smala tjejer som tänder på tjocka killar. Jag är dock medveten om att jag är i minoritet.
Tja, verkligheten talar väl för sig själv? Man ser sällan smala tjejer med tjocka killar, tycker det är vanligare med smala killar och tjocka tjejer faktiskt.
Däremot ser man ofta par där tjejen är smalare än killen, men han är inte tjock för det. Snarare vältränad eller åt det kraftigare hållet, men inte fet.
Nu är jag inte trådsmal själv, så jag kanske inte räknas. Är inte tjock men lite mullig. Men jag har själv alltid föredragit kraftigare män framför smala män. Men då menar jag inte fetma. Inte heller muskelberg. Men åt det kraftigare hållet. Min man är välbyggd och har aldrig varit smal, men jag skulle inte kalla honom tjock.
Sen är väl vältränade ofta ihop med andra vältränade. Även om man ganska ofta ser smala killar med tjejer som ser ut att väga mer än killen, ser man sällan biffiga och tränade killar med tjocka tjejer. Snarare slanka och vältränade tjejer.
Absolut. Jag är själv ganska smal (55 kilo till 168 cm). Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att ha en kraftig pojkvän. Tycker att det finns många mycket attraktiva män som är av den större modellen och jag gillar att känna mig omfamnad av en stor, trygg, manskropp.
Men givetvis finns det gränser. Jag skulle nog inte dras till någon med mycket allvarlig fetma, så där så att hela tillvaron påverkas negativt. Men mer "vanlig" övervikt går finfint.
Tycker stora killar är jättesexigt! Men personkemin är viktig också.
Det beror nog på hur man definierar "smal" och "tjock". Själv tillhör jag gruppen "smala" kvinnor, men det beror på att jag är extremt noga med vad jag stoppar i mig, samt att jag tränar sex dagar i veckan och är dessutom fysiskt aktiv i princip hela tiden.
Jag skulle ha väldigt svårt att tända på en man som är "tjock", dvs någon som inte tar hand om sig själv på ungefär samma nivå som jag. Och likaså en man som inte har åtminstone delvis samma intresse av att leva aktivt, skulle antagligen finna mig svår att stå ut med.
Tror tjejer säger att dem gillar dad bods för att deras kille eller man har det, men om dem kunde välja tror jag dem innerst inne väljer en hunk med mag rutor... Kanske inte för smal häller såklart men en biffig grabb tror jag går framför det mesta oavsätt dem erkänner det eller inte hahaha
Haha nä gillar inte biffar och stickor. Vill ha lite mullemull. Om det inte e för mkt.
Det bästa från 2 världar. Man kan äta och bli tjock, men ändå ha en smal tjej.
Haha nä gillar inte biffar och stickor. Vill ha lite mullemull. Om det inte e för mkt.
Tränar själv och bryr mig om min kropp, hälsa och utseende. Inte en chans att jag skulle vara med en man som inte gjorde samma ansträngning för mig. Lata fläskbe till män har ingen plats i mitt liv. Någonsin. Fult som fan är det också med övervikt på män.
Nej! jag skulle säga såhär, är du en kille som vet om att du har lite mage oavsett hur den ser ut om det är kalaskula ölmage eller mycket övervikt.
så se till att komma till gymmet och kör hårt! Ta 6 mån eller ett år att förändra kroppen det kommer göra susen! kvinnorna som vill knulla med dig kommer bli fler garanterat!
man måste inte va en fitness modell för det är inte attraktivt som många tror men byt ut fett mot muskler få smalare ansikte och du är hemma!