• Anonym (Vill ha ett sexliv!)

Höggravid kåt och inget sexliv

I snart 9 månader nu har jag gått utan sex, behöver jag förklara min frustration? Jag har pratat med sambon om detta men han rör inte ens vid mig. Vid mina 2 andra graviditeter hade vi åtminstone sex ngn gång ibland men nu är det heldött.

Det har gått så långt nu att jag tröttnat på honom och börjat fantisera om andra män. Det känns såklart hemskt nu när jag är höggravid och allt men jag kan inte styra mina känslor just nu, vet inte om det är gravidhormoner eller att jag helt enkelt bara tröttnat på att ngt ska hända i sänghalmen. vill inget annat än att bli förförd, känna en mans händer på min kropp, djupa intensiva kyssar, känna en hård bultade kuk glida in i mig.. Jag är så rädd att jag inte kommer motstå frestelsen av att bli förförd av ngn annan man, jag ser bra ut och har alltid fått män att vända sig om efter mig. Vill inte ha sex med ngn annan nu vid graviditeten utan jag tänkte mer på sedan när kroppen återhämtat sig. Usch vad hemskt att sitta och skriva såhär men jag kan inte leva utan ett sexliv!!

• Svar på tråden Höggravid kåt och inget sexliv
  • zkrillex

Fattar verkligen inte hur din sambo inte kan tända på din gravidkropp, är ju bland det mest vackra och erotiska som finns:)

• Westman

Om han kunde ha sex med dig under de två tidigare graviditeterna så verkar inte graviditeten vara problemet just nu. Kanske känner han sig stressad över något, kanske trött efter jobb och får ingen lust pga det?

Westman skrev 2018-06-07 19:22:50 följande:

Om han kunde ha sex med dig under de två tidigare graviditeterna så verkar inte graviditeten vara problemet just nu. Kanske känner han sig stressad över något, kanske trött efter jobb och får ingen lust pga det?

Jag vet inte vad problemet är, stressad kan han säkert känna sig ibland, han säger ju inget så jag vet ju inte. Tycker att han borde skärpa till sig, jag har varit tydlig med att ett förhållande utan sex funkar inte för mig, men han verkar inte ta till sig det. Spelar ingen roll hur mycket jag pratar med honom han förblir densamma.
    zkrillex skrev 2018-06-07 16:21:05 följande:

Fattar verkligen inte hur din sambo inte kan tända på din gravidkropp, är ju bland det mest vackra och erotiska som finns:)

Ja eller hur, jag känner mig enormt vacker som gravid. En slank kropp, fina bröst och med en lagomt stor mage. Tycker att han borde avguda mig.
  • Speeddevil
    Anonym (Vill ha ett sexliv!) skrev 2018-06-07 19:34:01 följande:

Ja eller hur, jag känner mig enormt vacker som gravid. En slank kropp, fina bröst och med en lagomt stor mage. Tycker att han borde avguda mig.

Jag skulle gärna ha sex med en gravid kvinna

Dom är jättefina
  • zkrillex

Det hade jag lätt gjort iaf;)
  • Anonym (Hmm)

Jämnar sig - resten av livet kommer du att vägra honom sex. 
    Blir så efter några barn ... hahaha redan provat det där .. singel nu istället :)

• Cunnilingus18

Ja det är ju otroligt fint. Inte mycket som är sexigare och mer sensuellt än en smal tjej som är gravid. Slank men med en fin rund mage :) Det måste vara något annat som gör att han inte vill ha sex?
  • Anonym (Tydligt)

Du får helt enkelt ställa krav på honom och tala om tydligt hur du känner.. Förstår han i te då eller kan berätta varför han inte vill ha sex, kanske du får ta dig en tankeställare på huruvida du ska vara kvar eller ej.. Håller med dig till fullo att sexlivet är extremt viktigt i ett förhållande.. Skulle jag vara i ett sånt där kvinnan inte vill ha sex skulle jag söka mig vidare!

• Anonym (Alvar Al Hassan)

tjenare!

ta kontakt me mig så kan vi knulla .

• Anonym (Victoria Milan)
    Anonym (Vill ha ett sexliv!) skrev 2018-06-07 16:05:33 följande:

I snart 9 månader nu har jag gått utan sex, behöver jag förklara min frustration? Jag har pratat med sambon om detta men han rör inte ens vid mig. Vid mina 2 andra graviditeter hade vi åtminstone sex ngn gång ibland men nu är det heldött.

Det har gått så långt nu att jag tröttnat på honom och börjat fantisera om andra män. Det känns såklart hemskt nu när jag är höggravid och allt men jag kan inte styra mina känslor just nu, vet inte om det är gravidhormoner eller att jag helt enkelt bara tröttnat på att ngt ska hända i sänghalmen. vill inget annat än att bli förförd, känna en mans händer på min kropp, djupa intensiva kyssar, känna en hård bultade kuk glida in i mig.. Jag är så rädd att jag inte kommer motstå frestelsen av att bli förförd av ngn annan man, jag ser bra ut och har alltid fått män att vända sig om efter mig. Vill inte ha sex med ngn annan nu vid graviditeten utan jag tänkte mer på sedan när kroppen återhämtat sig. Usch vad hemskt att sitta och skriva såhär men jag kan inte leva utan ett sexliv!!

Victoria Milan? Tror att gravid är väldigt eftertraktat där.
  • Anonym (Älskar gravida)

Vill du visa oss din sexiga gravidkropp?
Svar på tråden Höggravid kåt och inget sexliv