Höggravid kåt och inget sexliv
I snart 9 månader nu har jag gått utan sex, behöver jag förklara min frustration? Jag har pratat med sambon om detta men han rör inte ens vid mig. Vid mina 2 andra graviditeter hade vi åtminstone sex ngn gång ibland men nu är det heldött.
Det har gått så långt nu att jag tröttnat på honom och börjat fantisera om andra män. Det känns såklart hemskt nu när jag är höggravid och allt men jag kan inte styra mina känslor just nu, vet inte om det är gravidhormoner eller att jag helt enkelt bara tröttnat på att ngt ska hända i sänghalmen. vill inget annat än att bli förförd, känna en mans händer på min kropp, djupa intensiva kyssar, känna en hård bultade kuk glida in i mig.. Jag är så rädd att jag inte kommer motstå frestelsen av att bli förförd av ngn annan man, jag ser bra ut och har alltid fått män att vända sig om efter mig. Vill inte ha sex med ngn annan nu vid graviditeten utan jag tänkte mer på sedan när kroppen återhämtat sig. Usch vad hemskt att sitta och skriva såhär men jag kan inte leva utan ett sexliv!!