• Anonym (Tråden)

Om er partner hade....

Om er partner hade varit med i en massa grupper på fb där folk lägger upp halvnakna, utmanande foton på sig själva, och sen suttit och och tittat på de här sidorna flera gånger om dan, ofta när du sitter sidan om.

Ibland pratar och viisar upp bilder för att poängtera hur snygga dom är.

Vad hade du tyckt om det??

• Svar på tråden Om er partner hade....
  • Anonym (Kinky_vi)

Skulle inte se något problem med det. Vi tittar ofta tillsammans på BC och liknande och kommenterar och har skoj. Mycket värre om han skulle smyga med det. Tycker du att det är ett problem får ni väl prata om det.

• Anonym (d)

Jag skulle inte vara tillsammans med en sån person. Jag tycker det är så osmakligt med folk som har som "intresse" att kommentera andra människors utseende. Beror förmodligen på min uppfostran.

• Tecum

Skulle bli väldigt glad om hon plötsligt fick såna intressen...

• Anonym (Japp)
    Tecum skrev 2018-06-12 14:44:00 följande:

Skulle bli väldigt glad om hon plötsligt fick såna intressen...

Japp
  • Anonym (Usch)

Då hade han inte varit min partner.

• Shoegal81

Tycker också det är osmakligt, min systers kille kommenterar alltid folks utseenden - så himla provoserande (men hon verkar inte bry sig). Skulle inte orka med att lyssna på en sån ytlig människa.

• Dass
    Anonym (d) skrev 2018-06-12 14:18:06 följande:

Jag skulle inte vara tillsammans med en sån person. Jag tycker det är så osmakligt med folk som har som "intresse" att kommentera andra människors utseende. Beror förmodligen på min uppfostran.

+1 på den

Jag har märkt tydligt, när jag varit på kalas hos min mans familj, att vi har haft olika uppfostran. Släkten sitter ofta och tjoar om andras utseende och agerar lite som sliskiga mansgrisar efter nån öl.

Och för min man är det liksom inget konstigt medans jag tycker att det är totalt meningslöst.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Tråden) skrev 2018-06-12 14:07:35 följande:

Om er partner hade varit med i en massa grupper på fb där folk lägger upp halvnakna, utmanande foton på sig själva, och sen suttit och och tittat på de här sidorna flera gånger om dan, ofta när du sitter sidan om.

Ibland pratar och viisar upp bilder för att poängtera hur snygga dom är.

Vad hade du tyckt om det??

Jag hade inte tyckt någonting utan bett henne ta sina prylar och dra
  • Anonym (A)
    Shoegal81 skrev 2018-06-13 03:14:26 följande:
    Tycker också det är osmakligt, min systers kille kommenterar alltid folks utseenden - så himla provoserande (men hon verkar inte bry sig). Skulle inte orka med att lyssna på en sån ytlig människa.
    Håller med
  • Mella-Bella

Flera gånger per dag är lite mycket för min smak. Skulle gärna titta tillsammans med en partner men vill gärna att vi ska ägna oss åt andra intressen också.

• Anonym (Tjej)

Skulle aldrig vara ihop med någon som var så.

Dels ingen som hade det intresset och heller aldrig någon som kommenterade andras utseenden och kroppar. Och definitivt ingen som kommenterade andra tjejers kroppar till mig.

Svar på tråden Om er partner hade....