• Jejje93

hjärtljud v.6+0

Hej!
    Om man gör ett VUL i v.6+0 hur ser hjärtljudet ut då? Är det som "blinkande" prick?

• Svar på tråden hjärtljud v.6+0
  • Jejje93
    EpicNurse skrev 2018-06-13 21:04:04 följande:

Ja.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
    Vad är oddsen att det som pickar i "hinnsäcken" är min puls och inte embryots?
    Om allt ser bra ut med gulesäck och allt. Min läkare sa att allt såg fint ut men att hon inte kan garantera något till 100% då det är så tidigt. Men visst bör hon ha kallat mig på en ny tid typ nån veckA Senare om något såg fel ut? Är överdrivet orolig...
  • EpicNurse
    Jejje93 skrev 2018-06-13 22:41:19 följande:

Vad är oddsen att det som pickar i "hinnsäcken" är min puls och inte embryots?

Om allt ser bra ut med gulesäck och allt. Min läkare sa att allt såg fint ut men att hon inte kan garantera något till 100% då det är så tidigt. Men visst bör hon ha kallat mig på en ny tid typ nån veckA Senare om något såg fel ut? Är överdrivet orolig...

Din puls syns inte i hinnsäcken. Låter fullt normalt. Man kan ju aldrig säga om det kommer bli missfall eller ej. Allt kan gå bra men man kan ju också få missfall dagen efter, eller månaden efter osv. Tror det var så hon menade.
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
Svar på tråden hjärtljud v.6+0