190 cm lång som kvinna... ett helvete!!
Ja, det är ett helvete!
Jag är nu 29 och har alltid haft komplex för min längd. I min barndom var jag som en cirkusattraktion. Blev mobbad för min längd och det har följt med, tyvärr. Har riktigt dålig självförtroende och mår dåligt i sociala sammanhang. Speciellt med män då alla är skiträdda verkar det som. Har aldrig haft ett förhållande öht och jag är rädd att jag aldrig kommer få ett heller. Jättesvårt med killar. Blir ALDRIG uppsnackad på krogen eller i andra sammanhang. Vet hur snacket går... :( Har träffat några som är 195-200 cm men till och med de verkar jag skrämma bort. Tyvärr är utbudet på killar över 190 dåligt också. Dejtade lite med en kille som var över 190 för några år sedan, men han var bara ute efter sex och krossade mig. Har fått fruktansvärt dålig självförtroende på senare år och vill nästan ge upp. Jag ville helst ha en kille som är längre än mig eftersom jag har sådant komplex, men jag kan acceptera någon som är kortare. Problemet är att alla män ryggar bort som är kortare... Kanske tar det bort deras manlighet om de inte är längre än sina flickvänner. Ja, jag vet inte, det tär på mig något fruktansvärt. Ser väninnor runt mig som bildar familj och köper bostäder tillsammans med sin sambo. Stressar skiten ur mig eftersom jag fyller 30 i år och inget går i rätt riktning!
Hjälp! Någon som har haft samma situation eller har något tips?