• Anonym (Försikig)

Härligt, men....

Moralen kan vi skippa, jag är singel.

Bruden däremot behöver jag lite info om, hon är perser, invandrad och tydligen bortgift i yngre år, nu är det så jag skulle behöva veta ungefär hur dem ser på detta med otrohet, finns ju en viss kulturell skillnad i saker... tror jag.

Karln hennes är väl som de flesta vars fruar börjar titta efter grönare gräs så inget nämnvärt där som jag förstår,nu har vi inte gjort mycket mer än varit hemliga och lite kel, hon vill verkligen mer, men jag pejlar läget liksom.

Brukar unvika gifta, men hon liksom träffar alla strängar

• Svar på tråden Härligt, men....
  • Anonym (Försikig)

Och nej, ingen dröm att vara riddare eller så, hon är bara grymt het,

• Anonym (Irani)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 10:34:16 följande:

Hmm, kan ha gjort fel som sa perser, hon är från iran, och när jag översatt ord hon tyckt var kul att säga så säger google persiska, tänkte inte längre än så.

Då återstår bara punkt ett och tre då.
  • Anonym (Försikig)

Så bortgift kan vara bs, och att hon möjligen kan vårt rikes lagtext?

Gör nog inte så stor skillnad jämfört med en svensk som letar utomäktenskapliga nöjen isåfall, eller så missar jag nån gigantisk sak här nånstans.

Bör nog kanske ta och helt enkelt hålla det hela som ren vänskap, är ganska nyfiken på vad hon har i åtanke, men inte så sugen på bli indragen i nåt jag inte kan riktigt förstår mig på.

• Anonym (A)
    Turms skrev 2018-06-15 08:38:15 följande:
    Löjligt resonemang. Det är inte mer riskabelt än vilken annan otrohet som helst. 
    Sköter man det snyggt och inte tar onödiga risker så är det lugnt. 
    Värst är abstinensen - för dig TS - att inte kunna skriva, ringa, träffas när du vill utan det måste ske på hennes villkor. 
    Du kan alltså inte skicka spontana meddelanden eller så eftersom du inte vet om hon har telefonen skyddad. 
    Utöver det är det riktigt jäkla jobbigt att veta att hon går till sängs med den där gubben varje kväll. 

Men för all del. Prata med henne. Lägg upp en plan och gör inte hennes liv mer komplicerat utan försök i bästa mån att bistå henne. 
    Det hon behöver är ett alibi. Någonstans hon kan säga att hon är eller har varit när hon träffar dig. Till exempel gymmet - det förklarar att hon är röd om kinderna och svettig när hon kommer hem - eller en god vän som kan gå i god för henne. 
    Håller med
  • Anonym (Irani)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 12:33:35 följande:

Så bortgift kan vara bs, och att hon möjligen kan vårt rikes lagtext?

Gör nog inte så stor skillnad jämfört med en svensk som letar utomäktenskapliga nöjen isåfall, eller så missar jag nån gigantisk sak här nånstans.

Bör nog kanske ta och helt enkelt hålla det hela som ren vänskap, är ganska nyfiken på vad hon har i åtanke, men inte så sugen på bli indragen i nåt jag inte kan riktigt förstår mig på.

Nej självklart är det som vilken annan otrohet som helst, vad har hennes ursprung med saken att göra frånsett att du verkar tända på idéen att sätta på den fängslade oskuldsfulla slynan? Tar dig inte seriöst bara men det är en annan sak..
  • Anonym (Försikig)

Alla kulturer har olika skillnader i allt, även otrohet, därbland 1.syn, 2.varför (finns universala orsaker men oxå kulturellt acceptabla sådana) 3.hur det hanteras av den otrogne och bedragne (om denne får reda på det)

Så jo, ursprung kan vara relevant, speciellt om man som jag försöker förstå mig på just denna dams beteende.

Jag som singel behöver inte bry mig så speciellt mycket om moral, den bördan är hos henne, och karlns för han inte sköter vad som ska skötas för att hålla hennes intresse.

Det som fick hit mig, var hennes intresse och målmedvetenhet i mig som fick mig att känna nåt ?lustigt? i det hela.

• Anonym (R)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 14:30:05 följande:

Alla kulturer har olika skillnader i allt, även otrohet, därbland 1.syn, 2.varför (finns universala orsaker men oxå kulturellt acceptabla sådana) 3.hur det hanteras av den otrogne och bedragne (om denne får reda på det)

Så jo, ursprung kan vara relevant, speciellt om man som jag försöker förstå mig på just denna dams beteende.

Jag som singel behöver inte bry mig så speciellt mycket om moral, den bördan är hos henne, och karlns för han inte sköter vad som ska skötas för att hålla hennes intresse.

Det som fick hit mig, var hennes intresse och målmedvetenhet i mig som fick mig att känna nåt ?lustigt? i det hela.

Vad är det egentligen du vill höra? Du har fått tänkbara scenarion presenterade. Avgör därefter hur du vill göra.

Eller är det enda du vill höra att du är skitsexig och hon är kåt på dig?
  • Anonym (Försikig)
    Anonym (R) skrev 2018-06-15 14:48:38 följande:

Vad är det egentligen du vill höra? Du har fått tänkbara scenarion presenterade. Avgör därefter hur du vill göra.

Eller är det enda du vill höra att du är skitsexig och hon är kåt på dig?

Ok, får väl vara ärlig då.

Jag vet redan att jag ser ok, och är knappast tredjehands val, så nej, sån bekräftelse söks inte, utan mer försökt förstå, ni som låter riktigt förnärmade, kolla andra trådar så på FL där kvinnor är otrogna, dem flesta är varandra sig lika, medan upplevelsen av min kvinna kändes väldigt olik det ?typiska? otrohets-mentaliteten man kan se.

Hos mig kom tanken på att jag möjligen var en språngbräda för att bryta med det gamla, ex. oönskat äktenskap, eventuell religion o.s.v

Att ta till det extrema för att man inte trivs är ju knappast nånting nytt, men med tanke på att sådan cynism inte har kommit upp här antar jag är ett gott tecken.

Som sagt tidigare idag:

Jag kommer hålla detta på vänskaplig fot,

trevlig och attraktiv kvinna, men är nog bäst hon löser saker först innan jag gör nånting mer intimt alls
  • Anonym (R)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 16:24:05 följande:

Ok, får väl vara ärlig då.

Jag vet redan att jag ser ok, och är knappast tredjehands val, så nej, sån bekräftelse söks inte, utan mer försökt förstå, ni som låter riktigt förnärmade, kolla andra trådar så på FL där kvinnor är otrogna, dem flesta är varandra sig lika, medan upplevelsen av min kvinna kändes väldigt olik det ?typiska? otrohets-mentaliteten man kan se.

Hos mig kom tanken på att jag möjligen var en språngbräda för att bryta med det gamla, ex. oönskat äktenskap, eventuell religion o.s.v

Att ta till det extrema för att man inte trivs är ju knappast nånting nytt, men med tanke på att sådan cynism inte har kommit upp här antar jag är ett gott tecken.

Som sagt tidigare idag:

Jag kommer hålla detta på vänskaplig fot,

trevlig och attraktiv kvinna, men är nog bäst hon löser saker först innan jag gör nånting mer intimt alls

Och skulle du nu agera som en språngbräda åt henne och hon tar sig levande ur det kan du vara säker på att du kommer vara värd lika mycket som en hundskit under skorna när hon är klar.

Så att hålla det på en vänskaplig nivå är ett mycket klokt beslut av dig.
  • Anonym (karma)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-14 20:06:27 följande:

Moralen kan vi skippa, jag är singel.

Bruden däremot behöver jag lite info om, hon är perser, invandrad och tydligen bortgift i yngre år, nu är det så jag skulle behöva veta ungefär hur dem ser på detta med otrohet, finns ju en viss kulturell skillnad i saker... tror jag.

Karln hennes är väl som de flesta vars fruar börjar titta efter grönare gräs så inget nämnvärt där som jag förstår,nu har vi inte gjort mycket mer än varit hemliga och lite kel, hon vill verkligen mer, men jag pejlar läget liksom.

Brukar unvika gifta, men hon liksom träffar alla strängar

Jag skulle tippa på att hennes man och familj kommer träffa helt andra "strängar" (med baseballträ) när det kommer fram.

Dina knäskåla, ditt val, men kom inte och gnäll sen eftersom du själv valt det Cool
  • Anonym (Hmm)

Kolla efter svarta BMW i backspegeln ... du lär riskera få Göte avskuren med slö kroksabel.  Beblanda dig icke med kulturberikare - någonsin!

• Anonym (karma)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-18 19:57:10 följande:

Kolla efter svarta BMW i backspegeln ... du lär riskera få Göte avskuren med slö kroksabel.  Beblanda dig icke med kulturberikare - någonsin!

Beblanda dig inte med andras kvinnor skulle jag snarare vilja påstpå. Jag tror inte svenskar jublar åt att andra snubbar sticker in Göte i deras fruar heller.
  • Anonym (Hmm)

Dåså . byt BMW mot V70 och kroksabel mot morakniv ...
    Nöjd??

• Anonym (Frågan)

Finns det verkligen invandrartjejer som är intresserade av svenskar?

• Anonym (karma)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 10:46:44 följande:

Och nej, ingen dröm att vara riddare eller så, hon är bara grymt het,

Fast det är ju lite lustigt att du avfärdar den moraliska frågan när hela din situation handlar om just en moralisk fråga. Hade inte tjejen varit upptagen så hade det inte funnits något att snacka om eller hur?

Hela problemet är väl just att hon ÄR upptagen och att det kan få rätt fina konsekvenser för er BÅDA. Ingen man oavsett land och kultur gillar att hans fru blir knullad  av någon annan. Det hade du inte heller gillat om det var din "grymt heta" fru.

Så kontentan av det hela är väl.... vill du skita i allt och alla och knulla vem du behagar så är det upp till dig, MEN då får du också vara beredd att ta konsekvenserna för det. Sen borde du kanske fundera lite mer med huvudet än med kuken på vad tjejen kan råka ut för. Visst är det väl hennes val, men det känns ju en aning svinaktigt att skita i om hon hamnar på sjukan eller bårhuset för att du kände att du behövde tömma pungen.

Det du däremot INTE ska tro är att du kan göra lite som du behagar utan att det får konsekvenser på det ena eller andra sättet. ALLT vi gör får oftast konsekvenser för någon förr eller senare.
  • Anonym (karma)
    Anonym (Frågan) skrev 2018-12-16 11:00:54 följande:

Finns det verkligen invandrartjejer som är intresserade av svenskar?

Absolut, men alla invandrartjejer (eller svenska) är inte alltid sugna på att bedra sin man.
  • Anonym (karma)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 14:30:05 följande:

Det där är ju en sanning med modifikation och låter mest som en jävligt dålig ursäkt. Ja det finns säkert kulturella skillnader i hur man tar en otrohet. Men väldigt få monogama män på hela jävla planeten är jättepigga på att frun knullar med någon annan snubbe och det tror jag att du fattar alldeles själv. för du hade förmodligen inte heller gillat att någon annan snubbe tryckte på din fru i alla hål för att sen komma hem nyknullad och fin och "kela" lite med dig med. Men visst är det ju jävligt praktiskt att snacka runt det uppenbara och rikta in sig på minimala detaljer istället. 

Din bullshit blir ju nästan episk när du sen fortsätter med att påpeka att du som singel inte behöver bekymra dig om moral. Vad menar du med moral? Tänker du på hur du beter dig mot andra eller hur andra beter sig mot dig? Jag menar, du vill väl att andra ska bete sig bra mot dig och inte pissa dig i fejset eller? Vilka slags människor umgås du hellre med? Såna du tror du kan lita på eller de som du tror kommer blåsa sig så fort de får chansen?...

Så nej, jag tror inte moral är så jävla irrelevant för dig som singel. Du resonerar bara som alla andra egoister, totalt allergiska mot moral när det gäller vad du gör mot andra, men jävligt moraliskt när när det gäller hur andra beter sig mot dig
  • Anonym (Frågan)
    Anonym (karma) skrev 2018-12-17 14:32:24 följande:

Absolut, men alla invandrartjejer (eller svenska) är inte alltid sugna på att bedra sin man.

Det förstår jag att vara otrogen är inget som är trevligt
  • Anonym (Frågan)
    Anonym (Irani) skrev 2018-06-15 09:39:28 följande:

, iranier är den grupp kvinnor som när de sätter sin fot i Sverige kan hela lagtexten i huvudet och vet exakt sina rättigheter och drar sig inte för att utnyttja dom. .

Hela lagtexten i huvudet imponerande
Svar på tråden Härligt, men....