• Progressiv

Fotbolls-VM 2018

Vilka tror Du kammar hem det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fotbolls-VM 2018
  • flygrl

Jag va en av dom som rösta på Tyskland för dom e helt klart ett väldigt bra lag och jag trodde dom skulle försvara sitt VM-guld sen sist. Men dom spelade ju inget vidare den här gången och kom sist i gruppen.

Jag tror Sverige har goda chanser slå England och hoppas förstås dom går hela vägen. Realistiskt sett tror jag däremot Brasilien blir världsmästare.

• Progressiv
    flygrl skrev 2018-07-04 23:02:54 följande:

Jag va en av dom som rösta på Tyskland för dom e helt klart ett väldigt bra lag och jag trodde dom skulle försvara sitt VM-guld sen sist. Men dom spelade ju inget vidare den här gången och kom sist i gruppen.

Jag tror Sverige har goda chanser slå England och hoppas förstås dom går hela vägen. Realistiskt sett tror jag däremot Brasilien blir världsmästare.

Frankrike skall vi inte glömma bort heller!
  • flygrl
    Progressiv skrev 2018-07-04 23:07:37 följande:

Frankrike skall vi inte glömma bort heller!

Frankrike har helt klart potentialen bli världsmästare ja. Mbappé vet hur man sätter den! :)
  • Progressiv
    flygrl skrev 2018-07-04 23:18:38 följande:

Frankrike har helt klart potentialen bli världsmästare ja. Mbappé vet hur man sätter den! :)

Ja, vad avser målskyttet undrar man om inte Frankrike kanske är snäppet vassare.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-07-04 23:18:38 följande:
    Han är otroligt bra.
  • Progressiv
    Nandez skrev 2018-07-05 11:51:59 följande:

Han är otroligt bra.

Ser ut att bli Frankrike, faktiskt. Kane och England är väl största utmanaren.
  • Nandez
    Progressiv skrev 2018-07-11 03:35:09 följande:
    Ser ut att bli Frankrike, faktiskt. Kane och England är väl största utmanaren.
    Det tror jag med.
  • flygrl
    Nandez skrev 2018-07-11 15:39:00 följande:

Spännande i kväll.

Japp. Jag håller på Kroatien. Tycker Luka Modric e en väldigt vass spelare. :)
  • Progressiv
    Nandez skrev 2018-07-11 11:09:42 följande:

Det tror jag med.

Nu blev det Kroatien, väldigt överraskande. Blir två rafflande sista matcher.
  • Eliaserik99
    Progressiv skrev 2018-07-04 22:48:48 följande:
    Ja, så blev ju resultatet också - att det släppte också. En Forsberg i högform även mot England, är nog ett måste för att knäcka den (mycket tuffa) nöten nu på lördag.
    Synd att han inte hittade sin riktiga form ändå! :)
Svar på tråden Fotbolls-VM 2018