Den dagen de nya ägarna som köpte huset kom och jag såg allas signatur hamna på en massa papper så kändes det som en del av mig rycktes loss och drogs iväg.
Jag grät, skrek, gapskrattade hela vägen från mäklaren till min nya helt egna lägenhet. Jag var FRI!!!!
Förhållandet var kasst redan efter några veckor, men jag var naiv och oerfaren så jag stannade med denne hemska karl i 12år!
Sista året träffade jag en man som jag blev god vän med. Det var när jag insåg att jag hade blivit kär och hur det kändes som jag inom ett par dagar hade fixat mäklare, flera visningar på en ny lägenhet till mig själv, delat upp ägodelar osv medans han passivt muttrade medans hornen i pannan växte mer och mer.
Min nuvarande sambo älskar jag till tusen. Han är den som lappat ihopa alla spruckna sömmar. Han hör mig glad o lycklig. Jag känner mig älskadd och förstådd, åtrådd och sensuell. Han är allt och mycket mer jämfört med exet.
Jag kan ofta komma på mig själv att inleda till konflikt. Ett beteende jag haft så länge. Sen kommer jag även på mig själv att alldeles för ofta säga VI när jag menar mitt ex och jag. Typ som VI brukade åka till Liseberg en gång om året, VI hade rätt stor trädgård, VI Såg den filmen.
Extremt dålig egenskap som jag inte blir av med.