Bula på magen???
hej
Jag kan börja med att tala om att jag har fött 2 barn, den senaste för 1 år sedan. Under båda graviditeterna har jag på högersida om magen fått en knöl som jag antagit varit livmodern, den har synats tydligast på morgonen innan man gått och pissat. Spänt sig och blivit hård ibland.
Jag har för 3 månader sedan satt in en p-stav, innan de var ju utan preventivmedel 1 månad, har varit utan mens sedan dess.
Fick i samma veva göra ett cellprov och de visade förändringar SMÅ förändringar tydligen som skall kollas upp om 1 månad igen.
Jag har dock nu under en tid märkt att min mage är så himla uppblåst o helst på kvällen, upptäckte även att den dära bulan jag trodde var livmodern under mina graviditeter är tbx. Gjorde ett grav test för säkerhetskull men de visade ju negativt så klart. Vad är knölen på min mage? Kan jag vara gravid fast de visar negativt eller har de något med cellförändringen att göra. Ska ringa gyn men de hade inge lediga tider. Har samma känsla i nederdelen av magen som man hade vid grav....
Bulan är ca som en knytnäve stor om inte större