• fizzypop

hur får jag en kropp som ariana grande?

måste man typ sluta äta då?   gillar mat och godis och så     äter kanske för mycket

ni som inte vet vem hon är så är hon väldigt smal  och har väldigt snygg kropp

• Svar på tråden hur får jag en kropp som ariana grande?
  • Fjäril kär
    Yasminaoo skrev 2018-07-01 16:50:38 följande:

Typiskt avundsjuka kvinnor att skriva så. Är en tjej smalare och vacker så ser hon ut som en pojke, är ingen riktig kvinna och alla män som attraheras av henne är pedofiler även om hon är 25. Är en tjej 160 och dom själva 180 och väger 100 kg (eller bara 180 långa+fula eller +inte lika attraktiva helt enkelt) så säger dom att hon är löjligt kort och ser ut som ett barn med taxben. Kolla bara alla hundratals desperata längdtrådar på forumet som kokar av hat mot ?korta? kvinnor...

SJÄLVKLART ser inte Ariana G ut som ett barn men hon ser ung ut och kommer se ung och fräsch ut tills hon är 50 osv om hon håller formen. Inte så konstigt om en kvinna hellre ser ut så än som en 60-åring. De flesta både män och kvinnor vill se unga ut. Ariana har kvinnliga former men mycket riktigt en kropp som kanske en fit 18-åring och det tror jag nog även skribenterna i tråden egentligen hade velat ha...

Inte ett dugg avundsjuk på hur hon ser ut. Jag TYCKER att hon ser ut som ett barn och det vill jag verkligen inte se ut som.

Jag gillar min egen kropp och tycker jag är sexig och har inga problem på den fronten . Så nån avundsjuka handlar det inte om för min del.

Sen är det milsvidds skillnad på att vara petit och sexig och på att se liten och barnslig ut. 153 cm Kardashian är übersexigt.. Men 153 cm Ariana Grande ser bara barnsligt ut... MIN uppfattning.
  • Yasminaoo
    Fjäril kär skrev 2018-07-01 17:31:12 följande:

Inte ett dugg avundsjuk på hur hon ser ut. Jag TYCKER att hon ser ut som ett barn och det vill jag verkligen inte se ut som.

Jag gillar min egen kropp och tycker jag är sexig och har inga problem på den fronten . Så nån avundsjuka handlar det inte om för min del.

Sen är det milsvidds skillnad på att vara petit och sexig och på att se liten och barnslig ut. 153 cm Kardashian är übersexigt.. Men 153 cm Ariana Grande ser bara barnsligt ut... MIN uppfattning.

Vad menar du med barn? Hon skulle kunna vara mellan 16-26 år vilken är åldern för fotomodeller, iallafall åldern som fotomodeller försöker se ut som. Jag kan tänka mig att du tycker att Kim K ser übersexig ut enbart för att hon är mer lik ditt eget utseende men sexig är det sista hon är. Man ser inte ut som ett barn för att man ser ung och fräsch ut.

Kim K nedan.

• Paulina27

Hon ser visst ut som ett barn. 1.53 cm och väldigt rak och petite kroppsform. Lägg på hennes babyface i hela ekvationen så ser hon ännu mer ut som ett barn. 

Men hon försöker ju självklart att framhäva hennes kvinnlighet/sexighet i sina shower. Höga klackar, framhävande kläder, mycket smink, mycket hår. Sådant gör en hel del. 

Jag skulle tro att hon tränar med PT som vet vad just hennes utgångsläge behöver för att se ut som hon gör. Antagligen en del styrketräning för att se så tonad ut som hon gör. Kosten gör säkert sitt också. Så utan att veta dina förutsättningar TS så är det svårt att veta vad just du behöver för att få en liknande kropp.

• Paulina27
    Yasminaoo skrev 2018-07-01 23:15:57 följande:
    Jag skulle tro att hon är ljusår framför dig i sexighet och att du själv ser ut som en 45-årig kulstöterska... Och vad menar du med barn? En 17-åring? Då håller jag med. Dock så skulle nog de flesta kvinnor vilja ha en kropp som en 17-åring istället för att se ut som en 45-åring som fött 7 barn likt Kim K...
    Varför gör du personliga påhopp? Väldigt omoget, och jag tar inte åt mig för 5 öre. 

Med tanke på den raka kroppsformen, den extremt korta längden, lilla bysten och hennes babyface så skulle jag nog säga 14/15 år kanske. Och nej jag hade inte velat se ut som en 14-åring. Däremot kan jag hålla med om att de flesta av oss skulle vilja se unga och fräscha ut. (Kan vara värt att tillägga att jag inte tycker Kim K har snygg kropp, kanske utan alla operationer och inlägg?)

• Hanky Panky
    Paulina27 skrev 2018-07-02 12:07:10 följande:
    Varför gör du personliga påhopp? Väldigt omoget, och jag tar inte åt mig för 5 öre. 

Med tanke på den raka kroppsformen, den extremt korta längden, lilla bysten och hennes babyface så skulle jag nog säga 14/15 år kanske. Och nej jag hade inte velat se ut som en 14-åring. Däremot kan jag hålla med om att de flesta av oss skulle vilja se unga och fräscha ut. (Kan vara värt att tillägga att jag inte tycker Kim K har snygg kropp, kanske utan alla operationer och inlägg?)
    Klart hon ser ut som ett barn på bilder där hon så gott som var ett barn. Nu är hon 25 och vuxen.

Barn för mig är allt under 13år, jag tycker hon har kurvor som ingen 11-åring har. I ansiktet däremot ser hon barnslig ut, men det var ju kroppen som diskuterades så det tycker inte jag hör till.
  • EnAnonumius
    Aikido skrev 2018-07-01 14:32:44 följande:
    Vilka förutsättningar har du? Är du 1.95 och byggd som en gammal sovjetisk kulstötare kommer verkligheten att bjuda visst motstånd.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    fizzypop skrev 2018-06-30 01:26:59 följande:
     måste man typ sluta äta då?   gillar mat och godis och så     äter kanske för mycket

ni som inte vet vem hon är så är hon väldigt smal  och har väldigt snygg kropp
    Nej man behöver inte svälta. Men om man tränar, och äter rätt form av kost (skippa godiset till en början) så kan du också få en snygg kropp.

Och visst var det skönt för dig att du fick grunden på en bra kropp, helt utan att behöva tänka ut denna enkla ekvation själv?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Yasminaoo
    Hanky Panky skrev 2018-07-02 21:50:53 följande:

Klart hon ser ut som ett barn på bilder där hon så gott som var ett barn. Nu är hon 25 och vuxen.

Barn för mig är allt under 13år, jag tycker hon har kurvor som ingen 11-åring har. I ansiktet däremot ser hon barnslig ut, men det var ju kroppen som diskuterades så det tycker inte jag hör till.

Eller hur. Idioten valde ju ut bilder från när hon var typ 14, hon ser hursomhelst inte ut sådär idag. De flesta kvinnor i världen är under 165, kvinnor utan jättehöfter är lika mycket kvinnor och har lika mycket livmoder osv som lagårdsdörrarna. Bara idioti att kalla andra kroppsformer för okvinnliga.
  • Yasminaoo
    Paulina27 skrev 2018-07-02 12:07:10 följande:

Skitsnack, hon har inte rak kroppsform. Fina bilder förresten, är dom 10-12 år gamla? Ts efterfrågar inte AG som 14-åring utan som hon ser ut idag, som vuxen.

Dom här bilderna är från 2018.

• Paulina27

Haha! Det ironiska är att ni antar att Ariana Grande är 10-12år på bilderna jag la upp. För att vara ärlig så ja på en av bilderna är hon lite yngre, ca 18 år.

Innan hon blev känd hade hon svart krulligt hår. 2010-2013 hade hon rött hår och var då mellan 18 och 21 år gammal (på en av bilderna hade hon rött hår, resterande är alltså efter denna period). Detta betyder alltså att hon är 22+ på alla andra bilder, så ja ni säger själva att hon ser ut som ett barn...

Hon släppte sin första singel som 19-åring. Sitt första album som 21-åring och medverkade i barnprogrammet iCarly när hon var mellan 18 och 21 år.

• Yasminaoo
    Paulina27 skrev 2018-07-16 16:02:58 följande:

Haha! Det ironiska är att ni antar att Ariana Grande är 10-12år på bilderna jag la upp. För att vara ärlig så ja på en av bilderna är hon lite yngre, ca 18 år.

Innan hon blev känd hade hon svart krulligt hår. 2010-2013 hade hon rött hår och var då mellan 18 och 21 år gammal (på en av bilderna hade hon rött hår, resterande är alltså efter denna period). Detta betyder alltså att hon är 22+ på alla andra bilder, så ja ni säger själva att hon ser ut som ett barn...

Hon släppte sin första singel som 19-åring. Sitt första album som 21-åring och medverkade i barnprogrammet iCarly när hon var mellan 18 och 21 år.

Ja men nu är hon 25 och hellre vara 25 och se ut som 15 än 35
Svar på tråden hur får jag en kropp som ariana grande?