• Flizan30

Hur hitta billigast resa till barnfamilj Mallorca /Kroatien?

Vi funderar på att åka någonstans nästa sommar, 2 vuxna, 1 barn , 2 tonåringar (5 peroner totalt) till antingen Mallorca eller Kroatien någonstans) när är bästa tiden för att hitta billigast resor och vilka sidor brukar ni söka genom? om man vill boka lägenhet privat vilka sidor är bäst att boka genom då? 

• Svar på tråden Hur hitta billigast resa till barnfamilj Mallorca /Kroatien?
  • Linnis92

Tips 1 är att kolla lite innan och före högsäsong. Kan ni tänka er att åka i slutet på maj eller mitten/slutet på september så är de mycket pengar man kan spara. Jag har kollat lite på ticket.se, de samlar resor från de flesta resebolagen och där kan man sortera på pris och olika kategorier som all inklucive osv.

Nu åker vi 17e maj nästa år, 4 personer med all inclusive, strandhotell en vecka för 20.000. Då har vi även fått en boka tidigt rabatt.

• 1234BYXORÄRDYRA

Jag personligen skulle ha valt Kroatien för det är vackert, varmt, bra mat och dom pratar många språk. Inte lika mycket svenskar som Mallorca och ganska rimliga priser. Jag har själv varit där 4 gånger och är på väg dit just nu.

Svar på tråden Hur hitta billigast resa till barnfamilj Mallorca /Kroatien?