• Bluemoon

Hur hittar man kärleken igen?

Hej!

Jag är vilsen i dejtingvärlden.

Hur hittar man en ny kärlek egentligen? Har provat nätdejtingsidor men jag har så svårt att liksom "sälja in mig själv" i en presentation och på vissa sk seriösa sidor är det antigen äckliga snusk gubbar eller helt fel killar som tar kontakt som inte ens min profil stämmer in på i sökresultatet/matchningen stämmer överens med.

Krogen är inte riktigt min grej heller, har varit krogmänniska men aldrig gillat det då jag inte tillhör "poppisklassen" av tjejerna direkt.

Många får ny partner hur lätt som helst och vissa behöver inte ens vara singlar särskilt länge innan dem blir i ett förhållande nästan direkt igen.

Är det helt kört för mig? Fel på mig kanske? Jag har alltid trott på att det finns en pusselbit för alla i livets pussel. Jag vill inte leva ensam längre. ????

It's a new world it's a new start It's alive with the beating of young hearts It's a new day it's a new plan
  • Svar på tråden Hur hittar man kärleken igen?
  • Teppar

Hur gammal är du? Jobb eller skola är att föredra. Kanske vänners vänner?

• HD2017dis

Vad har du själv att erbjuda in i ett förhållande då?

• Bluemoon
    Teppar skrev 2018-07-03 01:32:11 följande:

Hur gammal är du? Jobb eller skola är att föredra. Kanske vänners vänner?

Haha man ska inte fråga en dam om hennes ålder men gör ett undantag, 38 men känner mig inte som det och ser inte ut som det. Cool 
    Jag studerar just nu och har fått en massa nya vänner så där sa du nåt, tack! Glad
    It's a new world it's a new start It's alive with the beating of young hearts It's a new day it's a new plan
  • Bluemoon
    HD2017dis skrev 2018-07-03 01:36:31 följande:

Vad har du själv att erbjuda in i ett förhållande då?

Inte så svår fråga att svara på, värre att sätta ord på men ska försöka. 
    Jag kan erbjuda trygghet, ärlighet, bästa vän, trogen, lyssnar och kan prata om allt med, ren och skär kärlek. Är jag i ett förhållande stannar jag hos honom och går inte runt och letar bättre. Total respekt för varandras olikheter, jag försöker inte "laga" eller "ändra" på honom, tar han som han är liksom. Stöttar och uppmuntrar, har sunda värderingar om konfliktlösning, kring familj/barn, känslor,tankar runt framtiden. Har sunda värderingar i hur man tänker kring kärlek och relationer m.m. Jag vågar visa känslor, prata om det som händer och hur jag känner osv. Jag är bara en vanlig tjej som söker en pojk att leva med, inget mer märkvärdigt än så. Glad
Svar på tråden Hur hittar man kärleken igen?