• samira11

Utvisning föräldrarledig

Hej

Jag har gemensamvårdnad med pappan till mitt barn jag skulle vara Snäll och logga rättvis*och dela vårdnaden med honom för att underlätta i hans fall och ha en orsak att låta honom stanna i Sverige hursom helst Migrationsverket säger att vi har alla villkor uppfyllda med att det finns en lag han måste lämna Sverige åka till sitt hemland.Marocco och sen därefter söka anknytning till oss till saken

Han vill inte åka han väljer att stanna här och förlora massaa tid istället för att åka vänta o komma som många andra regler är väl för alla jag blir så förbannad när han gör såhär det till och med gör att jag har god lust att inte låta honom se tjejen samt Bryta kontakten helt jag blir även låst så vi delar vårdnaden och han har sitt att säga till om min fråga

När jag ansökte om f penning hadde jag ensam vårdnad nu efter flera månader har vi fått gemensamvårdnad men han har ingen rätt att vistas här och han gömmer sig hur blir det då jag får väl fortsätta ha alla dagar eller förstår inte hur det funkar måste ringa f kassa

• Svar på tråden Utvisning föräldrarledig
  • viseversa
    Gulletussan skrev 2018-07-03 22:12:34 följande:

Lär dig stava och att sätta punkt... Orkar inte ens läsa din text.

Håller med. Fruktansvärt jobbigt att läsa.
Svar på tråden Utvisning föräldrarledig