• Saken86

Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?

Hej :)

Vi har försökt sen i december men inget har hänt ännu.

Nu till våran stora förvåning så dyker inte mensen upp. Inte heller något plus.

Är på bim+6 och alla tester visar negativt. Har dock jätte mkt mensvärk, flytningar, ömmande tuttar, trött som attans, illamående och ingen matlust.

Ganska exakt som när jag väntade dottern. Då kom pluset först på bim+7, så har inte gett hoppet upp ännu! ????

Fler i samma sits som vill skriva av sin frustration och följas till ev. Plus? :)

• Svar på tråden Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?
  • ThisIsIt2018

Min mens är 7 dagar försenad idag, men testat negativt varje dag senaste dagarna :(

Är jag Bim +7 eller Bim -7? Inte fattat begreppen riktigt än :P

• Anonym (Bim+18)
    ThisIsIt2018 skrev 2018-07-17 12:18:16 följande:

Min mens är 7 dagar försenad idag, men testat negativt varje dag senaste dagarna :(

Är jag Bim +7 eller Bim -7? Inte fattat begreppen riktigt än :P

BIM = "beräknad icke mens"
    Så har du gått över bim med 7 dagar är det bim+7
  • Anonym (Moi)

Samma här! Bim+9, snark.

Första graviditeten fick jag plus på bim-3 och andra graviditeten fick jag plus först på bim+22, så det har ju varierat lite haha!

• Anonym (113)

Hade min sista mens den 28 maj och plussade först idag 5 barnet

• Anonym (Bim+18)
    Anonym (113) skrev 2018-07-17 15:30:03 följande:

Hade min sista mens den 28 maj och plussade först idag 5 barnet

Hade min sista mens då också, men fick negativt igår då jag testade senast. Grattis till dig!!!Skrattande{#emotions_dlg.flower} 
  • Trullis82

[quote=78889212][quote-nick]Anonym (113) skrev 2018-07-17 15:33:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!

• Anonym (113)
    Anonym (Bim+18) skrev 2018-07-17 18:57:56 följande:

Hade min sista mens då också, men fick negativt igår då jag testade senast. Grattis till dig!!! 

Jag

Tack! Testade faktiskt en metod innan tandkräm och piss..googla på hemmagjorda graviditets tester så kommer det fram man ska ha vit tandkräm i en kopp ..en rätt stor klick och sen så blandar man i lika mycket piss och rör om bubblar det och blir lite blått så var man gravid stog det och det gjorde mitt där av att jag köpte ett riktigt Grav test idag som också var posetivt
  • Anonym (Bim+18)
    Anonym (113) skrev 2018-07-17 20:18:54 följande:
    Jag

Tack! Testade faktiskt en metod innan tandkräm och piss..googla på hemmagjorda graviditets tester så kommer det fram man ska ha vit tandkräm i en kopp ..en rätt stor klick och sen så blandar man i lika mycket piss och rör om bubblar det och blir lite blått så var man gravid stog det och det gjorde mitt där av att jag köpte ett riktigt Grav test idag som också var posetivt
    Vilken grej! Kanske jag borde testa då Tungan ute haha
  • Anonym (,)
    Anonym (Bim+18) skrev 2018-07-17 21:36:42 följande:

Vilken grej! Kanske jag borde testa då  haha

Fast du är ju inte gravid
  • Tovele

jag är i exakt samma sist! dock försöker vi inte utan vi mjukstartar me händer de så händer de, gör inge om de dröjjer ett halvår liksom... skulle haft mens i torsdags, nu är de tisdagkväll? brukar alltid ha punktlig mens, testet visade negativt i lördags va då 2 dagar sen så ska testa igen på torsdag då de gått en vecka.. Hoppas ju såklart på plus nu när man "inbillar" sig massa symtom  vi kan hålla tummarna för varandra kram

• Anonym (Bim+18)
    Anonym (,) skrev 2018-07-17 22:03:41 följande:
    Fast du är ju inte gravid
    För det vet ju du...
  • Trullis82
    Anonym (113) skrev 2018-07-17 20:18:54 följande:

Jag

Men va???? Aldrig hört. Så himla cracy grej

Men kan man använda vilken vit tandkräm som helst?

Sen blandar du ihop allt o avvaktar en stund?
  • Mranonymaaa96

Hade ägglosnings smärtor 2 veckor efter första dagen på sista mensen som var 10/6. Den varade dock bara 3 dagar och det var inte alls mycket blod det kom..

Har testat negativt senast igår.. hade bim 15/7..

Har mer flytningar än vanligt lotionaktiga/vattniga som jag i princip har haft efter ägglosning.

större bröst, mina bröstvårtor är någotlunda ömma men inget som gör ont precis, svullen mage, mer humörsvängningar, blir snabbt arg.. ingen matlust. Har mått illa då och då den senaste veckan och spytt lite.. Vart är mensen någonstans ????..

Har pco dock slutade jag med pillerna i april och då

Fick jag inte mensen förens på ca 43:e mens cykel dagen. Men tror inte mensen ska dröja så länge efter, när det är andra mensen efter att jag slutade med piller..

• Anonym (113)
    Trullis82 skrev 2018-07-18 11:41:52 följande:

Men va???? Aldrig hört. Så himla cracy grej

Men kan man använda vilken vit tandkräm som helst?

Sen blandar du ihop allt o avvaktar en stund?

Ha vilken vit som hellst. Jag hittade det när jag googla på "hemma gjorda graviditetstest" tänkte det kunde vara kul att testa man ska låta det stå i 5 min men mitt började bubbla nästan direkt
  • Tovele

Va sjukt att ja hittade ett inlägg av mig själv från i juli här... jag fick mens efter de, men i augusti vart jag gravid...  som slutade med missfall i v10 :( Efter de har mensen/ägglossningen varit ett enda stort frågetecken. Hade "typ" mens 8 veckor efter missfallet.. o med "mensen" så blödde ja med klumpar i fyra dagar sedan tvärslutade de, ingen mensvärk... sedan visade ägglossningstestet svagt utslag på den rätta dagen som jag skulle ha enligt appen, och dagen efter va de inget. så ja antar ju att de va då? nu har de gått yttligare 2 veckor, och ja är nu på Bim+2 med två stycken negativa test bakom mig. Ska testa igen på torsdag. Hoppet finns kvar eftersom jag plussade på Bim+7 sist.. 
    Dock har jag såååå konstig/jobbig känsla i nedre delen av magen. 
    Vättskefylld känns den liksom, hugger när jag reser mig måste liksom hålla en hand på magen. 

Svar på tråden Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?