• Anonymouz

Otrogen eller inte?

Kondomer försvinner !

Min kille hade kondomer hemma som legat på ett speciellt ställe under hela våran relation.. dom använde vi aldrig utan det är gamla.

Det var ett helt paket

Dom har alltså legat där orörda i 1år.

Sedan åkte jag iväg några dagar och när jag kom hem var det 7 borta. Och självaste förpackningen var slängd. Så det fanns bara 3 kvar av 10!

När jag sedan skall tvätta hans byxor så hittar jag 7 stycken i brallorna.

Meddelar att jag hittat dom, men får ingen mer respons än ?jaha haha?

Tiden går och nu är vi särbos.

Och senast jag var där upptäckte jag att det bara är 3 kvar denna gång.

Hur vanligt är det att man runkar med kondom när man är 30+? Eller är jag helt blind och inte fattar att han är otrogen?

Detta är en person som aldrig skulle erkänna otrohet.. men hur fasen tar jag reda på om det stämmer ????

Han har dessutom på senare tid blivit allt mer svartsjuk mot mig och lägger alltid luren upp o ner på ljudlöst..

Vad hade ni gjort??

• Svar på tråden Otrogen eller inte?
  • Anonym (jamenvisstserru)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-05 20:17:41 följande:

Snoka för fan inte i hans mobil.

Nä för då kan man ju få se nakenbilder på lotta, fyfan vilken chock Tyst
  • Anonym (ChristerSjögren)
    Anonym (jamenvisstserru) skrev 2018-07-06 14:33:54 följande:

Nä för då kan man ju få se nakenbilder på lotta, fyfan vilken chock 

Det har runnit mycket vatten under broarna efter henne.....
  • Anonym (Snuten)
    Anonymouz skrev 2018-07-05 10:10:49 följande:

Han lämnar aldrig sin mobil ifrån sig.. tar med den även när han duschar , skiter osv så den kommer jag inte åt att snoka i.. ????

Har han alltid varit sådan, eller är det nytt att vakta telefonen 100%?
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-06 14:52:08 följande:
    Det har runnit mycket vatten under broarna efter henne.....
    Har det säkert, men utan snokande så hade det aldrig kommit fram eller hur?
    Så hur har du tänkt att otrohet någonsin ska kunna avslöjas om ingen snokar när de misstänker något? Eller är det kanske just det man vill förhindra?
    Anonym (jamenvisstserru) skrev 2018-07-09 14:48:26 följande:

Har det säkert, men utan snokande så hade det aldrig kommit fram eller hur?

Så hur har du tänkt att otrohet någonsin ska kunna avslöjas om ingen snokar när de misstänker något? Eller är det kanske just det man vill förhindra?

Varför måste det komma fram? Telefonen är fan privat. Jag är bra på att sjunga och kan inte vad alla lagar heter men borde det inte vara typ egenmäktigt förfarande att snoka i någons mobil?
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-09 15:09:32 följande:
    Varför måste det komma fram? Telefonen är fan privat. Jag är bra på att sjunga och kan inte vad alla lagar heter men borde det inte vara typ egenmäktigt förfarande att snoka i någons mobil?
    Det beror väl kanske på vem man frågar, de som gillar att fulspela vill ju självklart inte att de någonsin ska komma fram medan de som blir utsatta för det oftast vill det. Det blir lite av ett intressekonflikt som förmodligen också präglar vad man förespråkar för andra.

Egenmäktigt förfarande är det säkert, på det sättet har ju falspelare lagen på sin sida eftersom att bedra någon är fullt laglig men att luska som oftast är det enda sättet att få reda på sanningen är olagligt. Men jag tror faktiskt folk skiter fullkomligen i det i en sån situation när deras förhållande står på spela, och jag tror att det skulle vara rätt svårt få någon dömd för det under såna omständigheter.
  • Anonym (A)
    Anonym (jamenvisstserru) skrev 2018-07-09 15:21:47 följande:
    Det beror väl kanske på vem man frågar, de som gillar att fulspela vill ju självklart inte att de någonsin ska komma fram medan de som blir utsatta för det oftast vill det. Det blir lite av ett intressekonflikt som förmodligen också präglar vad man förespråkar för andra.

Egenmäktigt förfarande är det säkert, på det sättet har ju falspelare lagen på sin sida eftersom att bedra någon är fullt laglig men att luska som oftast är det enda sättet att få reda på sanningen är olagligt. Men jag tror faktiskt folk skiter fullkomligen i det i en sån situation när deras förhållande står på spela, och jag tror att det skulle vara rätt svårt få någon dömd för det under såna omständigheter.
    Instämmer
    Anonym (jamenvisstserru) skrev 2018-07-09 15:21:47 följande:

Vill någon egentligen veta? Vet man inget mår man inte dåligt.... Tur man har sina extramobiler så man kan kontakta Lotta, Bettan, Jessica och de andra utan att kärringen lägger sig i!
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-09 21:30:12 följande:
    Vill någon egentligen veta? Vet man inget mår man inte dåligt.... Tur man har sina extramobiler så man kan kontakta Lotta, Bettan, Jessica och de andra utan att kärringen lägger sig i!
    Den eviga frågan som lurejenderejare aldrig verkar få grepp på.
    När den frågan ställs så verkar de allra flesta som inte bedragit någon eller blivit bedragna svara "ja man vill vet" men så gott som alla som själva bedrar andra svarar "nej, man mår bäst av att inte veta"

Vad kan man dra för slutsaser av det? 
    Intressant att notera att man verkar anse sig veta vad andra tänker baserat på vad som passar en själv bäst. Den som själv bedragit någon verkar anse sig veta vad perosnen vill och det råkar bara sammanfalla med vad man själv vill.

Personligen tycker jag det verkar som att de allra flesta människor vill veta så de kan göra sina egna val men bedragarna själva verkar gärna vilja tro att den de lurar inte alls vill veta. Förmodligen är det väl så man säljer in det hos sig själv för att döva sitt samvete. Lyckas man få sig själv att tro att man bara gör sin partner en tjänst genom att inte berätta att man bedrar hen så känns det ju genast lite bättre.
  • Anonym (Historien)

Varför är ni särbos nu? Var ni sambos innan? 

• Anonym (Historien)

Och JA- med tanke på telefonen. Han har varit eller är otrogen. 

Jag LOVAR dig. 

• Anonym (Kvalite)

Om jag var du hade jag gjort slut. Ert förhållande låter skitdåligt.

1. Du litar inte alls på honom

2. Ni kan inte kommunicera alls eftersom han inte ens svarar dig när du ställer en fråga

3. Ni har uppenbarligen gått från sambos till särbos, jag antar att det är för att ni inte fungerar ihop som par?

4. Antingen är han otrogen eller så ser han inte på er relation som att ni är ihop. Han verkar inte tycka att han har någon skyldighet att förklara sig inför dig.

Svar på tråden Otrogen eller inte?