• Äldre 5 Jul 11:36
    25480 visningar
    48 svar
    48
    25480

    Min sambo tittar på tranny shemale porr

    Av en slump så kom jag åt historiken på min sambos telefon , till min förvånad så har han under 3 dagar då jag varit bortrest tittat på tranny och shemale porr!

    Jag vet inte hur jag ska tilla det här , ska jag konfrontera ? Jag har aldrig gått igenom hans telefon tidigare.

    Såg att han specifikt sökt så jag tror inte han råkat hamna på den sidan på Xvideos.

    Vad gör jag nu? Är han bög ? Bisexuell vad är grejen? Han säger att vi har grym sex och att jag är som en tånåring som hela tiden vill ha sex.

    Jag känner mig frustrerad.

    Snälla män svara mig och var ärliga !!

  • Svar på tråden Min sambo tittar på tranny shemale porr
  • Anonym (Porr är bara porr, inte verkli­gt)
    Äldre 15 Jul 16:41
    #31
    -1 +1

    Men vad spelar det för roll? Jag är tjej och heterosexuell men jag har ändå tittat på lesbisk porr, animerad porr, tecknat porr där killar sätter på hästar, tecknad porr där tjejer blir påsatta av djur, porr där tjejer blir våldtagna av aliens, bögporr.... ja lite allt möjligt. Porr är porr och bara en fantasi, det betyder inte att man vill göra det i verkligheten. Slappna av och sluta överanalysera. Glad Om jag skulle vara det som jag tittar på för porr... då vet jag inte riktigt vad jag skulle vara! 

  • Äldre 15 Jul 17:01
    #32
    +1

    Ja han är ju knappast hetero om han sitter och glor på karlar som har sex.

  • Äldre 10 Feb 09:30
    #33
    -1

    Absolut ingen fara, många av oss här inne har tittat på det mesta.


    Jag tittar på ALLT och är tom transa o klär mig i tjejkläder.


    Ändå är jag HETRO och tänder bara på min tjej.


    Även om jag vore bi och skulel tända på män så är jag ju i en relation med en kvinna och  skullesåledes inte lämna henne för en man bara för det.

  • Anonym (Stap)
    Äldre 10 Feb 09:44
    #34

    Men kom igen.. det är porr!

  • Anonym (Slapp­na av)
    Äldre 10 Feb 09:49
    #35

    Lugna ned dig, det är ju bara porr. Min sambo kollar också på transporr och skämdes för det när jag upptäckte det, men det är ingen stor grej för mig. Oavsett om han är heterosexuell eller bi eller om han nu ens vill definiera sig som något särskilt så är sexualiteten ändå ett spektrum och man kan röra sig mer eller mindre brett längs den under sin livstid. Jag tycker inte att det är konstigt att även män som uppfattar sig som strikt heterosexuella tänder på MTF, eftersom attraheras av det feminina även när det handlar om feminiteten hos en kvinna med en kuk. Jag kan också förstå att många heterosexuella män kan känna sig förvirrade eller skämmas lite inför att tala högt om det men det är inte konstigt alls när man tänker på att de dras till kvinnligheten hos de transsexuella porrstjärnorna, vilka ofta dessutom är väldigt vackra (även i mitt tycke då jag också attraheras av kvinnor).

    Feminitet såsom den ser ut idag (idealen ändras ju varje århundrade) är trots allt ett skådespel, inget som vi föds med utan en roll vi lär oss att spela och som många män uppfostras till att uppskatta. Jag har sett på lesbisk porr hur många gånger som helst (jag har faktiskt kikat på det mesta) och skulle gå längre än min sambo och faktiskt kunna öppet kalla mig bisexuell eftersom jag alltid har attraherats av både män och kvinnor, men bara för att jag ser på lesbisk porr ibland så betyder det inte att jag inte skulle älska min sambo, inte tänder på honom eller att jag skulle vilja vara otrogen mot honom. Porr är fantasi och ger några minuters underhållning när man vill komma snabbt, men kärlek och sex i förhållanden är verkliga och han har ju valt dig så uppenbarligen vill din sambo ha just dig som sin livskamrat.

  • Äldre 10 Feb 18:54
    #36
    Anonym (Slappna av) skrev 2019-02-10 09:49:09 följande:

    Lugna ned dig, det är ju bara porr. Min sambo kollar också på transporr och skämdes för det när jag upptäckte det, men det är ingen stor grej för mig. Oavsett om han är heterosexuell eller bi eller om han nu ens vill definiera sig som något särskilt så är sexualiteten ändå ett spektrum och man kan röra sig mer eller mindre brett längs den under sin livstid. Jag tycker inte att det är konstigt att även män som uppfattar sig som strikt heterosexuella tänder på MTF, eftersom attraheras av det feminina även när det handlar om feminiteten hos en kvinna med en kuk. Jag kan också förstå att många heterosexuella män kan känna sig förvirrade eller skämmas lite inför att tala högt om det men det är inte konstigt alls när man tänker på att de dras till kvinnligheten hos de transsexuella porrstjärnorna, vilka ofta dessutom är väldigt vackra (även i mitt tycke då jag också attraheras av kvinnor).

    Feminitet såsom den ser ut idag (idealen ändras ju varje århundrade) är trots allt ett skådespel, inget som vi föds med utan en roll vi lär oss att spela och som många män uppfostras till att uppskatta. Jag har sett på lesbisk porr hur många gånger som helst (jag har faktiskt kikat på det mesta) och skulle gå längre än min sambo och faktiskt kunna öppet kalla mig bisexuell eftersom jag alltid har attraherats av både män och kvinnor, men bara för att jag ser på lesbisk porr ibland så betyder det inte att jag inte skulle älska min sambo, inte tänder på honom eller att jag skulle vilja vara otrogen mot honom. Porr är fantasi och ger några minuters underhållning när man vill komma snabbt, men kärlek och sex i förhållanden är verkliga och han har ju valt dig så uppenbarligen vill din sambo ha just dig som sin livskamrat.


    Det bästa inlägget hittills.


    Det sammanfattar EXAKT vad det handlar om.


     

  • Sun 2 Feb 2020 05:14
    #37
    +1

    Gillar också shemales och jag är man, är varken bi eller homo men just ladyboys/shemales är jävligt intressant och hett ???? av någon konstig anledning!! Det jag tittar på vid ensamtid är just ladyboys/shemales, det jag gillar bäst är 2 shemales tillsammans, och nej, jag är varken bi eller homo,

    skulle jag ligga med en shemale? Ja absolut utan tvekan!!!

    Det är inget konstigt i att gubben tittar och tänder på shemales, det, är ganska vanligt tror jag och allt som är nytt och spännande är ju hett och busigt!! Hade jag haft en ladyboy bredvid mig nu hade jag kysst henne, trots att jag är man och vet att hon från början varit man som jag! Gillar inte när man ser att det är en ladyman!? men går igång ordentligt på snygga kvinnliga shemales, med silikon bröst, och som ser ut som kvinnor och kan lura vilken man som helst! Det är grymt sexigt!! Trots att jag vet att det från början varit en man kan jag bli sjukt tänd på shemales, med snygga bröst, vackert leendet och, jaa!! Hela helheten!!

    Den enda porr jag tittar på och har gjort de senaste 12-15 åren är transexuell porr, ja jag tittar på porr ibland, det gör även min fru, och jag vet att hon tittar på lesbisk porr för det har hon berättatt att hon gillar. Hon vet att jag tittar på transexuell porr som shemales och gärna ladyboys, det gillar jag skarpt, och jag är hetero, gift, älskar min fru och skulle inte ens komma på tanken att ha sex med en annan man, men det konstiga är att jag inte ens skulle tveka på att ha sex med en snygg och sexig transexuell tjej! Dock tillsammans med min fru

    !

    Nu till din fråga!! Jag tycker det är såååååå jääääävla sexigt med shemales/ladyboys, och det tycker tydligen din man också, döm inte!! Det är ganska vanligt att hetero män tittar på trans sex!! Han är inte homosexuell för det!!!! Vet dock inte varför vi gör det eller varför Vi gillar det så mycket? Kanske för att det är annorlunda och spännande?? Kan ej svara för din man,! Men Kan erkänna att jag är sjukt betuttadd i både shemales och ladyboys! Och det har varit min stora sexuella dröm sen 12-15 år tillbaka! Önskar faktiskt att jag och min fru hade känt någon vacker shemale som vi hade kunnat mysa med när hon och vi är på myshumör ???? älskar tanken!!

    Ps. Typ 80% av alla män eller kanske fler googlar och tittar på shemales, få vågar erkänna det! Jag har erkänt för min fru vilket jag är väldigt glad att jag gjorde, råkade komma fram att hon också gillade shemales och vi har efter det även haft ett par trevliga och busiga kvällar med både en extra tjej och faktiskt ett möte även med en transexuell, ursnygg, sexig kvinna över en natt på tre, tack vare att vi pratade och öppnade oss om vad vi tycker om.

    Gillar inte när man ser att det varit en man,! Då går det fet bort, däremot dom som ser ut som kvinnor, stora bröst och är snygga som fan, dom gillar jag skarpt, , eller rättare sagt!! dom älskar jag!!

    Om du hade frågat din man varför han tittar på shemales kommer du nog inte få något bra svar! Han kommer skämmas ögonen ur sig för att du kommit på han! Och att det är ganska kinky/udda, Väldigt svårt som ?man? att erkänna eller berätta en sådan sak för sin fru! skämdes livet ut mig när jag berättade att jag tittar och tänder på sådana grejer till min fru men fick till svar av min underbara och förstående fru att, :ähhh!! jag kollar också på konstiga/skumma saker ???? så det va inte det minsta konstigt för henne!

    Gillar du också shemales?? så bara säg det först att du brukar titta på shemales när du har egentid, fråga inte om han gillar det för det kommer han nog aldrig erkänna, dock när du har sagt att du gillar det (om du nu gör det) kanske han vågar släppa på spänningarna! Och tala ut, Och isf kommer ni få det såååååå jävla bra med att vara så öppna mot varandra och inte skämmas för någonting!! Men!!! Kan vara tufft och svårt för han att erkänna att han tittar på det! Är ju inte direkt så manligt eller karligt! Men som sagt, jag älskar det!! Men erkänner bara för min fru, inga kompisar vet om detta.

    Jag är otroligt nöjd och glad att jag vågade erkänna för min fru vad jag gillar, tittar och tänder på,, tar tom screenshots ibland om jag gillar tjejerna riktigt mycket och skickar till min underbara fru för att visa, hur sexiga och snygga dom kan vara,, får tillägga att min fru är bisexuell och därav gillar tjejer, därför jag skickat bilder på mina favorit shemales ibland,,(snyggare än riktiga tjejer) hon gillar dom men är inte riktigt lika kär i dom som jag är.

    Efter detta,, kanske inte hör till saken, men då vi har pratat en hel del om vad vi tycker om, och om vad vi vill göra, så kom det fram att min frus önskemål va att få ligga med en tjej, och min största dröm är att ligga med en shemale, vi hittade en tjej till frugan som hon fick busa av sig på och till slut så hittade vi även en mycket vacker och fin transexuell tjej som vi båda busade med tillsammans, avslutar nu med att jag är inte bi, inte homosexuell! MEN! Jag fullkommligt älskade att ligga med en transexuell tjej tillsammans med min fru!,

  • johanu­nderba­r
    Thu 16 Jun 2022 15:32
    #38

    "av en slump kom jag åt historiken"
    Det krävs ju faktiskt ett par knapptryckningar för att "råka" komma åt historiken.
    Säg som det är, du snokar och det är fan inte ok.
    Fy skäms på dig

  • Anonym ((T))
    Sat 9 Jul 2022 08:47
    #39

    Köp en härlig strap on och se vad han säger. Gillar han inte det så hade jag konfronterat honom angående hans porrvanor. 

  • Anonym (Eva)
    Sat 9 Jul 2022 10:04
    #40

    Sluta snoka i folks telefoner.

    Gillar han shemale har han ju det bästa av två världar 

  • johanu­nderba­r
    Mon 1 Aug 2022 09:09
    #41
    Anonym (Eva) skrev 2022-07-09 10:04:30 följande:

    Sluta snoka i folks telefoner.

    Gillar han shemale har han ju det bästa av två världar 


    exakt
  • Mon 1 Aug 2022 10:30
    #42

    Det kan vara ok att snoka. Många kvinnor har kommit på sina män med att vara pedos på det viset. Om min partner smygkollar min mobil ibland är det ok, vi har varandras koder.

    Detta hade jag inte varit orolig för. Han kanske är nyfiken utan att vilja göra det själv. Jag hade blivit mer orolig om han hade en preferens för teens. 

  • Anonym (Eva)
    Mon 1 Aug 2022 11:12
    #43

    Det bästa av två världar 

  • gemig
    Mon 1 Aug 2022 11:44
    #44

    Nej, du får tänka på att Sverige har varit hårt utsatta för HBTQ propaganda på senare tid.. 
    Tydligen måste alla vara gay och knulla män i stjärten idag annars anses dom vara onormal...?

    Det enda du behöver ta med dig från det där är att han nog kan behöva ta en liten porrbreak.. 

  • Anonym (Är så hetro det blir)
    Mon 1 Aug 2022 20:54
    #45
    confused80 skrev 2018-07-05 11:36:36 följande:
    Min sambo tittar på tranny shemale porr

    Av en slump så kom jag åt historiken på min sambos telefon , till min förvånad så har han under 3 dagar då jag varit bortrest tittat på tranny och shemale porr!

    Jag vet inte hur jag ska tilla det här , ska jag konfrontera ? Jag har aldrig gått igenom hans telefon tidigare.

    Såg att han specifikt sökt så jag tror inte han råkat hamna på den sidan på Xvideos.

    Vad gör jag nu? Är han bög ? Bisexuell vad är grejen? Han säger att vi har grym sex och att jag är som en tånåring som hela tiden vill ha sex.

    Jag känner mig frustrerad.

    Snälla män svara mig och var ärliga !!


    Jag ser inga "problem" med det. Jag personligen är en man och har kollat på sådan porr flera gånger. Inte för att jag är bi eller bög utan för att jag föredrar att kolla på tjejer och om det är tjejer med kukar så är det hela bättre. Har kollat på lesbiska med strap on men ogillar synen av en strapon.

    Helst ser jag en shemale sätta på en tjej och ser dem inte som män utan går på det visuella enbart.

    Men hade min tjej konfronterat mig efter att ha kollat på min historik hade det varit åt det hållet konversationen gick efter att vi konstaterat att jag inte är homosexuell eller bi.
  • Anonym (Usch)
    Mon 1 Aug 2022 21:12
    #46
    -1

    Jag tycker det är äckligt, men jag dömer ingen att tycka vad de vill. Upp till var och en, men de är bara för mycket för min värld.

  • Tue 2 Aug 2022 07:21
    #47

    jag tycker du ska bara släppa det.  kan ju vara hans privata fantasier. som ingen vet. eller ska få veta.  han är ju trogen , tydligen. och ni har ett bra sexliv. så vad spelar det för roll då. jag tror , tror många har sex i fantasin och är nöjda där.  skillnad på fantasi och verklighet .   eller så frågar du honom på sjysst sätt. .  innerst inne vad känner du ?

  • Tue 2 Aug 2022 07:31
    #48

    jag har kollat på saker jag inte ens visste att det fanns.   shemales är fascinerande men inget jag tänder på.  det är så mycket skräp , tycker jag, internet porr är för mig ingen höjdare.  jag är uppväxt med lektyr senare aktuell rapport. och grova piff paff.  alla dessa kvinnor som låter massa män spruta dom i ansiktet . för mig är det obegripligt. för mig.  jag gillar i och för sig vintage porr.  jag tycker kvinnorna var sexigare då än dom i dag. någon som tycker likadant?

Svar på tråden Min sambo tittar på tranny shemale porr