Fundersam
Nu har jag känt mig mycket orolig och det börjar bli irriterande men det är nästan mitt egna fel. Detta blir nästan mitt fel då jag inte törs fråga honom hur saker ligger till egentligen. Några frågor som går runt i mitt huvud hela tiden är: vart står vi någonstans alltså vad är vi för något, jag tror inte att vi är tillsammans och jag börjar på riktigt att fundera på om han ens gillar mig eller är intresserad längre?
Grejen är att denna kille har börjat bo i sin mobil, han har varit beroende hela tiden men nu känns det som om det verkligen är hela tiden. Jag vet att han skriver med andra tjejer och att han snappar med andra tjejer, detta vet jag då jag sett det men vet dock inte om vad och jag vet heller inte om de är vänner då jag vet att han känner rätt många tjejer och det har jag ingen rätt att säga till om.
Grejen är den att jag har sett han planera en fika med till störst förmodan en tjej ( detta var på snapp), jag har även sneglat upp när han skrivit med en tjej och det såg inte bra ut. Det som jag först såg var en diskussion vilket var om att denna tjej inte hade skrivit till han på 1 dag och hon tyckte att han var löjlig och då tittade jag bort. Men som sagt man blir orolig vilket gör att man tittar upp igen och då ser jag hur det står från tjejen som antagligen frågar vad hon ska göra var på han säger att hon kan skriva godmorgon varje dag så skriver han det tillbaka. Som sagt så tittar jag bort igen och sedan tittar jag upp igen var på jag ser från henne och efter detta tittade jag inte mer för det klarade jag ej av men tyvärr så såg jag inte hela det meddelandet då hans tumme var ivägen, men av det jag såg så stod det att för att bli intresserad så behövs... och energi. Eller just det de sista jag såg var hur han skrev att men du nappade ju direkt och där kom paniken och ångesten direkt och jag ville bara gråta. Jag vet egentligen inte allt som hänt då jag inte vågat att fråga honom, men hur ställer man en sån frågan? Jag har aldrig varit i en liknande situation och det gör mig galen.
Men sen finns det andra saker som ger mig blandade känslor och det är att ibland är han jätte gullig och sen kan han typ ignorera mig, sen kan han bli sur på saker Jag gör som ex när jag pratar i mobilen på balkongen då han tror att jag döljer något, sen har han blivit irriterad över att jag inte diskuterat med honom om mina planer jag hade planerat och inbokat medans jag åker hem ( jag bor i Eskilstuna och han Stockholm). Som sagt detta ger mig så mycket blandade känslor men för att få svar så måste jag ställa frågan/frågorna men hur gör man det på bästa sätt? Som sagt detta är första gången något sådant här hänt mig.
Jag skrev ett annat inlägg men detta är kanske skrivet lite bättre eller om inte annat så blir det väl lite mer info.