• Isabella1987

Någon i Sthlm med bf mars 19?

Vill gärna hitta någon som jag kan ta fikor/promenader med i närheten för att prata kring graviditeten med någon som upplever samma sak :)

Ens kille försöker ju förstå, men skulle vara så mysigt att prata med någon som faktiskt upplever exakt samma sak (även om varje graviditet skiljer sig åt)

Jag är 30 år, bor på kungsholmen i Sthlm med min sambo och vi har beräknat förlossningsdatum 19/3

Något i närheten? :)

• Svar på tråden Någon i Sthlm med bf mars 19?
  • Vattenpuss1986

Hej!

Jag är 31 år och bor i Vasastan. Har bf i mitten/slutet av mars 2019 :)

Jag har skrivit in mig på Vasamamma nu och har första besöket på onsdag.

Jag ses jättegärna och fikar efter semestrarna! :)

• Sanne88
    Isabella1987 skrev 2018-07-15 21:52:59 följande:

Vad kul att vi är så många i närheten av av varandra som väntar barn samtidigt.

????

Jag har bokat in mig för inskrivning hos barnmorska vid Fleminggatan här på kungsholmen.

Är det någon som vill ta en fika eller så efter semestrarna i september?

Menar du bb Sthlm? Den ovanför webhallen typ?

Jag funderar på om jag ska byta till den. Jag var på inskrivning idag vid stadshuset men den barnmorskan verkade så okunnig kände jag..

Det hade varit trevligt!
  • Hormonkarusellen

Jag också, om allt går som det ska hade massa blödningar, men var på vul idag och det ser ok ut fortfarande, så jag hoppas jag får anledning att hänga kvar i gruppen någon mer som gjort ivf?

• cassandrah

Hej! Jag är 30 år och väntar mitt andra barn i början av februari :) skulle gärna ses! Bor i Nacka.

• cassandrah
    poppy82 skrev 2018-07-14 07:10:58 följande:

Hej, jag bor i Nacka och väntar första barnet. BF 12 mars. Tänkte höra med er: Vilken barnmorsemottagning har ni valt? Jag vet inte hur jag ska tänka och har ingen att fråga med tanke på att jag inte vill gå ut med graviditeten ännu. 

Hej! Kul med en till nackabo! Vart i nacka? Vi bor i Boo. Jag går till Din barnmorska Nacka i Nacka forum. Dom är super! Gick dit med sonen också :)
  • Hormonkarusellen

Någon som vill ta en promenad någon kväll? Jag bor i Bromma, men kan gå en sväng inne i stan efter jobbet vid 5tiden också

• Isabella1987

Jag har varit väldigt frånvarande i gruppen ett tag, men jag har fått reda på att jag väntar tvillingar så jag har sökt mig till såna grupper under tiden för att smälta beskedet lite :)

Men är det några som är sugna på en promenad eller lunch eller liknande någon helg snart?

• Hormonkarusellen
    Isabella1987 skrev 2018-09-05 09:46:28 följande:

Jag har varit väldigt frånvarande i gruppen ett tag, men jag har fått reda på att jag väntar tvillingar så jag har sökt mig till såna grupper under tiden för att smälta beskedet lite :)

Men är det några som är sugna på en promenad eller lunch eller liknande någon helg snart?

Men oj, grattis! Har ni tvillingar i släkten eller kom det helt oväntat?

Ses gärna någon gång, en lunch eller promenad tex. Jobbar inne i stan, bor i Bromma. Du?
  • Isabella1987

Nej inte på någon av våra sidor så det kom som en total chock :)

Jag bor vid kungsholmen och jobbar i Solna så ses gärna på en fika eller promenad. Kanske nästa helg? Någon mer som vill med?

Svar på tråden Någon i Sthlm med bf mars 19?