Han var otrogen med x
Min kille sen bara ett år tillbaka har varit otrogen mot mig med sitt x. Jag fick reda på det när jag såg ett sms från henne till honom, och jag ställde då honom mot väggen. Till slut erkände han att de haft sex några gånger när vi hade varit ihop i bara några månader.
Han har sagt att det inte betydde något för honom, att det är mig han älskar, och att hon är en bitch. Ändå har han ju legat med henne och haft kontakt med henne. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom, och vi har pratat om att flytta ihop och kanske skaffa barn i framtiden. Nu vet jag inte om jag kan lita på honom någonsin igen. Kommer han fortsätta ha kontakt med henne, fast han har lovat mig att inte ha det? Är det risk att han fortsätter ligga med henne eller någon annan?
Hjälp, vad ska jag göra? Går det att fortsätta vara ihop med någon som har varit otrogen?
Vi har inga barn tillsammans, men vi har båda barn från tidigare förhållanden. Vi är mellan 30 och 35 år gamla. Jag älskar honom, och vill så gärna att det ska vara vi, men jag mår så dåligt nu, och vet inte om jag kan tro på något han säger längre.
När jag träffade honom var jag i ett destruktivt förhållande, och han hjälpte mig att lämna det. Nu kom det här fram och jag är helt förstörd.