Har egentligen ingen älskarinna, men jag träffade en kvinna för ett drygt år sedan, vi hade en rolig kväll som slutade i åtminstone något sexigt, oralsex som liksom aldrig avslutades... Vi hade druckit en del under kvällen vilket kanske gjorde att vi inte kunde fullfölja, men samtidigt en jäkligt rolig kväll, inklusive sexet. Sedan dess har vi skrivit en hel del till varandra, faktiskt träffats dagtid och tagit ett par glas vin.. Något hänger definitivt i luften... Hon är skild, jag är gift.
I mitt förhållande flyter allt på som att vi vore kollegor, men utan någon sexuell spänning sedan flera år egentligen. Jag vill inte vara en otrogen skit, men jag tänker också att jag är en människa, med alla känslor och behov som kommer på köpet... När jag är ensam och tänker på henne, ser jag framför mig hennes små bröst med styva vårtor, hennes kön som dryper av safter, precis som jag minns den kvällen...
Är mina tankar och känslor ett tecken på att jag är ett manligt svin, eller finns ni som kan förstå mina tankebanor..?