• Anonym (Elsa)

Har du eller haft en älskare/älskarinna sidan om ditt förhållande?

En omröstning på FL speglar naturligtvis inte verkligheten men det verkar som om var varannan är otrogna här. Soeciellt kvinnor. Männen klagar mest på fruns obefintliga sexlust men om de hade velat ha en älskarinna om de fårt chansen vet jag ej.

Lämna gärna en kommentar om hur du röstar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du eller haft en älskare/älskarinna sidan om ditt förhållande?
  • Anonym (A)

Kvinna, har aldrig varit otrogen och tänker inte börja med det heller.

• Anonym (E)

Kvinna. Kommer aldrig vara otrogen mot min sambo, han är allt jag behöver.

• Anonym (AK)

Skrev precis i en annan tråd men svarar samma även här.

Var otrogen med en kollega på en konferens. Vi hade småflirtat hela kvällen och när vi dansade kunde vintill slut inte hålla oss längre. Vi skyndade oss till hans rum. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig så var det så skönt att jag grät. Jag hade aldrig fått en skrikande orgasm tidigare men han gav mig flera så kraftiga att jag inte kunde låta bli att tjuta ut min njutning. Han har fortsatt vara min älskare sedan dess

• Anonym (Elsa)
    Miss Sunny skrev 2018-07-11 17:35:32 följande:

Kvinna, Ja jag har (flera) älskare.

Varför? Är det bara sex eller finns det kärlekskänslor?
  • Miss Sunny
    Anonym (Elsa) skrev 2018-07-11 17:55:06 följande:
    Varför? Är det bara sex eller finns det kärlekskänslor?
    Bara för sex
  • Anonym (Navelludd)

Har egentligen ingen älskarinna, men jag träffade en kvinna för ett drygt år sedan, vi hade en rolig kväll som slutade i åtminstone något sexigt, oralsex som liksom aldrig avslutades... Vi hade druckit en del under kvällen vilket kanske gjorde att vi inte kunde fullfölja, men samtidigt en jäkligt rolig kväll, inklusive sexet. Sedan dess har vi skrivit en hel del till varandra, faktiskt träffats dagtid och tagit ett par glas vin.. Något hänger definitivt i luften... Hon är skild, jag är gift.
    I mitt förhållande flyter allt på som att vi vore kollegor, men utan någon sexuell spänning sedan flera år egentligen. Jag vill inte vara en otrogen skit, men jag tänker också att jag är en människa, med alla känslor och behov som kommer på köpet... När jag är ensam och tänker på henne, ser jag framför mig hennes små bröst med styva vårtor, hennes kön som dryper av safter, precis som jag minns den kvällen...
    Är mina tankar och känslor ett tecken på att jag är ett manligt svin, eller finns ni som kan förstå mina tankebanor..?

• Anonym (häftigt.)

Så häftigt AK. Du är på konf. och träffare en jättebaddare. Mycket bättre än din man. Du fortsätter träffa honom. Inget dåligt samvete. Bryr dig inte i vad dina närmaste skulle säga. Du går rakt på fram med höjt huvud. Tänker mest på dina egna behov av en baddare. Fan man lever ju bara en gång.
    Har hört en namn på detta. Men kommer inte riktigt ihåg. Kan det var något med psyko....Nej tyvärr kommer jag inte ihåg.Men häftigt ändå. ...För dig.

• Anonym (Numera trogen)

För 20 år sedan hade jag en fantastisk älskare! Har aldrig haft så underbar sex sedan dess. Var hans älskarinna under hela 6 år. 

• Anonym (Anonym)

Jag har en sedan drygt ett år

• Anonym (KK B to B)

Har en underbar älskare sedan en tid tillbaka. Välutrustad, potent och uthållig. Allt som min man inte är. Det enda jag ångrar är att jag inte långt tidigare skaffade mig en älskare. Funderar på att skaffa minst en till. Är allt för ofta som man är sugen men inte kan få till det med tider som passar oss båda.

• Anonym (KK B to B)
    Anonym (AK) skrev 2018-07-11 16:48:22 följande:

Skrev precis i en annan tråd men svarar samma även här.

Var otrogen med en kollega på en konferens. Vi hade småflirtat hela kvällen och när vi dansade kunde vintill slut inte hålla oss längre. Vi skyndade oss till hans rum. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig så var det så skönt att jag grät. Jag hade aldrig fått en skrikande orgasm tidigare men han gav mig flera så kraftiga att jag inte kunde låta bli att tjuta ut min njutning. Han har fortsatt vara min älskare sedan dess

Låter härligt. Passa på att njuta, livet är för kort för att stå ut med dåligt sex.
  • Anonym (Kinky_vi)

Träffade flera älskare, KK och började gå på swingersklubbar mot slutet av mitt förra äktenskap.

Inget jag ågrar då den releationen var stendöd och bara en testerfasad för släkt, vänner, barn och andra.

• Anonym (Man)

Jag har ingen och har inget behov av att vara otrogen. Dock är det lite intressant med öppna förhållanden. Jade kunna tänka mig detta men mest för både jagoch min sambo skulle kunna ta en natt med en annan utan att vara just otrogen. Jag tror tyvärr inte min sambo har samma syn på detta, hon är nöjd med mig och vad jag ger henne och jag är inte heller missnöjd,tvärtom. Men ibland skulle jag vilja att i alla fall hon skulle få testa andra kukar. Hon har bara varit med 3 personer varav en var när hon var riktigt ung, typ 16 och den andra var ett ons. Den tredje är mig. Jag har i alla fall haft tvåsiffrigt och hade gärna byggt upp antalet för att om inte annat lära sig andra tekniker. Haha..

• Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-26 09:38:50 följande:

Jag har ingen och har inget behov av att vara otrogen. Dock är det lite intressant med öppna förhållanden. Jade kunna tänka mig detta men mest för både jagoch min sambo skulle kunna ta en natt med en annan utan att vara just otrogen. Jag tror tyvärr inte min sambo har samma syn på detta, hon är nöjd med mig och vad jag ger henne och jag är inte heller missnöjd,tvärtom. Men ibland skulle jag vilja att i alla fall hon skulle få testa andra kukar. Hon har bara varit med 3 personer varav en var när hon var riktigt ung, typ 16 och den andra var ett ons. Den tredje är mig. Jag har i alla fall haft tvåsiffrigt och hade gärna byggt upp antalet för att om inte annat lära sig andra tekniker. Haha..

En väldigt trevlig variant är att göra det tillsammans. Besök en swingersklubb eller hitta ett annat par med samma öndkemål. Behöver inte betyda att man har partnerbyten och liknande utan man kan mycket väl ha sex i samma rum som ett eller flera andra par och det är jättemysigt och berikande för sexlivet.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-26 09:38:50 följande:

Man behöver inte fråga sin partner ..då blir det ju nej och är då ingen otrohet. Der är ju det förbjudna som är spännande
  • Fritz08

Nej

Men nu vill jag träffa en kvinna som även hon är i ett sexlöst och destruktivt förhållande

Svar på tråden Har du eller haft en älskare/älskarinna sidan om ditt förhållande?