Han säger att inget har hänt..
Min sambo och jag har varit tillsammans i 8år och vi har 2 barn och jag vill spendera mitt liv med honom.. det började för snart 3veckor sen så kom han hem väldigt sent från krogen (vilket inte är ovanligt) 2 dagar senare säger han att han träffade en tjej som verkade väldigt ledsen och han kan inte sluta tänka på det och han frågar om hon kan bo hos oss ett tag, med den lilla haken att hon verkar intresserad av honom. Jag sa nej jag kan inte ha en annan människa under samma tak om hon har känslor för dig men bjud hem henne på middag.. Dagarna går och jag blir obekväm med att hon verkar ringa ofta.. svartsjukan grodde i mig och tillslut kollade jag hans telefon de var ofantligt många samtal och sms. Jag säger att jag svartsjuk och att jag inte vill känna så här och han säger att jag ska lita på honom dom är bara vänner. Jag försökte sluta oroa mig men snokade i telefonen igen nu hade han börjat radera meddelanden och tagit bort nr för jag inte ska se att de är hon, men så ser jag ett meddelande där han skriver jag är likaväl kär i dig som du är i mig kom hem till oss så vi kan prata alla 3 som vuxna. Jag konfronterar honom och säger att nu får de vara stopp, han får välja hon eller jag. Jag är hans enda val
Och han älskar mig, det har bara varit flörtiga sms inget annat säger han.. Hon fortsätter ringa och jag håller på att bli galen?! För mig är det lika illa att skriva till någon att man är kär som att ha sex. Hur ska jag kunna lita på honom igen? Någon som klarat sig igenom otrohet som har några tips?