• Anonym (Ts)

Irriterad utan sex

Min man säger att jag alltid är arg och irriterad när vi inte har haft sex på ca 4 dagar.

Det kanske stämmer eftersom jag alltid känner mig tillfredställd efter sex, men problemet är att jag oftast är så irriterad på honom så jag inte är sugen på sex. Är nästan aldrig sugen längre faktiskt. Men älskar min sambo och värderar honom högt.

Att vi inte har sex oftare vet jag inte. Det rinner it i sanden. Jag tillfredställer honom nästan dagligen men säger självmant till honom att jag inte vill. Sexet är där inte direkt nått fel på heller. Han vet precis hur jag fungerar. Har aldrig upplevt så starka orgasmer som med honom.

Jag onanerar sällan. Hittar sällan lust till det och gör det inte för att det behövs tömmas, som män brukar säga. Har dessutom svårt att komma så jag måste ha en stark vibrator.

Nån som känner igen sig, eller har nått ba tips?

• Svar på tråden Irriterad utan sex
  • Anonym (Xxx)

Jag ser två möjligheter här:

1. Din irritation och ilska är problemet. Du är sur på honom jämt, och det är inte hans fel. Kolla upp vad det beror på.

2. Du klänger dig fast vid ett minne. Du säger att du älskar honom och värderar honom högt, men du tål honom inte. Byt karl.

Känner du dig ?besvärlig? i sängen för att du har svårt att komma? Behöver du höra från din man att det är ok?

• Anonym (Ts)
    Anonym (Xxx) skrev 2018-07-21 17:39:57 följande:

Jag ser två möjligheter här:

1. Din irritation och ilska är problemet. Du är sur på honom jämt, och det är inte hans fel. Kolla upp vad det beror på.

2. Du klänger dig fast vid ett minne. Du säger att du älskar honom och värderar honom högt, men du tål honom inte. Byt karl.

Känner du dig ?besvärlig? i sängen för att du har svårt att komma? Behöver du höra från din man att det är ok?

Intressant svar!

För att göra det kort:

1. Nja jag är för det mesta glad men blir irriterad lätt o det brukar infalla ca 4 dagar efer senaste orgasm, och då är han liksom där och får allt..

2. Vi har bara varit sambos i ett år knappt. Jag har tidigare levt med samma jävla karl i 15 år. En riktig egoist som förstörde mig innifrån o ut. Min nuvarande är faktiskt ett riktigt kap och jag är väldigt lycklig att vi fann varandra. Nån annan vill jag absolut inte ha.

3. I början var det ett stort problem. Men när vi köpte vibratorn vi använder nu så är det absolut inga problem för mig att komma. Det brukar ta max 4 minuter och jag kommer alltid flera ggr, fontänorgasmer dessutom. Jag vet att han älskar att leka med mig. Men visst kan jag känna mig lite besvärlig just för att det inte finns nån variation på sexet. Ska jag komma så måste vi ha vibrator.

Andra bra tips?
  • Anonym (SD 2018)

Vad tråkig och otacksam du låter. Du påpekar att du får intensiva orgasmer med honom, du tycker att du böir tillfredsställd varje gång och attdethan säger med att du blir arg och irriterad av att inte ha sex. Tänka sig att många kvinnor fungerar precis så där i sitt tänk. Helt otroligt att man inte kommer på sånt på egen hand.

• Anonym (Ts)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-21 18:31:48 följande:

Vad tråkig och otacksam du låter. Du påpekar att du får intensiva orgasmer med honom, du tycker att du böir tillfredsställd varje gång och attdethan säger med att du blir arg och irriterad av att inte ha sex. Tänka sig att många kvinnor fungerar precis så där i sitt tänk. Helt otroligt att man inte kommer på sånt på egen hand.

Vad menar du?

Du konstaterade bara vad jag redan skrivit.

Ja det är möjligt att många kvinnor är som jag, det är ju lite det jag undrade med min tråd. Men vad ska man göra?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Ts) skrev 2018-07-21 18:38:05 följande:

Vad menar du?

Du konstaterade bara vad jag redan skrivit.

Ja det är möjligt att många kvinnor är som jag, det är ju lite det jag undrade med min tråd. Men vad ska man göra?

Jag menar att många kvinnoe är dumma som inte företår detta. Orgasmer har en fantastisk effekt på kroppen. Vad du ska göra? Ja, kanske ha mer sex...
  • Anonym (SD 2018)

kvinnor, förstår

• Anonym (Ts)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-21 18:40:18 följande:

Jag menar att många kvinnoe är dumma som inte företår detta. Orgasmer har en fantastisk effekt på kroppen. Vad du ska göra? Ja, kanske ha mer sex...

Visst, det är säkert självklart för en man. För en kvinna är det mycket mer än sex. Jag kan reta mig som fan på att min sambo bara sitter framför tvn medans jag sliter som ett djur med städning, tvätt, mat, handla, barn osv. Sen vill han ha sex. Och föreslår att jag ska vila lite så han kan massera mig. Det hade varit fantastiskt en annan dag men när man är stressad, det är rörigt och man känner sig ofräsch så är de det sista man tänker på.

Lite som att man mycket väl vet att det inte är bra att äta godis men likt förbannat käkar man ändå.
  • Anonym (H)
    Anonym (Ts) skrev 2018-07-21 18:49:10 följande:
    Visst, det är säkert självklart för en man. För en kvinna är det mycket mer än sex. Jag kan reta mig som fan på att min sambo bara sitter framför tvn medans jag sliter som ett djur med städning, tvätt, mat, handla, barn osv. Sen vill han ha sex. Och föreslår att jag ska vila lite så han kan massera mig. Det hade varit fantastiskt en annan dag men när man är stressad, det är rörigt och man känner sig ofräsch så är de det sista man tänker på.

Lite som att man mycket väl vet att det inte är bra att äta godis men likt förbannat käkar man ändå.
    Förstår att du lessnar ur när det är så, be att han hjälper dig med sysslorna.
  • Anonym (Xxx)

Men det är ju ändå ett cirkelresonemang här. Du vill inte ha sex med honom för du är irriterad, och du är irritrrad för att ni inte haft sex.

Ett råd är helt enkelt börja ha sex, för det leder till mer sex. Blir det en massa krångel och tjafs kring initiativ och frekvens så blir det bara låsningar och gnäll av det. Kör när ni får en stund över, för att det är kul och skönt!

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (Ts) skrev 2018-07-21 18:49:10 följande:

Vad säger att jag är man? Det är ju just nör man varit stressad och behöver komma ner i varv som sex fyller en funktion. Alltså så här är ju livet. Livet är inte en dans på rosor där man till och med har sex varje gång på ren passion av eld och lågor. Precis som föregående kommentar skriver så får man ju ta sig tiden till att försöka må bra. Som jag till exempel, yoga får mig att må bra och bli koncentrerad och ger en effekt under lång tid, men inte innebär det att jag innan passen känner mig motiverad för att gå dit. Är jag väl där sen är det ju bara att köra och därefter kommer belöning av välmående. I annat fall får du väl finna dig i att inte ha sex och känna dig sur och grinig, precis som din sambo beskriver dig. Trots att det bara går ut över dig och din omgivning.
  • Anonym (Sissi)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-21 19:20:30 följande:

Vad säger att jag är man? Det är ju just nör man varit stressad och behöver komma ner i varv som sex fyller en funktion. Alltså så här är ju livet. Livet är inte en dans på rosor där man till och med har sex varje gång på ren passion av eld och lågor. Precis som föregående kommentar skriver så får man ju ta sig tiden till att försöka må bra. Som jag till exempel, yoga får mig att må bra och bli koncentrerad och ger en effekt under lång tid, men inte innebär det att jag innan passen känner mig motiverad för att gå dit. Är jag väl där sen är det ju bara att köra och därefter kommer belöning av välmående. I annat fall får du väl finna dig i att inte ha sex och känna dig sur och grinig, precis som din sambo beskriver dig. Trots att det bara går ut över dig och din omgivning.

Om man kollar på ditt nick så statistik. Av dina kommentarer om att kvinnor är dumma i huvudet så verkar det inte som att du har en vagina.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Sissi) skrev 2018-07-22 07:41:10 följande:

Om man kollar på ditt nick så statistik. Av dina kommentarer om att kvinnor är dumma i huvudet så verkar det inte som att du har en vagina.

Har aldrig ordagrant sagt att kvinnor är dumma i huvudet! De orden är det du som vaskar fram. Och vad hade i så fall sagt en kvinna inte kan tycka det, utan att det måste vara motsatt kön?
Svar på tråden Irriterad utan sex