• Anonym (TS)

Varför har det kommit in porr på FL

Man blir ju lite fundersam när det kommer in porr på FL. är det ens tillåtet? Har dom ingen annan sida att hänga på?

• Svar på tråden Varför har det kommit in porr på FL
  • Anonym
    Anonym (Usch) skrev 2018-07-23 15:28:42 följande:

Jag anmäler alla såna trådar!

Fast helkroppstråden verkar inte vara borttagen ännu?
  • Pope Joan II
    Anonym skrev 2018-07-23 21:04:44 följande:

Fast helkroppstråden verkar inte vara borttagen ännu?

Den kommer naturligtvis aldrig att tas bort. Det finns trots allt en forumdel för sex och samlevnad och HKT är en väldigt populär och långlivad tråd.
  • Anonym (Gabbe)

Givetvis ska alla spammande bildtrådar plockas bort. Dock tycker jag trådar som diskuterar sex ska få vara kvar för de som vill läsa, annars är ju ett sex & samlevnadsforum helt meningslöst.

• hon mot strömmen

Helkroppstråden och intima bilder eller vad den nu heter och likande trådar kan väl läggas i läggas som en grupp. Det har blivit alldeles för mycket av sex I detta forumet. Sexdelen kan ligga som en egen del i forumet så kan de som vill gå in och läsa där.

• Tom Araya
    Anonym (TS) skrev 2018-07-23 14:59:45 följande:

Man blir ju lite fundersam när det kommer in porr på FL. är det ens tillåtet? Har dom ingen annan sida att hänga på?

Det är spam-inlägg i syfte att göra pr för olika sex-sajter. Bara att anmäla, hör inte hemma här.
  • Anonym (suck)
    Anonym (TS) skrev 2018-07-23 16:12:00 följande:
    Jättebra :)
    Anmälde ett 20-tal bara igår. Var helt slut efteråt Tungan ute- det värsta är att man måste "ta upp dem" för att kunna trycka på "anmäla" (önskar man kunde göra det direkt från menylistan (där alla nya inlägg aviseras), så då kan man inte undgå att se ett halvt könsorgan.

Är det verkligen lönsamt att göra reklam för sådant på FL? Är det verkligen någon som klickar och går in på sidorna?
  • Anonym (TS)
    Anonym (suck) skrev 2018-07-23 22:23:19 följande:

Anmälde ett 20-tal bara igår. Var helt slut efteråt - det värsta är att man måste "ta upp dem" för att kunna trycka på "anmäla" (önskar man kunde göra det direkt från menylistan (där alla nya inlägg aviseras), så då kan man inte undgå att se ett halvt könsorgan.

Är det verkligen lönsamt att göra reklam för sådant på FL? Är det verkligen någon som klickar och går in på sidorna?

Det finns nog kåtbockar lite överallt men man tycker ju att det inte riktigt hör hemma här. Spamtrådarna alltså. De har inget med diskutera sexfrågorna att göra.
  • Anonym (Oh ja)
    Anonym (suck) skrev 2018-07-23 22:23:19 följande:

Anmälde ett 20-tal bara igår. Var helt slut efteråt - det värsta är att man måste "ta upp dem" för att kunna trycka på "anmäla" (önskar man kunde göra det direkt från menylistan (där alla nya inlägg aviseras), så då kan man inte undgå att se ett halvt könsorgan.

B

Det lönar sig nog ja. Finns en hel del kåtbockar här.
  • Tom Araya
    hon mot strömmen skrev 2018-07-23 21:42:54 följande:

Helkroppstråden och intima bilder eller vad den nu heter och likande trådar kan väl läggas i läggas som en grupp. Det har blivit alldeles för mycket av sex I detta forumet. Sexdelen kan ligga som en egen del i forumet så kan de som vill gå in och läsa där.

Sexdelen ligger redan som egen del i forumet, benämnt just 'Sex och samlevnad'.
  • hon mot strömmen
    Tom Araya skrev 2018-07-24 01:07:20 följande:

Sexdelen ligger redan som egen del i forumet, benämnt just 'Sex och samlevnad'.

Men de behöver inte komma upp i flödet av senaste inlägg. Det är inte trevligt att läsa knulla, fitta, kuk osv var och varannan rad. Har folk inte vett att använda bättre ord så ska man inte behöva få se dessa ord varje gång man går in och läser.
  • Anonym (TS)
    hon mot strömmen skrev 2018-07-24 09:04:43 följande:

Men de behöver inte komma upp i flödet av senaste inlägg. Det är inte trevligt att läsa knulla, fitta, kuk osv var och varannan rad. Har folk inte vett att använda bättre ord så ska man inte behöva få se dessa ord varje gång man går in och läser.

Det håller jag med om!! Jag tycker också att det är vidrigt att de ska behöva gapa ut såna ord.

Jag säger som du, varför ska såna trådar vara med i flödet. Dom som vill läsa om det vet ju var trådarna finns.
  • Pope Joan II

Finns inga bättre ord än fitta, kuk, knulla. De är överlägset bäst!
  • Pope Joan II
    Anonym (TS) skrev 2018-07-24 09:42:16 följande:

Det håller jag med om!! Jag tycker också att det är vidrigt att de ska behöva gapa ut såna ord.

Jag säger som du, varför ska såna trådar vara med i flödet. Dom som vill läsa om det vet ju var trådarna finns.

Vi får alla stå ut med sådant vi inte egentligen uppskattar. Eftersom jag vill läsa och skriva här uthärdar jag infantilitet som mysrester, myspinne, mys och styrkekramar. Det ingår i forumlivets villkor.
  • Anonym (suck)
    Pope Joan II skrev 2018-07-24 10:07:56 följande:
    Vi får alla stå ut med sådant vi inte egentligen uppskattar. Eftersom jag vill läsa och skriva här uthärdar jag infantilitet som mysrester, myspinne, mys och styrkekramar. Det ingår i forumlivets villkor.
    Tack för dagens skratt! "Myspinne" - det har jag aldrig sett förut.

• Konservativ
    Pope Joan II skrev 2018-07-24 10:07:56 följande:
    Men det som diskuteras här är vilka villkor som ska gälla på familjeliv. Å andra sidan klarar inte familjeliv av att moderera sådant här så det spelar nog ingen roll vad vi tycker.

Vad är mysrester?
  • Pope Joan II
    Konservativ skrev 2018-07-24 12:05:36 följande:

Men det som diskuteras här är vilka villkor som ska gälla på familjeliv. Å andra sidan klarar inte familjeliv av att moderera sådant här så det spelar nog ingen roll vad vi tycker.

Vad är mysrester?

Reglerna som sajten vill ha är redan stipulerade. Medlemmar kan välja att vara med här eller utgå. Samma villkor som om man befinner sig i någons hem.

Det är, har jag lärt mig, sperman som rinner ut efter sex (mys).
  • Tom Araya
    Självklart ska alla ämnen på Familjeliv omfattas av funktionerna som gör att trådar visas i flödena.

Däremot kan du föreslå för FL att man ges möjlighet att välja bort vissa trådar eller kategorier av trådar och ämnen från att visas i den enskildes flöde.

Om du går in och läser är ju ditt eget val.
    Har du dessutom kommenterat i tråden så kommer nya inlägg upp som nytt bland favoriter.

• Anonym (M)

Uppenbarligen finns det tillräckligt med slem på denna sida som klickar på dessa länkar annars hade det inte fortsatt med nya inlägg. Oftast har varje länk en specifik "kod" så administratörerna på dessa porrsidor ser vart klicket kommer ifrån.

Svar på tråden Varför har det kommit in porr på FL