Varför har det kommit in porr på FL
Man blir ju lite fundersam när det kommer in porr på FL. är det ens tillåtet? Har dom ingen annan sida att hänga på?
Man blir ju lite fundersam när det kommer in porr på FL. är det ens tillåtet? Har dom ingen annan sida att hänga på?
Jag anmäler alla såna trådar!
Fast helkroppstråden verkar inte vara borttagen ännu?
Givetvis ska alla spammande bildtrådar plockas bort. Dock tycker jag trådar som diskuterar sex ska få vara kvar för de som vill läsa, annars är ju ett sex & samlevnadsforum helt meningslöst.
Helkroppstråden och intima bilder eller vad den nu heter och likande trådar kan väl läggas i läggas som en grupp. Det har blivit alldeles för mycket av sex I detta forumet. Sexdelen kan ligga som en egen del i forumet så kan de som vill gå in och läsa där.
Anmälde ett 20-tal bara igår. Var helt slut efteråt - det värsta är att man måste "ta upp dem" för att kunna trycka på "anmäla" (önskar man kunde göra det direkt från menylistan (där alla nya inlägg aviseras), så då kan man inte undgå att se ett halvt könsorgan.
Är det verkligen lönsamt att göra reklam för sådant på FL? Är det verkligen någon som klickar och går in på sidorna?
Anmälde ett 20-tal bara igår. Var helt slut efteråt - det värsta är att man måste "ta upp dem" för att kunna trycka på "anmäla" (önskar man kunde göra det direkt från menylistan (där alla nya inlägg aviseras), så då kan man inte undgå att se ett halvt könsorgan.
Är det verkligen lönsamt att göra reklam för sådant på FL? Är det verkligen någon som klickar och går in på sidorna?
Helkroppstråden och intima bilder eller vad den nu heter och likande trådar kan väl läggas i läggas som en grupp. Det har blivit alldeles för mycket av sex I detta forumet. Sexdelen kan ligga som en egen del i forumet så kan de som vill gå in och läsa där.
Sexdelen ligger redan som egen del i forumet, benämnt just 'Sex och samlevnad'.
Men de behöver inte komma upp i flödet av senaste inlägg. Det är inte trevligt att läsa knulla, fitta, kuk osv var och varannan rad. Har folk inte vett att använda bättre ord så ska man inte behöva få se dessa ord varje gång man går in och läser.
Men de behöver inte komma upp i flödet av senaste inlägg. Det är inte trevligt att läsa knulla, fitta, kuk osv var och varannan rad. Har folk inte vett att använda bättre ord så ska man inte behöva få se dessa ord varje gång man går in och läser.
Det håller jag med om!! Jag tycker också att det är vidrigt att de ska behöva gapa ut såna ord.
Jag säger som du, varför ska såna trådar vara med i flödet. Dom som vill läsa om det vet ju var trådarna finns.
Men det som diskuteras här är vilka villkor som ska gälla på familjeliv. Å andra sidan klarar inte familjeliv av att moderera sådant här så det spelar nog ingen roll vad vi tycker.
Vad är mysrester?
Uppenbarligen finns det tillräckligt med slem på denna sida som klickar på dessa länkar annars hade det inte fortsatt med nya inlägg. Oftast har varje länk en specifik "kod" så administratörerna på dessa porrsidor ser vart klicket kommer ifrån.
Det är så tröttsamt med dessa trådar.