Vill skriva av mig...
Min sambo gjorde slut idag...
Historien är den att han ville sälja sin lägenhet som vi bor i, för ett år sedan, innan bostadskraschen..
Jag ville inte, för vart skulle vi då bo? Jag hade sagt upp mitt 1:a hand när vi flyttade ihop, och kunde då inte ta lån för att köpa något annat, och bostadssituationen i Sthlm är inte den bästa.. Fattde liksom inte..
Han pratade mycket om det men tillslut lät han bli att sälja..
I våras lade han ut lägenheten till försäljning, men då ville ingen köpa, och han hade redan fått sänka den med 700 000:-
Han har vart ledsen att han förlorat så mycket pengar..och jag har vart ledsen, men jag har tänkt att vi ordnar det. Har föreslagit att köpa in mig, då får han ut pengar.. Men det ville han inte..
I fredags var han arg för att han inte har några pengar, och jag satte in pengar till honom.. men han ville inte ha.. Sedan har helgen gått och han har inte sagt ett ord till mig, tills jag frågade honom idag.. Då gjorde han slut.
Han säger att jag förstört hans liv, att jag kostat honom 700 000:- eftersom jag inte ville att han skulle sälja.. Han är så arg och så hatisk.
Nu sitter jag här.. hade jag kunnat vrida klockan tillbaka så hade jag gjort det... Samtidigt så känns det orättvist att han lägger all skuld på mig..