Kan progesteronkräm framkalla graviditetssymptom
Hejsan, jag och min sambo har försökt få barn ett tag nu och har fått tre väldigt tidiga missfall .. på eget bevåg testar jag nu albyl och progesteronkräm, startade förra månaden. Denna månaden (är på bim -5 idag) har jag haft lite symptom som ändå känns som det skulle kunna gå vägen, har sen ca 5 dagar tillbaka gått upp och kissat varje natt, har även molvärk men inte så ofta, och något enormt äckliga sura uppstötningar ! Senaste dygnet har det verkligen kommit upp och reflexmässigt har jag svalt det lika snabbt igen. Kan detta va pga krämen ? Kan den påverka på detta viset ? Vill inte minnas att jag hade såhär förra månaden ... snälla hjälp, är utomlands så har inget gravtest heller, vill veta om detta elände för med sig något bra eller om det bara är biverkningar ....
Kan tillägga att jag väntar på att träffa min läkare som gjort testeroch ska få svar, har fått hem provsvaren men fattade ingenting haha. Ska dit på tisdag den 31/7..
Förlåt för långt inlägg,hoppas någon fin själ orkar läsa och kanske berätta egna erfarenheter m.m. :)