Hur ska jag ta mig ut?
Hej! Jag är en 17 årig tjej och har några gånger nu under sommaren träffat en kille som nu typ är kär i mig och har gillat mig hur länge som helst. Första gången vi verkligen träffades så hade vi sex och jag blev lite smått intresserad av honom. Men nu när vi har setts några gånger så mår jag nästan illa av att pussa han och att vara med honom, jag har alltid gillat tjejer själv och det var därför jag blev förvånad över att det nu var en kille. Men har insett nu att jag verkligen absolut inte känner något för honom! Vet att man verkligen inte ska ljuga om sina känslor men jag har gjort det för honom och sagt att jag gillar och känner lika för honom som han känner för mig. Men nu igårkväll hade vi sex och jag mådde sååå dåligt under sexet att jag börja nästa gråta, jag var tvungen och fake komma för att sen gå in på toan och gråta. Hur ska jag säga att jag inte vill träffa han mer? Vi har samma inrikting i skolan så jag träffar honom ofta, sen har hans föräldrar förstått att vi är på G osv och jag vet verkligen hur jag ska ta mig ur detta. Har egentligen aldrig gillat han någon gång men har ljugit om det och jag känner mig som världens sämsta människa och vill inte såra honom! Verkligen inte! Men ska jag vara ärlig och säga precis som det är eller att säga aa nä det känns inte bra med dig osv, vill inte att detta ska gå för långt att vi blir tsm osv! Skulle behöva hjälp med detta!
Sen så är den en annan grej, har inget preventinmedel och vi hade sex utan kondom. Han kom aldrig i mig men alla ?försattser? eller vad det heter kan väll ha spermier i sig? Eller är chansen väldigt liten? Blir orolig för att jag kanske kan bli gravid av detta. Tacksam för era svar!