• Anonym (AI framtid)

Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)

Alla har väl hört hur AI är framtiden, och hur det kommer revolutionera hela världen precis som internet gjorde. Internet killed the krogragg liksom.

AI kan användas för att simulera mänsklig intelligens, och då kan det förstås appliceras på en robot som ser ut som en snygg tjej.

Först vill jag höra om ni tycker den här konstgjorda rumpan är snygg:

i.imgur.com/VZI446k.png
    i.imgur.com/rdXaTjf.png
    i.imgur.com/F0LWMo6.jpg

Sedan kan man då tänka sig att man kan köpa henne som en sexbot med avancerad AI så att hon beter sig som en riktig kvinna (fast utan alla känslostormar, allt klagande och det andra dåliga man måste stå ut med som man).

Alltså i princip en perfekt, fast konstgjord kvinna. Som går att köpa, och som är helt laglig eftersom det är en robot/android. Det finns redan sexbots till försäljning, men dessa är fortfarande primitiva. Den nya generationen sexbots skulle kunna bli ett fullgott alternativ till riktiga kvinnor.

Nu kanske ni tycker det låter oseriöst, men betänk hur många män som reser utomlands för att köpa sex varje år. I Aftonbladet publicerades nyligen en undersökning som visar att det oftast är kvinnor som inte vill ha sex, fast män vill det:

www.aftonbladet.se/nyheter/a/A2Mkan/darfor-har-vi-inte-sex-med-varandra

Med andra ord finns det ett behov, en marknad för sexbots. Vad tror ni, kommer män lägga pengar på sexbots istället för riktiga horor i framtiden (och på så sätt minska trafficking och den svarta marknaden)?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jodå)

När flera personer inte tycker som man vill på FL, så är det hyfsat vanligt att förklaringsmodellen oftast blir att det är EN elak person med flera konton.

Jag antar att världen känns enklare så.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (så är det) skrev 2025-10-15 08:31:06 följande:
    Jag tror faktiskt jag aldrig varit med om så elaka mobbare som på FL. Det här är faktiskt en ganska vidrig plats.

FL måste verkligen bestå av extremt olyckliga människor som mår bättre av att vara elaka mot andra.
    Det är lite hett ibland, men ändå bara ett diskussionsforum som man inte behöver bry sig om så mycket om när allt kommer kring.

Alla kommer alltid att vara olika och tycka olika.
  • Anonym (Det ante mig)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-10-10 21:55:46 följande:
    Du vet att Mariasmorgon och TS är samma person ? Animerade rumpmannen från Vimmerby.
    Anonym (Nej) skrev 2025-10-10 23:36:49 följande:
    Plus den nyregistrerade Hillevi743. Samma bluffmakare bakom det kontot.
    Bra att veta. Klassisk incelklyscha förövrigt, att gömma sitt tragiska sexfixerade arsle bakom kvinnliga namn. "Hillevi", "Maria", pyttsan 😂

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Okej)
    Anonym (så är det) skrev 2025-10-15 08:31:06 följande:
    Jag tror faktiskt jag aldrig varit med om så elaka mobbare som på FL. Det här är faktiskt en ganska vidrig plats.

FL måste verkligen bestå av extremt olyckliga människor som mår bättre av att vara elaka mot andra.
    Det största problemet är incelmän som inte klarar att bli emotsagda och ser det som "mobbning". Har man som man misogyna åsikter och tankar så är det för mig  väldigt konstigt att man inte förstår att sådant inte tolereras av flertalet som uppehåller sig på ett familjeforum. Dessa män ser bemötandet av deras kvinnoföraktande dynga som att folk här är "elaka" eller "mobbas". Det är rent löjligt att VUXNA män, eller män som borde blivit vuxna för längesen, reagerar som om de vore känsliga småpojkar.
  • Anonym (Gone)
    Hornper skrev 2025-10-10 20:31:18 följande:
    Är benägen att instämma. Men många av de "riktiga karlar" du efterlyser fick på så hårt på käften under me too-eran att de inte vågat sig fram igen. Allt har sitt pris.
    Här måste jag ifrågasätta. Som jag uppfattade det var det framförallt skenheliga män som hade en image av sig som "feminister" och "mjukiskillar" som fick på käften under me too. Ingen jag saknar direkt. Vilka var de "riktiga karlarna" som kröp undan vid me too?
  • Anonym (Okej)
    Anonym (Gone) skrev 2025-10-16 12:00:19 följande:
    Här måste jag ifrågasätta. Som jag uppfattade det var det framförallt skenheliga män som hade en image av sig som "feminister" och "mjukiskillar" som fick på käften under me too. Ingen jag saknar direkt. Vilka var de "riktiga karlarna" som kröp undan vid me too?
    Det visar bara att det verkligen behövde rensas i röran. Med tanke på vilken sorts män som frekventerar olika forum så behövs det en uppdaterad Metoo-rörelse, för det kvinnohat som florerar på sina ställen på nätet är mycket skrämmande och bör tas på allvar.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Okej) skrev 2025-10-16 12:16:44 följande:
    Det visar bara att det verkligen behövde rensas i röran. Med tanke på vilken sorts män som frekventerar olika forum så behövs det en uppdaterad Metoo-rörelse, för det kvinnohat som florerar på sina ställen på nätet är mycket skrämmande och bör tas på allvar.
    Jag håller med. Det är ju snart tio år sedan me too, och mycket skit har redan kommit ut i dagsljuset men det finns så mycket mer som behöver synliggöras.
  • Hornper
    Anonym (Gone) skrev 2025-10-16 12:00:19 följande:
    Hade du hoppats på att jag skulle förse dig med en lista med namn och adress måste jag göra dig besviken, men många blev säkert försiktiga.
    Me Too fick definitivt effekt på vissa företags policy i fr.a. USA. Män rekommenderades att undvika att göra affärsresor tillsammans med kvinnliga kolleger, ha enskilda möten med eller handleda kvinnor. www.forbes.com/sites/prudygourguechon/2018/08/06/why-in-the-world-would-men-stop-mentoring-women-post-metoo/

Om en man vill göra positivt intryck på damer i dessa tider är det nog, tvärtemot vad du hävdar, säkrast att hyckla feminism, äta vegetariskt och låtsas läsa fransk lyrik på café. Att flörta på klassiskt sätt renderar pungspark och/eller allvarligt samtal med HR.
    Tur att jag inte längre är ung...
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Okej) skrev 2025-10-16 12:16:44 följande:
    Hur tänker du kring manshatet?
  • Anonym (Okej)
    Hornper skrev 2025-10-16 15:45:10 följande:
    Hade du hoppats på att jag skulle förse dig med en lista med namn och adress måste jag göra dig besviken, men många blev säkert försiktiga.
    Me Too fick definitivt effekt på vissa företags policy i fr.a. USA. Män rekommenderades att undvika att göra affärsresor tillsammans med kvinnliga kolleger, ha enskilda möten med eller handleda kvinnor. www.forbes.com/sites/prudygourguechon/2018/08/06/why-in-the-world-would-men-stop-mentoring-women-post-metoo/

Om en man vill göra positivt intryck på damer i dessa tider är det nog, tvärtemot vad du hävdar, säkrast att hyckla feminism, äta vegetariskt och låtsas läsa fransk lyrik på café. Att flörta på klassiskt sätt renderar pungspark och/eller allvarligt samtal med HR.
    Tur att jag inte längre är ung...
    Du får visst flirta, det är HUR, när och var du gör det som spelar roll. Du kan vara lite småflirtig med en arbetskollega eller liknande, folk småflirtar "oskyldigt" med varandra varje dag. Det är när du börjar antyda att du vill ha sex med en kvinna trots att hon inte är intresserad av dig på det viset som det blir problem. Många män vet tyvärr inte var gränserna går, och på AW och firmafester när det har blivit lite för mycket alkohol så visar en del män vad de verkligen går för, i negativ bemärkelse. Män som får rykte om sig att kunna hålla eventuellt flirtande på en "oskyldig" nivå, dvs utan att antyda att han vill ha sex med kvinnan ifråga, brukar kunna uttrycka sig på ett sätt som är acceptabelt.
  • Anonym (Okej)
    Anonym (Jodå) skrev 2025-10-16 19:20:45 följande:
    Hur tänker du kring manshatet?
    Nämn några exempel på manshat du sett på forumet.
  • Hornper
    Anonym (Okej) skrev 2025-10-16 20:20:42 följande:
    Du får visst flirta, det är HUR, när och var du gör det som spelar roll. Du kan vara lite småflirtig med en arbetskollega eller liknande, folk småflirtar "oskyldigt" med varandra varje dag. Det är när du börjar antyda att du vill ha sex med en kvinna trots att hon inte är intresserad av dig på det viset som det blir problem. Många män vet tyvärr inte var gränserna går, och på AW och firmafester när det har blivit lite för mycket alkohol så visar en del män vad de verkligen går för, i negativ bemärkelse. Män som får rykte om sig att kunna hålla eventuellt flirtande på en "oskyldig" nivå, dvs utan att antyda att han vill ha sex med kvinnan ifråga, brukar kunna uttrycka sig på ett sätt som är acceptabelt.
    Du kanske har rätt, det är nu länge sedan jag var ute på köttmarknaden. Det jag iaf kan säga med min långa erfarenhet av att arbeta i såväl mans- som kvinnodominerade miljöer är att stämningen mellan män och kvinnor, det erotiska klimatet om man så vill, har genomgått en enorm förändring sedan jag var ung.
    Jag har själv varit med om att kvinnliga kolleger varit ytterst påflugna och utsatt mig för handgripliga närgångenheter (=tafsande) på ett sätt som de flesta idag omöjligen kan föreställa sig. Inte brydde jag mig om det. Jag var nämligen inte ett dugg bättre, tvärtom! En hård dask i rumpan var för mig ett utmärkt sätt att väcka ett förtjust intresse hos en dam. Idag skulle ett sådant beteende medföra uppståndelse och troligen omedelbart avsked. Borta är lekfullheten och det spännande spelet mellan man och kvinna på en arbetsplats.

Du nämner att många män har svårt att avgöra var gränserna går, och det har du säkert alldeles rätt i. Men gränserna för vad som räknas som acceptabelt flörtande har inte bara flyttats, de har också blivit suddigare.
    Jag påstår inte all förändring har varit till det sämre, fr.a. inte för kvinnor. Men att det samtidigt lett till en tråkig misstänksamhet mellan könen går inte att förneka.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Okej)
    Anonym (så är det) skrev 2025-10-20 07:48:00 följande:
    Moderatorerna som alltid låter kärringligan vara (alla vet vilka det är), oavsett vilka skit de spyr ur sig.
    "Kärringligan"? Nej, jag vet inte vilka det är. Är det att jämföra med Björnligan i Musse Pigg?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)