Olycklig men lycklig samtidigt
Med risk att bli halshuggen i ett sånt här ämne...
Läget är att jag är en gift man med barn. Bra jobb/utbildning och vi har det helt ok på det mesta sätt utom ett. Det ända gör dock att hela mitt liv känns så tomt och meningslöst. Jag är krävande och behöver både uppmärksamhet och närhet. Sex för mig är kul, härligt och ofta känslofyllt. Fur min fru är det onödigt, inte kul och har inte tid md sånt. Hon jobbar mindre än jag, tar lika mycket hand om barnen som jag osv Ett jämnställt äktenskap helt enkelt. Men visa kärlek, ha sex, visa uppskattning...... långt ifrån balanserat. Hon har varit med om saker i sitt liv, och är en stissig person så närhet, uppskattning och sex är helt ointressant för henne. Och det går inte att få hjälp utifrån med henne.
Jag älskar henne djupt md detta gör mig så fruktansvärt ledsen och mår riktigt dåligt. Har inte varit otrogen, men börjat bli mer flirtig och mottaglig när det gäller kvinnor. resulterar då i ångest och skuld även om jag inta gjort något.
Vad gör jag?????
1. Skiljer mig från den jag älskar
2. Gillar läget och knallar på i samma deppiga relation
3. Skaffar mig en förstående kk eller vad man kallar det nu förtidien
4. Kastrerar mig till enuk
Jag har pratat om och om igen med henne om detta och hon vet att hon är "speciell" men vill inte ändra sig, vill inte få hjälp och framförallt inte förlora mig.
Är så jäkla frustrerad och vilsen efter 15 år med denna kvinna.