• Anonym (Älskarinnan)

Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill

Som rubriken lyder - Jag har sex med gifta män - fråga mig vad ni vill :)

Varför?

För att jag vill leva mitt liv utan krav från någon partner men inte avstå från sex, mysiga middagar, närhet och uppmärksamhet.

Dessutom är det bra upphetsande att veta att frun sitter hemma och väntar på mannen som valde att knulla mig istället för att åka hem.. ;)

• Svar på tråden Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill
  • Anonym (IQ)

Tror du att det finns någon korrelation mellan din oförmåga att stava relativt enkla ord och din avsaknad av empati? Har du någon sorts diagnos?

Kan det vara så att du har ett sjukligt stort bekräftelsebehov pga att du inte har lyckats med något annat i livet? (t.ex klara av att gå klart skolan?)

• Anonym (anneli)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-01 20:49:31 följande:

Som rubriken lyder - Jag har sex med gifta män - fråga mig vad ni vill :)

Varför?

För att jag vill leva mitt liv utan krav från någon partner men inte avstå från sex, mysiga middagar, närhet och uppmärksamhet.

Dessutom är det bra upphetsande att veta att frun sitter hemma och väntar på mannen som valde att knulla mig istället för att åka hem.. ;)

Fast det är ju inte alls säkert att "frun sitter hemma och väntar"! Liksom hon kanske är ute på sitt håll och är jätteglad att ngn ligger med den där mannen som hon ju inte längre tänder på men är gift med för pengarna.
  • toughshit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-02 17:56:50 följande:

+ ni alla ni som har stora analyser av mitt liv...

Vad har ålder med det här att göra? Vad spelar det för roll om jag är 25, 35 eller 45?

Varför tror ni att jag blivit sårad? Om jag var ute efter någon typ av hämn auktion på män för att jag blivit sårad av dom så borde jag väl ligga med deras fruar, inte med dom? Varför tror ni att min barndom var hemsk?

Hade ni haft samma analys om det inte var gifta män utan att jag knullade halva Sveriges singelmän?

Och vad har anser ni att det är för hjälp jag ska ha?

De skriver säkert så här eftersom beteendet du uppvisar inte är sunt. Du har ett bekräftelsebehov stort nog för att behöva yttra dig om dina "erövringar" på ett forum. Ett sådant bekräftelsebehov grundar sig ofta i osäkerhet och dålig självkänsla, som kan ha en grund i att du själv har blivit tidigare utsatt för något som har satt negativa spår i dig - otrohet, dålig uppväxt etc.
  • nihka

Ja, du tänker säkert likadant att exempelvis din pappa, bror och andra manliga upptagna släktingar är fair game för alla kvinnor. Och din framtida partner förstås. Plus att han givetvis kommer sätta på alla dina vänner.

Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Arnenym)

Ett råd till TS, om du vill ha verklig bekräftelse, så du försöka erövra så många kramar som möjligt, inte så många kukar som möjligt, det ger bara dom som utnyttjar dej bekräftelse, medan du får en stämpel för livet.

• Anonym (Trist liv)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-02 17:56:50 följande:

+ ni alla ni som har stora analyser av mitt liv...

Vad har ålder med det här att göra? Vad spelar det för roll om jag är 25, 35 eller 45?

Varför tror ni att jag blivit sårad? Om jag var ute efter någon typ av hämn auktion på män för att jag blivit sårad av dom så borde jag väl ligga med deras fruar, inte med dom? Varför tror ni att min barndom var hemsk?

Hade ni haft samma analys om det inte var gifta män utan att jag knullade halva Sveriges singelmän?

Och vad har anser ni att det är för hjälp jag ska ha?

Det är intressant att veta hur länge du levt med tanke på den levnadsstandard du nöjt dig med.

Det du gör är klassat som sexmissbruk, du är singel, du vågar inte vara sårbar och låta någon älska dig, du får en kick av att du sätter på upptagna människor och fantiserar att deras fruar är helt ovetande medan du "tagit" deras män ifrån de. Du lever på att bli omtyckt för vad du kan ge, inte för vem du är, du lever på prestationen och du förnekar att du innerst inne är livrädd för att bli sårad. Du hämnas inte , du skadar sig själv nu som någon annan skadat dig tidigare.

Jag hade haft liknande analys om du var med singelmän om och om och aldrig vågade träffa någon eller satsa på någon seriöst, det är fortfarande ett destruktivt beteende.

Den hjälp du behöver tror jag är terapi , kanske resa iväg själv och utmana dig att krama män utan att knulla med de. Att lära dig att människor kan gilla andra saker med dig än det som är under dina trosor, du är mer än en kropp.
  • Anonym (Arnenym)
    Anonym (Trist liv) skrev 2018-08-03 13:46:27 följande:

Det är intressant att veta hur länge du levt med tanke på den levnadsstandard du nöjt dig med.

Det du gör är klassat som sexmissbruk, du är singel, du vågar inte vara sårbar och låta någon älska dig, du får en kick av att du sätter på upptagna människor och fantiserar att deras fruar är helt ovetande medan du "tagit" deras män ifrån de. Du lever på att bli omtyckt för vad du kan ge, inte för vem du är, du lever på prestationen och du förnekar att du innerst inne är livrädd för att bli sårad. Du hämnas inte , du skadar sig själv nu som någon annan skadat dig tidigare.

Jag hade haft liknande analys om du var med singelmän om och om och aldrig vågade träffa någon eller satsa på någon seriöst, det är fortfarande ett destruktivt beteende.

Den hjälp du behöver tror jag är terapi , kanske resa iväg själv och utmana dig att krama män utan att knulla med de. Att lära dig att människor kan gilla andra saker med dig än det som är under dina trosor, du är mer än en kropp.

träffande analys! Som jag skrivit innan så vet jag med all säkerhet vem detta är, så många saker som avslöjar så det finns inte någon annan det kan vara, Isåfall har hon nyligen fyllt 15. Det hela är så tragiskt att jag bara inte kan låta bli engagera mej, för hennes mamma har nog gett upp för länge sedan (och soc också som det verkar) Hon verkar leva med två olika personligheter, den ena som den underbaraste, roligast tjejen man kan hitta på denna jord, den andra som den destruktiva slampan som ligger med alla. Att tala med henne fungerar inte, skalet är stenhårt, tror det behövs riktig expertis här, men vart fan ska man vända sej om man vill hjälpa henne? Och hur fan ska man få henne vilja bli hjälpt? Med så lite livserfarenhet kanske man inte ens inser hur fel beteendet är.
  • Anonym (Trist liv)
    Anonym (Arnenym) skrev 2018-08-03 15:31:57 följande:

träffande analys! Som jag skrivit innan så vet jag med all säkerhet vem detta är, så många saker som avslöjar så det finns inte någon annan det kan vara, Isåfall har hon nyligen fyllt 15. Det hela är så tragiskt att jag bara inte kan låta bli engagera mej, för hennes mamma har nog gett upp för länge sedan (och soc också som det verkar) Hon verkar leva med två olika personligheter, den ena som den underbaraste, roligast tjejen man kan hitta på denna jord, den andra som den destruktiva slampan som ligger med alla. Att tala med henne fungerar inte, skalet är stenhårt, tror det behövs riktig expertis här, men vart fan ska man vända sej om man vill hjälpa henne? Och hur fan ska man få henne vilja bli hjälpt? Med så lite livserfarenhet kanske man inte ens inser hur fel beteendet är.

Är hon 15 år borde BUP eller socialen kunna ta ställning.

Du menar att hon har Borderline personlighetsstörning?

Hur vet du att detta är denna 15 åring?

Vet att det finns vrickade vuxna med som tänder på att vara älskarinna etc och hoppas mannen ska lämna sin fru för de yada yada.
  • Anonym (Kvinna, 27)

Som dotter till en man som hade otrohetsaffärer under hela min uppväxt så vet jag själv hur mycket sånt här skadar en familj. Jag har även fått otroliga problem med att lita på män i vuxen ålder. Min pappa valde jag bort redan som 17-åring och har ingen kontakt med honom idag.

Tycker att TS kan skaffa sig en KK som också är singel istället för att bidra till att förstöra familjer.

• Anonym (Arnenym)
    Anonym (Trist liv) skrev 2018-08-03 15:43:03 följande:

Är hon 15 år borde BUP eller socialen kunna ta ställning.

Du menar att hon har Borderline personlighetsstörning?

Vet att det finns vrickade vuxna med som tänder på att vara älskarinna etc och hoppas mannen ska lämna sin fru för de yada yada.

Inte någon diagnos direkt, men hon separerar sina liv. Varför tror jag mej veta vem det är? felstavningarna och ordvalen i inläggen är klassiska för henne, har sett dom på snap mm många gånger, vet tex ingen annan som skriver "seksuell" eller "precktig" men det var bara en liten detalj. Framförallt är det för hon slutade ragga på snap, samtidigt dök det upp en med nästan exakt samma nick som hon alltid haft på sina konton tidigare men som slutade med födelseår, hon slängde då ut krokar efter äldre män här på FL så jag tog pm kontakt och tafsade lite, är 99,9 % säker på att det är hon, och samma som startat denna tråd. Men 100% kan jag ju inte vara, hon kommer aldrig erkänna i vilket fall. Kan tillägga att det bara var en händelse att jag såg inlägget med det avslöjande nicket, har hängt här i många år å läser de flesta trådar, så jag är varken stalker eller detektiv. Har heller ingen anledning att berätta för andra om att jag tror hon raggar äldre på FL, Vill bara att hon ska tänka till vad hon gör med sitt liv. Hon kanske tycker det är lagligt och ok, men ett sådant beteende räknas faktiskt som självskadebeteende om man är under 18. Själv mår jag faktiskt skitdåligt av att "bråka" med henne, men va fan, ingen annan vuxen verkar bry sej om henne.
  • Anonym (Arnenym)
    Anonym (Trist liv) skrev 2018-08-03 15:43:03 följande:

.

En grej till. Hon brukar alltd kommentera händelser på sin snap story, lägger ut kortisar typ "hatar den idioten" "far åt helvete" "saknar dej" å aldrig vet man bakgrunden. I går efter att jag postat här skrev hon "i dont give a fuck" på storyn.
Svar på tråden Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill