Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-02 17:56:50 följande:
+ ni alla ni som har stora analyser av mitt liv...
Vad har ålder med det här att göra? Vad spelar det för roll om jag är 25, 35 eller 45?
Varför tror ni att jag blivit sårad? Om jag var ute efter någon typ av hämn auktion på män för att jag blivit sårad av dom så borde jag väl ligga med deras fruar, inte med dom? Varför tror ni att min barndom var hemsk?
Hade ni haft samma analys om det inte var gifta män utan att jag knullade halva Sveriges singelmän?
Och vad har anser ni att det är för hjälp jag ska ha?
Det är intressant att veta hur länge du levt med tanke på den levnadsstandard du nöjt dig med.
Det du gör är klassat som sexmissbruk, du är singel, du vågar inte vara sårbar och låta någon älska dig, du får en kick av att du sätter på upptagna människor och fantiserar att deras fruar är helt ovetande medan du "tagit" deras män ifrån de. Du lever på att bli omtyckt för vad du kan ge, inte för vem du är, du lever på prestationen och du förnekar att du innerst inne är livrädd för att bli sårad. Du hämnas inte , du skadar sig själv nu som någon annan skadat dig tidigare.
Jag hade haft liknande analys om du var med singelmän om och om och aldrig vågade träffa någon eller satsa på någon seriöst, det är fortfarande ett destruktivt beteende.
Den hjälp du behöver tror jag är terapi , kanske resa iväg själv och utmana dig att krama män utan att knulla med de. Att lära dig att människor kan gilla andra saker med dig än det som är under dina trosor, du är mer än en kropp.