• e05

Min flickvän var otrogen i förra veckan.

Hej! Jag och min flickvän har varit ett par sedan i juni förra året. Jag är är 19 år och hon är 34. Jag har haft en rätt jobbig barndom på många sätt och min flickvän vet om det. Hon var den ENDA jag litade på. Nu till händelsen:

I måndags skulle hon åka t Stockholm för att hälsa på sin kusin som bor där (vi bor i Göteborg.) Hon kom hem igår och vi satte oss och bara började småprata lite. Då plötsligt började hon gråta och berättade att hon har varit otrogen med sin kusins kompis som bodde hos kusinen. Hon skyllde på att hon var full. Sedan satt hon bara där och grät och grät och jag visste inte vad jag skulle göra så jag sa:

-Vi får prata om detta sen, just nu vill jag inte se dig.

Så jag tog min mobil och min väska och sprang därifrån. Nu sitter jag hemma hos min kompis och har precis gråtit ut i hennes famn i flera timmar. Min flickvän har ringt flera gånger och mina föräldrar ringde nyss för min flickvän hade tydligen gått dig och berättar alltihop. Varför gjorde hon så? Vad ska jag göra nu? Jag älskar henne så fruktansvärt mycket och jag litade på henne, men kan jag ta tillbaka henne verkligen? Snälla hjälp mig! Tack på förhand!

• Svar på tråden Min flickvän var otrogen i förra veckan.
  • Mimosa86

Du ska inte ta några beslut just nu. Du är i chock och sorg. Tycker du ska vara i fred och reflektera i lugn och ro. Umgås med vänner och ge det tid (om du fortfarande älskar henne).

Hon har ingen rätt att kräva att du ska ta emot henne med öppna armar eller att ni ska lösa det. Hon ska backa och när du är redo är det du som avgör vad som händer. Man kan göra misstag speciellt på fyllan. Men då får man stå sitt kast också och respektera att den andra personen kanske aldrig mer vill se en.

Det handlar om dina känslor nu. Inte hennes

• e05

[quote=78936934][quote-nick]e05 skrev 2018-08-04 14:01:05 följande:[/quote-nick]Hej! Jag och min flickvän har varit ett par sedan i juni förra året. Jag är är 19 år och hon är 34. Jag har haft en rätt jobbig barndom på många sätt och min flickvän vet om det. Hon var den ENDA jag litade på. Nu till händelsen:

I måndags skulle hon åka t Stockholm för att hälsa på sin kusin som bor där (vi bor i Göteborg.) Hon kom hem igår och vi satte oss och bara började småprata lite. Då plötsligt började hon gråta och berättade att hon har varit otrogen med sin kusins kompis som bodde hos kusinen. Hon skyllde på att hon var full. Sedan satt hon bara där och grät och grät och jag visste inte vad jag skulle göra så jag sa:

-Vi får prata om detta sen, just nu vill jag inte se dig.

Så jag tog min mobil och min väska och sprang därifrån. Nu sitter jag hemma hos min kompis och har precis gråtit ut i hennes famn i flera timmar. Min flickvän har ringt flera gånger och mina föräldrar ringde nyss för min flickvän hade tydligen gått dig och berättar alltihop. Varför gjorde hon så? Vad ska jag göra nu? Jag älskar henne så fruktansvärt mycket och jag litade på henne, men kan jag ta tillbaka henne verkligen? Snälla hjälp mig! Tack på förhand!

Vill bara nämna att jag loggade in på min brorsas konto, mitt eget är strulig

• e05
    Abcalfa skrev 2018-08-04 14:20:15 följande:

Be slampan dra åt helvete. Och bore jag du skulle jag spöat skoten ur henne oxh sedan killen.

Tror dock inte att våld löser ngt, men visst tanken har slagit mig.
Svar på tråden Min flickvän var otrogen i förra veckan.