Min flickvän var otrogen i förra veckan.
Hej! Jag och min flickvän har varit ett par sedan i juni förra året. Jag är är 19 år och hon är 34. Jag har haft en rätt jobbig barndom på många sätt och min flickvän vet om det. Hon var den ENDA jag litade på. Nu till händelsen:
I måndags skulle hon åka t Stockholm för att hälsa på sin kusin som bor där (vi bor i Göteborg.) Hon kom hem igår och vi satte oss och bara började småprata lite. Då plötsligt började hon gråta och berättade att hon har varit otrogen med sin kusins kompis som bodde hos kusinen. Hon skyllde på att hon var full. Sedan satt hon bara där och grät och grät och jag visste inte vad jag skulle göra så jag sa:
-Vi får prata om detta sen, just nu vill jag inte se dig.
Så jag tog min mobil och min väska och sprang därifrån. Nu sitter jag hemma hos min kompis och har precis gråtit ut i hennes famn i flera timmar. Min flickvän har ringt flera gånger och mina föräldrar ringde nyss för min flickvän hade tydligen gått dig och berättar alltihop. Varför gjorde hon så? Vad ska jag göra nu? Jag älskar henne så fruktansvärt mycket och jag litade på henne, men kan jag ta tillbaka henne verkligen? Snälla hjälp mig! Tack på förhand!